Dan kan het denk ik ook geen ovulatiebloeding zijn of wel? Ik denk dat niet raak is deze ronde zit op 6/7 DPO en heb 0,0 progesteron "klachten". Nu ben ik er sowieso niet heel gevoelig voor, maar vorige twee cyclussen toch beide gevoelige borsten. Als ik al die "klachten" les bij andere mensen met steekjes hier en daar, die zijn bij mij al helemaal ver te zoeken
Eerlijk gezegd weet ik het niet, ik zeg 3 dpo omdat ik de geschatte datum van de calculator volg ik heb deze maand geen ovu testen gebruikt!! Maar heb meestal wel vruchtbaarslijm en dat heb ik ook niet gespot... heb nog nooit eerder ovulatiebloeding gehad dus ik zou het echt niet weten. Maar vind persoonlijk wel erg vroeg voor innestelingsbloeding.. toch?!
NOD-lijst 1 t/m 7 april ♡♡♡♡♡ 1 april (2) Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Frieke - 29jaar - 2e kindje - ronde 4 met ** 2 april (3) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ferrla - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 3 april (2) Kitbe - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 april (2) Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18? Wendy041085- 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 2 5 april (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 6 april (3) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Belle - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2 na ma) 7 april (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje- ronde 1 na pauz Datumloos (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Totaal (16) Wachtend op de eisprong (14) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
of je hebt je eisprong eerder gehad, dan kan het wel een innestelingsbloeding zijn. Dat zou je over twee dagen op de test kunnen zien. kan ook een late eisprong zijn en dus ovulatiebloeding. Heb ik ook een keer gehad afgelopen jaar en normaal ook nooit.
Geen klachten zou bij mij juist goed nieuws betekenen denk ik. Heb heel erg last van progesteron klachten en hier betekend het altijd menstruatie.. dus wie weet..
Vroege eisprong zou wel jammer zijn want we hebben alleen de 19de kunnen klussen.. Ik ga even ovulatiebloeding opzoeken, heb me er niet zoveel in verdiept. Denk dat het beste nu is afwachten...
NOD-lijst 1 t/m 7 april ♡♡♡♡♡ 1 april (4) Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Frieke - 29jaar - 2e kindje - ronde 4 met ** Babje - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 2 april (4) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ferrla - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) 3 april (1) VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 april (2) Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18? Wendy041085- 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 2 5 april (2) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 6 april (3) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Belle - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2 na ma) 7 april (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje- ronde 1 na pauze Totaal (17) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ik had me er ook niet zo in verdiept tot ik beetje spotting vond op woensdag of donderdag, misschien vrijdag. Weet de dag niet meer Maar toen heb ik er even over gelezen, kon ook wel wat meer zijn dan spotting las ik ergens, wie weet. Ik heb niet zoveel klachten, menstruatie is ook erg kort, wellicht dat het samen hangt met elkaar. Denk dat als er een zwangerschap zou zijn dat progesteron toch juist moet toe nemen en had toch wel wat vage "klachtjes" verwacht.
Zwangerschapsgerelateerde klachten komen meestal pas na innesteling. Dus meestal na +\- 9dpo. Dus er is nog hoop. Heb ook veel verhalen gelezen van vrouwen die zeiden iedere maand van alles te voelen en toen ze zwanger waren juist niks. Dus misschien is het juist iets goeds! Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Ohhhh hier ook niet echt veel steekjes dingen want heb elke maand wel dat ik van alles voel alleen last van m'n darmen vandaag, en dat had ik bij m'n eerste ook enorm! Maar verder heb ik niet het gevoel erbij dat het zo is maar je weet nooit
Dames ik denk dat deze cyclus gewoon door de war is! Vandaag weer wakker geworden met spotting en een trekkend gevoel in m'n linker lies maar ik denk dat dat komt door slechte slaaphouding
Hooii dames, Ovutestjes waren gisteren tegen positief aan maar ze waren op dus kon ik niet doortasten. Avonds kreeg ik echt pijn in mijn rechter lies. Zoveel pijn dat ik er bijna van strompelde. Vanmorgen wakker geworden zonder pijn en een hogere temp. Hopelijk is dit waar ik op hoopte. Dus zou ik nu waarschijnlijk 1 dpo zijn. Ben benieuwd. Nog even afwachten.
Laten we duimen dat het positief is Hier nog steeds koos progesteron symptoomloos. Ah bah wat een onzekerheid, laten we ook hopen dat dit bij jou gewoon positief is. Een eigenwijs eicelletje wat te hard tegen de wanden bounced ofzo? De duimen gaan draaien over 2 week geen rood
@Kitbe lief dat je zo positief bent.. ja nu is het gewoon afwachten hoe lang deze spotting gaat aanhouden en of ik wel op NOD "normaal" mijn menstruatie krijg..
NOD-lijst 1 t/m 7 april ♡♡♡♡♡ 1 april (4) Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Frieke - 29jaar - 2e kindje - ronde 4 met ** Babje - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 2 april (4) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ferrla - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) 3 april (1) VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 april (2) Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18? Wendy041085- 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 2 5 april (3) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 april (2) Belle - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2 na ma) 7 april (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje- ronde 1 na pauze Totaal (17) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Oh!! Ik kreeg geen meldingen meer! Zo eens even terug lezen. Ik ben inmiddels 7 dpo. Maar vanmorgen temperatuur daling. Niet echt ongi krampen maar wel wat steken onderin.. Zou wel heel korte lf zijn als ik wel ongesteld wordt..
Ik hoop ook op roze voor jou! En dat je beetje rust erin kan vinden! Ik snap heel goed jr twijfel! Als mij situatie anders was geweest, had ik een pauze ingelast. En misschien ook volgend maand toch even overslaan.. Maar vanwege mijn leeftijd toch werk door gegaan deze maand. Vind het ook best lastig nu Gelukkig dat je blaasontsteking gevoel weer is weggezakt!
Ik heb die van sensitest, vind ik ook wel duidelijk Irritant is dat! Ik heb sensitest, daar vind ik wel goed m'n piek mee Ja ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb ook een ma gehad en had er niet aan moeten denken dan m'n man er niet bij was met de echo en we het nieuws kregen.. hopelijk is het wel beter tegen die tijd.. Maar ik krijg ook meer twijfels voor de volgende maand..
De vorige keer toen ik zwanger was had ik na 7dpo achteraf gezien een innestelingsdip. Dus het kan juist ook positief zijn.