NOD 1 februari t/m 15 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 7 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Zo niet fijn he :( al dat gewacht... ik ga voor je duimen

2. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Wauwww wat een geweldig nieuws!! GEFELICITEERD!!

3. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Ja waarschijnlijk wel, ik heb geen ovulatietesten gedaan dus ik weet het niet zeker. 13 januari de laatste minipil gehad dus als ik niet zwanger ben, laat me dan maar ongesteld worden dan weet ik iig dat het allemaal weer werkt :)

TinaC vindt dit leuk.
  4. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw

5. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Lijkt mij ook te vroeg bij mij om überhaupt iets te voelen mocht het toch zwangerschap zijn zegmaar. Kan t precies niet echt verklaren.
    Nu in de ochtend misselijkheid weer weg zo goed als. Heel moeilijk test te bedwingen. Zojuist flesje water leeggedronken dan heeft t überhaupt geen zin.

Lucky123 en Donja1991 vinden dit leuk.
  6. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024

We gaan voor roze!

29 januari (1)
    Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 na bbz

31 januari (1)

Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

1 februari (1)
    Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 18

2 februari (1)
    Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1

3 februari (4)
    Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 14
    Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI3
    SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

4 februari (0)

5 februari (2)
    Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA)
    SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1

6 februari (2)
    Sabrinab1986 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 14
    Mokkaboontje36 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2

7 februari (1)
    MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

8 februari (2)
    Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Sannebc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 11 IRD

9 februari (2)
    Nono - 3e kindje - ronde de tel kwijt
    JeB94 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6

10 februari (2)
    TinaC - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

11 februari (2)
    Niemand95 - 2e kindje - ronde 3 (2e na MK)
    Noorderlicht - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2

12 februari (5)
    Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lilyanne - 32 jaar - 3de kindje - ronde 5
    Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - 2e cryo terugplaatsing

13 februari (3)
    L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Moonlightqwerty- 2e kindje
    Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1

14 februari (1)
    Lauren- 30 jaar - 1e kindje - ronde 16

15 februari (2)
    Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde weet het niet meer
    Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 39

Totaal (32)

Wachten op eisprong (2)

Wachtbankje (11)

Zwanger (5)

Ongesteld (14)

7. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik voel mij echt rot vandaag! Kan enkel maar huilen.. ik snap wel dat het niet direct is weet ook niet waarom ik er zo om huil nu.. bij de jongste ook een jaar proberen 8 rondes.. maar toen had ik onregelmatige en lange cyclussen.. ik had bij mn oudste cyclussen van 23 a 24 dagen met lf van 10 a 11 dagen en was ronde 5 zwanger mss daarom? Maar man ik dacht dat ik beter kon relativeren pff.. ik kan er hier thuis ook niet echt over praten want mijn man zei in oktober ok stop dan met je pil .. we zien wel als het zo moet zijn komt er nog een kindje.. dus die weet niet dat ik het zo graag wil en er zo mee bezig ben.. ik had het beloofd maarja een vrouw en zwanger worden :$:$ ik ben ook thuis vandaag dus veel tijd om te denken maar beter dan zoals gister opt werk opt toilet huilen omdat ik ineens mn menstruatie had:confused:
    Sorry voor de klaagzang.. ik loest het ergrns kwijt:(

8. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Ach lieverd wat rot om te lezen zeg! en je mag dit ook gewoon voelen he! Zou t niet verstoppen voor je man wanneer je er ondersteboven van bent:(

9. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Ik zou hier eigenlijk wegblijven maar kan het toch niet laten (te nieuwsgierig maar hierna ben ik weer echt even paar dagen weg ivm carnaval). Jouw gevoelens zijn super begrijpelijk. Schrijf het lekker van je af. Weet dat je niet alleen bent. Ik voel ook dat de rode duivels eraan komen en ik heb ook alle testen en zwangerschapstabletten weg gegooid. Ik ben er ook echt klaar mee en voor mij hoeft het niet meer zo. Ik vraag me ook af waarom ik ooit anticonceptie heb genomen. Heb ik totaal niet nodig. Wat voel ik me stom dat ik mijn lijf er ooit zo mee heb vergiftigd terwijl het niet eens nodig is. Gewoon niet rond de ovulatie doen is voldoende en als ik het wel op het juiste moment doe (bijna nooit) dan wil het ook niet. Pfff klaar mee. Ik ga het op een zuipen zetten vanavond en de dagen daarna. Alle babyspullen die ik nog heb van mijn zoon fa ik in de fik zetten. Zijn toch nooit meer nodig. Weet dat je niet alleen bent. Haal lekker sushi veel drank en andere dingen die je niet had gemogen als het wel raak was geweest.

10. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Fantastisch Jolyn geniet ervan!!

11. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Fantastisch gefeliciteerd!!

12. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Zoals @Levice ooit (lees vorige week) tegen mij zei : Als je er mentaal klaar voor bent is iedere ronde teveel.
    Het is heel begrijpelijk hoe je je voelt en je mag alles van je afschrijven <3
    Je verwacht het ene en als het dan niet uitkomt dan is het ontzettend verdrietig. Ik denk dat iedereen dit hier snapt. Geef de moed niet op en misschien voelt je partner zich ook wel zo? Mannen die voelen soms ook vanalles en praten er niet over, maar soms kan het ook juist nog meer binden als jullie er samen over praten. Maar 1 ding staat idd vast. Hij voelt niet wat wij dames voelen, en dat is ok. Dan kan je het gelukkig wel bij ons kwijt <3 sterkte nu. Het komt wanneer het komt. Maar dat betekend niet dat het wachten niet ontzettend kut is:(

Lucky123, TinaC en Levice vinden dit leuk.
  13. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Jullie zijn zo lief dankje:):)

Levice vindt dit leuk.
  14. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ik heb zelf ook dat vermoeden idd, mijn temperatuur zakte 2 dagen geleden en hele donkere ovulatie testen en gister tijdens de seks echt wel een lastig “gevoel” van binnen aan de zijkant van mn buik zal maar zeggen, ik las dat dat wel bij de eisprong hoort maar goed afwachten maar nu….
    Heel vervelend ja deze onzekerheid maar ja we moeten erdoorheen o_O
    Bedankt voor je reactie!

15. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Nou lekker drastisch dit :p
    Komt wel goed hoor.. ik denk dat we het gewook effe moeten loslaten.. dat zeg ik dan he de ik ga nog niet testennen dan 7dpo toch testen vrouw:D
    Ik weet dat het wel komt ik heb er 2 dus het werk daar vanbinnen.. maarja geduld is moeilijk...en elke maand teleurstelling hard..
    Hoelang duurde het bij je eerste kindje?

16. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Voor degene die er ff doorzitten,
    Ik begrijp dat maar al te goed!
    En mannen voelen idd niet wat wij voelen… man heeft me echt wel getroost tijdens de miskraam maar nu heeft hij zoiets van t moest zo zijn en we gaan weer verder terwijl ik echt met een leegte rondloop bah maar goed ik besef ook wel dat hij niet voelt wat ik voel dus ga er geen punt van maken.
    Mijn eerste zwangerschap kwam ook niet meteen, ik had geen eisprong dus moest clomid nemen, eerste keer clomid was t wel meteen raak en toen ik er helemaal niet mee bezig was werd ik spontaan zwanger van de 2de, 3de zwangerschap werd wel een mk vorige maand maar ook toen was ik er niet mee bezig en was t meteen raak na 1 maand gestopt te zijn met de pil dus ermee bezig zijn werkt volgens mij ook echt een zwangerschap tegen… weet niet of t waar is hoor maar dat lees je ook vaak… ik probeer er dus niet meer teveel mee bezig te zijn, ga niet meer temperaturen en ovulatie testen doen en we zien wel.
    Ik hoop voor ons allemaal dit jaar nog een goede zwangerschap!
    Liefs!

Lucky123 vindt dit leuk.
  17. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik heb enkel deze ronde ovulatiestesten gedaan omdat ik wou weten of ik mn ei juist aanvoelde.. ik ga het deze maand ook weer laten want kvoel het duidelijk.. het positieve is wij gaan 1 maart disneyland nu mag ik overal in:D:D
    Mn volgende nod is rond mn verjaardag

Levice vindt dit leuk.
  18. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Ik heb sinds vandaag wat last van roze afscheiding bij het afvegen. Ik hoef pas dinsdag ongesteld te worden, maar ik denk toch sterk dat dit een voorbode is dat ik dus ongesteld ga worden... Meh :(

19. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Zou wel wat vroeg zijn. Ben je regelmatig ongesteld? Hopelijk innesteling:oops:

20. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Ja, mijn cylcus is altijd 26 dagen. Hopelijk wel.. Het zou kunnen op 10DPO (of 9DPO, dat weet ik dus niet zeker)

SarahRose, TinaC en Levice vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina