Ik deed net een test, terwijl ik eigenlijk niet wilde testen.. had ik het maar niet gedaan, want hij was super wit. Ik denk dat ik nu ga wachten tot ik dinsdag wel of niet ongesteld word, want anders maak ik mezelf echt gek..
Wooooow moonlight! Zo zie je maar zeg! Whahaha gefeliciteerd meid, is je zo gegund. En je had het al zo opgegeven! En gewoon BAM zwanger Maar goed dat je hebt getest
Dank je wel!! Jaaa mijn lijf heeft mij mooi gefopt. Ik dacht echt ongesteld te gaan worden. Dat was bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik ben blij dat ik toch heb getest en ik ben heel blij en verrast dat het zo een duidelijke positieve test is. Hopelijk is het bij jou ook raak. Dat gevoel heb je wel toch? Ga je morgen testen? Ik duim voor je!!
Jaaa ben echt heel blij voor je! Je was er ook zo klaar mee, hopelijk niet al alles weg geflikkerd? Nu mogen we er om lachen haha! Je bent gewoon fu....ING ZWANGERRR Geniet er lekker van! Ja ik voel me ook echt zwanger maar goed in het verleden zovaak schijnzwanger geweest dus ben mezelf echt aan het beschermen. We wachten vandaag af of mijn menstruatie komt, zoniet ga ik morgen testen.
Ah ja dat is altijd k..'t een witte test maaaar je bent nog vroeg en ook nog geen dus nog even afwachten hoor!
Dat lijkt me inderdaad echt een lastige situatie waar je in zit. Overtijd maar geen negatieve test. Heb je meerdere testen gedaan en een early of gewone? Vervelend, hopelijk toch nog een positieve test als je menstruatie uitblijft. Duim voor je!
Sorry ongesteld en een negatieve test bedoel ik. Typ altijd te snel Maar ben je vaker later ongesteld? Regelmatige cyclus?
Ik ben regelmatig. Dus dit is nieuw. Maar vandaag is denk ik de dag dat ik pas echt ongesteld moet worden... kwam ik ook pas op dit forum achter dat ik moet rekenen vanaf het moment dat het doorbreekt en niet het moment dat je de eerste 'veeg' hebt. Dus dan zou ik vandaag ongi morten worden. Ik heb vandaag 2 normale testen van de action gedaan... niet de early
Superblij voor degenen die zwanger zijn! Gefeliciteerd!!!! Ik kan helaas op rood. Hopelijk is het voor ons ook snel weer raak. Dank voor de lieve berichten!
Oke ja dan zou je moeten zeggen dat er een streepje te zien is maar aan de andere kant ben je ook nog niet ongesteld. Lastig hoor dit. Enige wat je kan doen is inderdaad afwachten wanneer je menstruatie komt. Blijft ie uit opnieuw testen..?.. zitten we een beetje op zo'n zelfde dag te wachten op de en in de tussentijd stiekem te hopen
Gefeliciteerd @Levice en @Moonlightqwerty ! Wat fijn voor jullie! Hopelijk wordt het een mooie rozewolk tijd voor jullie