Gelukkig goed nieuws! Dat moet ook wel een beetje opluchting geven lijkt me Je mag heerlijk blijven hangen, snap het helemaal. Kwa ei en niet kunnen zien of er een eisprong heeft plaats gevonden weet ik helaas niks af. Ik ga ervanuit dat je er 1 gehad hebt anders heb je geen positieve lh test lijkt mij. Lekker kijken wat deze maand gaat doen
Lijkt mij een duidelijke piek. Zei de gynaecoloog iets over dat je dat zou moeten kunnen zien op de echo?
Ik snap dat je gedachten dan ook alle kanten op gaan. Hopelijk was het wel een eisprong en heeft jullie actie nog ergens toe geleid. Wel gek dat ze het niet kunnen zien die ene eierstok dan. Al zijn het maar kleine frutsels die eierstokken en als het net een beetje gekanteld ligt is het alweer lastig is mijn ervaring. Blijf lekker bij ons, we slepen je er woordelijk doorheen hier.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 februari (1) SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (1) MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 februari (1) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 februari (1) L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Normaal zien ze dan dat de eierstok iets breder is of dat er een verschrompeld folikel te zien is waar het eitje uit gesprongen is. Bij mij was het rustig, maar ze zei dat het mogelijk al opgelost is geweest na de sprong. Ze kon er geen antwoord op geven. We gaan het zien over 2 weken. Zal het maar benaderen als een bonusronde en er van uitgaan dat de ovulatie vroeg in de nacht is geweest. Lh piek is idd duidelijk aanwezig geweest en ook vruchtbaar slijm heeft er zeker 3 a 4 dagen gezeten en vandaag nog steeds wat aanwezig. We blijven duimen en nemen rustig plaats op het wachtbankje
Ik heb een heel stressvolle periode op mijn werk deze week, volgende week en mijn man toevallig ook.. Hoop dat het niet ten koste gaat van eisprong, innesteling en de zin in klussen..
Ik had vanochtend al een knipperende smiley op de paarse CB test. De vorige keer had ik maar 1x knipperend en daarna de vaste, hoe is dat bij jullie? Gisteren vond ik de gewone lijntjes ovulatietesten nog heel licht , dus niet verwacht.
Ik hou het zelf voor nu alleen bij de goedkopere dipstick streepjes ovulatietesten. Pas als ik merk dat t zwanger worden op zich laat wachten ga ik verder kijken denk ik. Ik wil niet teveel erbovenop zitten met teveel testen. Ik maak mezelf daar alleen maar gek mee denk ik.
Wat fijn dat de echo er goed uit zag! Hele opluchting! Het zou heel goed kunnen dat je eitje gesprongen is hoor. Ik heb het ook eens gehad. Ik was toen bezig met hormonen spuiten, de ene dag zagen ze een follikel zitten en 2 dagen later was ie al weg en niks te zien op de echo. Uit bloedonderzoek bleek ie gesprongen te zijn
Bij mij kan die paarse echt een aantal dagen achter elkaar knipperen voordat ie vast wordt. Vorige keer echt 6 dagen en op de 7e dag vast en positieve ovulatietest van sensitest.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 februari (1) SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) Niemand95 - 2e kindje - ronde 3 (2e na MK) 12 februari (1) MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 februari (1) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 februari (1) L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik hoor veel verschillende verhalen over de paarse CB. Zelf heb ik alleen de roze CB gebruikt. Deze vind ik duidelijker (smiley of geen smiley) en mag je gewoon gebruiken met ochtendurine.