Vanmorgen de follikel meting gehad (CD9). Er waren links twee eitjes te zien van 14 mm. Volgens mij was er rechts ook nog een kleintje van 12 mm. Gaat soms zo snel dat ik het niet allemaal kan onthouden. Hij ging na de meting rechts weer terug naar mijn linker eierstok en toen was één eitje links ineens 15 mm dus de gyn zei: ze groeien waar je bij staat. Donderdag weer terug om te kijken hoeveel ze dan gegroeid zijn en dan denk ik vrijdagochtend of zaterdagochtend IUI.
Hier donderdag een follikelmeting omdat ik weer in het weekend mijn eisprong verwacht en dan de kliniek op zondag dicht is.
Ja als ik op zaterdag een positieve ovulatietest heb moet ik een maand overslaan omdat ze op zondag dicht zijn en dus geen inseminaties doen
Het ging een hele tijd goed maar de laatste 4 maand elke keer rond her weekend, 2x positieve ovulatietest op zaterdag Heb al 2x een maand over moeten slaan hierdoor vorig naar
Vraag mij wel eens af hoelang bewerkt zaad leeft. Heb daar proberen wat over te vinden, maar de meningen lopen nogal uiteen. Weet jij dat?
Hi hi! Ik ben zo onervaren met ovulatie testen dat ik t even niet weet. Ik heb mijn cyclus bijgehouden de afgelopen maanden en op basis daarvan zou morgen mijn eisprong zijn. Echter laat de ovulatietest niet eens een lichte streep zien. Ik zit als het goed is op CD13. Ben ik toch te vroeg of moet je er dan vanuit gaan dat er niks komt? Of kan dit nog snel gaan?
Dat kan wel wat verschillen per maand. Het is handig het een paar dagen 1x per dag te testen, bv van 10 tot 18. Kan best dat je deze maand bv op dag 15 een positieve test hebt.
Vreselijk dat je daar dan zo van afhankelijk bent. En de rietjes zijn ook te kostbaar om dan maar een dagje eerder te doen natuurlijk. En dat zullen ze waarschijnlijk ook niet doen denk ik?
Nee klopt dat doen ze niet, ik heb zelf al het idee dat de timing elke maand niet goed is haha dus eerder zeker niet. Rietjes zijn inderdaad te kostbaar om te gokken kwa inseminatie
Ik ga nu de CB roze gebruiken zodat ik precies weet wanneer de echte vruchtbare dagen zijn en ik ook weet wanneer het eitje echt valt. Paars lijkt me irritant want dan gaat hij toch ook voor die dagen al wat aangeven volgens mij. Daar heb ik niets aan. Dan ben ik toch nog niet vruchtbaar.