NOD 1-7 april 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snoozey, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Dag 12 nieuwe ovu test gedaan. Nog steeds kleur. Hopelijk ergens in het weekend een positieve. Of na het weekend ook goed hahaha.

Bijgevoegde bestanden:

Lovey, Frieke en Mama to B vinden dit leuk.
  2. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    @haileybaby oehhh jou ei komt ook bijna zie ik! Zo was mijne gister!

Hier bijna mijn piek! Denk straks of morgenvroeg!

duurt het bij jou ook wat langer voordat hij goed kleurt met deze ovulatietesten?

Bijgevoegde bestanden:

haileybaby vindt dit leuk.
  3. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Die is al heel donker zeg!!

Mama to B vindt dit leuk.
  4. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja klopt ik controleer ze na 10 minuten en binnen 30 minuten. Soms kleurt ie nog heel erg bij. Maar ga uit van de 10 minuten voor het meest betrouwbare moment.

Lovey en Mama to B vinden dit leuk.
  5. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Hier schiet het nog niet op. Wel waterig en soms vruchtbare afscheiding. En baarmoedermond zit nu erg hoog. Hopelijk volgende werk mijn eisprong. Denk misschien weer op CD21. Helaas dus nog niet eerder met de teunisbloemolie.

Bijgevoegde bestanden:

6. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Ik heb nu trouwens de z&k ovulatietesten. Volgende keer haal ik weer de extra gevoelige van 2besure. Ik vind deze niet heel fijn. Moet erg lang wachten op het resultaat en vorige ronde mn piek gemist. Misschien niet gevoelig genoeg voor mij.

Mama to B en haileybaby vinden dit leuk.
  7. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik ga ook over naar 2besure deze duren enorm lang voordat ze goed op kleur zijn.

8. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Deze test is al 15 min geleden gedaan en nog steeds aan het kleuren. Gelukkig merk ik aan me lichaam dat ik wel in de vruchtbare periode aanbeland ben. Temperatuur is nog laag dus zeker nog niet gesprongen. Maken het gewoon gezellig deze dagen kan ik het ook niet missen. Heel benieuwd of deze ronde al echt mee telt. 1e ronde na 2 maanden pilgebruik.

Bijgevoegde bestanden:

Lovey vindt dit leuk.
  9. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    ja hier vind in het ook vervelend dat het zo lang duurt! Dan leg ik hem weg en vergeet ik weer te kijken gisteravond wel echt nog een knaller gehad na 10/15min. Maar geen foto gemaakt, vanmorgen was hij juist ineens weer stuk lichter. Gelukkig verteld mijn lichaam me ook veel!

10. Kitbe

Kitbe Niet meer actief

Is dit nog niet je piek? Ik vind hem giga knallen al haha.

Ik gebruik Sensitest en bij mij 2 cyclussen in ieder geval heel duidelijk gevonden.

11. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Ohh duren die ook zo lang voordat ze goed kleuren?

Ik had gisteravond nog getest en was hij nog duidelijker, denk dat dat mijn piek was. Was donkerder dan de controle streep. Helaas niet op de foto gezet. Die van vanmorgen is weer een stuk lichter, dus denk wel gister mijn piek en vanavond of morgen mijn ei.

12. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Oeh spannend! Dan heb je vast je piek gehad! :p

13. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Ik ga vanaf nu wel 2x per dag testen. Hij begint nu echt wat donkerder te worden. :D
    Maar zul je zien dat hij vanmiddag weer licht is haha. Op welke tijdstippen testen jullie ongeveer?

Bijgevoegde bestanden:

14. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    oh spannend die word idd donkerder! hier test ik ook eerst 1x, al hij donkerder word 2x 9.00/17.00 en als ik tegen mijn piek aanzit soms 3x 9.00/13.00/17.00 (ongeveer dan, ben niet zo precies met de tijden :roflmao:)

15. Kitbe

Kitbe Niet meer actief

Ik heb het meer het idee dat het verkleuren hem vooral zit in het opdrogen van het kijkvenster. Hij is zeg maar eerst veel paarser en uiteindelijk wit en dan is hij natuurlijk het duidelijkste, maar er staat in dat je in bepaalde tijd moet aflezen. Ik vind wel dat de echte piek relatief snel te zien is binnen de tijd.

Dit was dan de mijne en ik testte eenmaal per dag dit keer, omdat ik icm vruchtbaarslijm en om de dag gezellig en maandag en dinsdag gezellig gemaakt wel er genoeg vertrouwen in had dat als het gelukt is dat het nu gelukt moet zijn zeg maar. Ik testte rond einde ochtend/begin middag. Vorige cyclus rond 18:00/19:00 uur, niet veel verschil gemerkt. Wel toen het opliep ook de einde ochtend/begin middag gaan testen 2 dagen.
    Enige wat ik vorige cyclussen naar mijn idee had was direct na de eisprong progesteron "klachten", voornamelijk gevoelig op borsten, maar nu helemaal niks te voelen.

Bijgevoegde bestanden:

16. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113

17. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    daar ging iets mis. Hier merk ik ook snel mijn pms klachten. Hopelijk als je ze niet voelt betekent dat iets goeds! Hoeveel dpo zit je nu?

18. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Oehh heb alweer getest. Hele middag al voel ik dat er wat gebeurd in mijn onderbuik. Ik denk vanavond misschien al mijn piek. En dan over 48 uur eisprong. :D
    Gaat ineens snel. Vorige keer daardoor gemist denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

haileybaby vindt dit leuk.
  19. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Wauw dat gaat indd ineens snel. Succes. Ik probeer het gewoon zo gezellig mogelijk te maken. Mijn testen blijven een beetje hetzelfde nu. Maar wel een hoge open baarmoedermond. Dus zien het wel.

Zet um op. 2 streepjes einde van de maand ❤

Talithaaa vindt dit leuk.
  20. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Ik hoop het. Maar heb er ook wel dubbele gevoelens over in deze tijd. Moet sowieso erop hopen dat de tarwekiemolie weer z’n werk doet en m’n lf langer maakt.
    Als het raak is ben ik bang dat ik niet de extra echo’s kan krijgen vanaf 7 weken. Die vitaliteitsecho en liggingsecho met 35 weken worden al niet meer gedaan. Partner mag naar geen enkele afspraak of echo mee...
    Het wordt dan gewoon minder genieten. En dit zal waarschijnlijk de laatste zwangerschap zijn als ik zwanger ben en dan kun je toch niet zo optimaal genieten als hoort.
    Dus worden dan spannende weken en bang voor weer een missed abortion. Waar je dan ook nog eens pas veel later achter kunt komen.

Deel Deze Pagina