Hee, dankjewel! Ik had de dag van te voren nog echt van die 'pre menstruele' krampen, dus ik dacht al dat ik een maand door zou schuiven. Toch een streepje te zien op de tijd, op mijn NOD. Dat was gisteren en ik heb nu al het gevoel alsof het een droom was en alsof ik me vergis. Ben erg geneigd nog een test te doen
Jaa super onwerkelijk gevoel he. Ik doe nog steeds dagelijks een test. Komt ook omdat ik gewoon de tests opmaak die ik toch al heb. Kan je ze net zo goed opmaken dan toch. vandaag is mijn NOD1 Je moet het denk ik ook even laten landen. Hoe voel je je verder?
Gefeliciteerd! Nou dat is toch ook logisch! Daarom gooide ik er toen gewoon nog een test tegenaan. Gewoon om dat tweede streepje te zien verschijnen. Goede zwangerschap gewenst.
Ja, je hebt ook gelijk, lekker die tests doen nu. Maar ik ga dan altijd in overdrive. "Wat als het misgaat? Dan kan ik die testen nog gebruiken voor een volgende ronde". Onzin natuurlijk voor die paar euro. Ik voel me verder normaal. Ik heb nog geen klachten. Ik klaagde wel wat over rugpijn de dag voor de positieve test en ik vond ook alle geurtjes heel sterk. Mijn vorige zwangerschap had ik ook weinig (extra) klachten dus ik duim echt dat dit keer soortgelijk gaat. Verder gaat mijn hoofd 200km/u. Ik ben mentaal al een kamer aan het leegmaken. We hebben zoveel zooi, ik moet echt veel wegdoen. Maar ik rem mezelf ook af, want het is nog zo vroeg. En dat gaat dan op en neer elke 15 minuten, kan dat soort dingen op het moment niet loslaten. Allemaal dingen uitdenken en mezelf weer afremmen. Weer dingen bedenken, mezelf weer afremmen.
Dat mag er toch ook zijn? Ik ben nog helemaal niet zwanger en heb precies hetzelfde. 1 kamer is rommelkamer. Heb al uitgedacht hoe het in te richten en ben aan het bedenken waar de zooi heen moet. Anderzijds is het nog niet nodig en dan laat ik het weer rusten.
Hier ook niet zwanger, maar midden in de verhuizing. Van de week de mogelijke babykamer onder handen genomen en zo geschilderd zoals ik hem wil hebben als het wel een babykamer zou zijn. Hij krijgt voorlopig ook geen andere bestemming, maar in mijn hoofd heb ik hem al helemaal ingericht zoals ik hem dan zou willen. Daar dus al met schilderen een actie aan gegeven.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 29 januari (1) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 na bbz 31 januari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 1 februari (1) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 18 2 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 februari (4) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 14 Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI3 SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 februari (0) 5 februari (2) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (2) Sabrinab1986 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 14 Mokkaboontje36 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 februari (1) MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 februari (2) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Sannebc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 11 IRD 9 februari (1) JeB94 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 10 februari (2) TinaC - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 februari (1) Noorderlicht - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 februari (5) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lilyanne - 32 jaar - 3de kindje - ronde 5 Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - 2e cryo terugplaatsing 13 februari (3) L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Moonlightqwerty 2e kindje Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 februari (1) Lauren- 30 jaar - 1e kindje - ronde 16 15 februari (3) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde weet het niet meer Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 19/20 Totaal (31) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (6) Zwanger (7) Ongesteld (18) Ik heb mezelf alvast op rood gezet. Temperatuur was vanochtend gedaald van 37,06 naar 36,80. Dit is meestal een teken dat ik ongesteld ga worden. Mijn temperatuur daalt altijd pas 1 dag van te voren en ik heb een vrij hoge temperatuur na mijn eisprong, altijd boven de 37 graden dus als hij daalt tot onder de 37 graden weet ik eigenlijk genoeg. Vanochtend ook weer mega erge krampen.. Op naar de volgende ronde!
Normaal is mijn NOD woensdag of donderdag. Vorige keer was ik al op dag 23 ongesteld en vandaag is dag 26 en nog geen bloed. Die ongesteldheids gevoelens heb ik meestal al ongeveer een week voor NOD en soms maar een paar dagen ervoor. Ik blijf hopen dat ik straks of morgen goed misselijk wordt en minder eetlust krijg, klinkt gek van daarop te hopen maar tja... Anderzijds probeer ik niet teveel te hopen want dan is de teleurstelling weer eens zo groot. Ik ben al aan het berekenen geweest wanneer ik ongesteld zou worden en wanneer ik dan met Letrozol kan beginnen (cd 3 beginnen voor 5 dagen) en wanneer ik bij de gynaecoloog zou moeten langsgaan voor weer eens een echo (tussen cd 10 en 12) e.d. Om gek van te worden...
Herkenbaar hoor, ik wil ineens vanalles al regelen en doen en dan denk ik weer rustig aan wacht de echo eerst af Heb jij al een datum voor je eerste echo?
Ja pff klinkt als een continue wipwap tussen hoop en zelfbescherming. En dan nu nog die onduidelijkheid bah. Mag je toch wel hopelijk snel mee zitten!!
@Noorderlicht gefeliciteerd met je zwangerschap!! Van mij een update: nog steeds niet ongesteld en nog steeds negatieve testen... ik ben het afgelopen half jaar zo stipt ongesteld geweest, altijd op een vrijdagavond (de eerste spotting) en dan nu opeens te laat. Misschien veranderd mij cyclus wel? Geen idee iig. Maar het maakt mij onzeker, bang dat er iets mis met mij is. Ik wil er gewoon klaar mee zijn. Laat die ongesteldheid maar komen dan weet ik waar ik aan toe ben. Nu weet ik niets. De buikkrampen worden ook steeds erger, dus denk dat het er echt aan begint te komen. Echter dit zeg ik al 4 dagen en mijn borsten (voornamelijk links) begonnen weer pijn te doen. Tot die tijd... still waiting for a sign
Niet zeker. Het is een gok. Dit is de 2e keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt en die gebruik ik dan 1 week op dezelfde tijd, maar ik zie soms een licht paars streepje maar vaker niets. En ik werd wel het afgelopen half jaar om de 28 dagen ongesteld. Dus ik ben er vanuit gegaan dat het rond die koers zit. Ik had met mezelf afgesproken dat ik vanaf deze aankomende cyclus 2-3x per dag zou gaan testen iedere dag vanaf het moment dat ik klaar was met menstrueren zodat ik dit keer de piek niet zou missen. Maarja.. dan moet ik nu wel ongesteld worden Dus ja het klopt... het is niet zeker dat ik overtijd ben want misschien is mijn eisprong wel later geweest. Maar het blijft een feit dat deze cyclus langer duurt dan normaal en dat ik ongeduldig ben
Ja heel vervelend dat wachten.. je had beter doorgetest met je ovutesten tot je een knaller had .. hij zal wss indd later geweest zijn..
Wat een machteloze rollercoaster voor je dit zeg. Ik kan me de hoop goed voorstellen want er nog geen menstruatie dus je weer het niet. Aan de andere kant de zelfbescherming ook Lastig hoor dit.
Lastig! Maar een licht streepje is idd nog niet je piek. Moeten echt 2 donkere streepjes zijn kan best zijn dat je cyclus ineens langer is. Was mijn cyclus ook deze maand. Hiervoor 2x 28/29 dg nu echt wel 33.
Dan hoop ik dat je eisprong later was, en je binnenkort alsnog positief test! wel zenuwslopend dit zo…. Dat is nooit leuk
Pff ik vind de dagen maar voorbij kruipen sinds je aan het wachten ben op eisprong of NOD. Ik merk dat ik blijf googlen naar tips om sneller zwanger te worden, maar heb dat al 100x gelezen.. oh oh het is wat
of googlen naar mogelijke zwangerschapskwaaltjes wanneer je op het wachtbankje zit na je eisprong terwijl je goed genoeg weet dat elk kwaaltje zowel voor zwangerschap als menstruatie een aanwijzing kan zijn