NOD 1 februari t/m 15 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 7 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ik herken wat je zegt, rond de tijd van de eisprong had ik ook het gevoel van controle. Ook al was dat zoeken naar de eisprong misschien bij mij ook wat obsessief, maar nu kan je niets ;) Hopelijk vind je snel jouw piek en lukt het rond die tijd het gezellig te maken. Mijn cyclus is de laatste maanden 33-35 dagen. Jij had ook rond de 33 dagen of niet? Nu was mijn eisprong nog iets later dus het zou misschien nu ook wel 36/37 kunnen worden, want mijn luteale fase verschilt iets. Niets anders dan duimen duimen! De volgende periode van m'n eisprong heb ik vakantie en mijn man ook deels dus dat komt het misschien ten goede :roflmao:

Oh ja, ik herken ook wat je zegt over als je nu wist dat het over bijv. 8 maanden raak was dat dat dan oke zou zijn. Ik weet inderdaad dat ik wat jonger ben dan gemiddeld, had zelf drie jaar geleden ook nog niet gedacht aan deze stap toe te zijn. Grappig hoe dat loopt.

Momof3d5 vindt dit leuk.
  2. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Jaa klopt, ik ga er gewoon vanuit dat mijn lh een deze dagen zal pieken.
    Vakantie met de eisprong misschien wel even lekker. Met de wachtweken beste wel meer afleiding denk ik.

Die van mij meestal 31 dagen, maar houd t pas sinds kort in de gaten. Korter heeft inderdaad wel het voordeel dat je sneller door kan.

Kan ineens snel gaan die mindset he!

SarahRose en Momof3d5 vinden dit leuk.
  3. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Bij ons ook toen in 1x raak. Voelde niks behalve veel afscheiding. Maar heb niet op alle symptomen gelet is echt mindf*ck dus beter om los te laten en testen bij nod of vlak voor.

SarahRose vindt dit leuk.
  4. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Ik denk dat lh piek er bijna is?

Bijgevoegde bestanden:

5. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Je ei leeft 24u in eileider. Zaad langer. Dus er is een kans. Veel afscheiding is teken van vruchtbare dagen. Afscheiding nat en dradig is je vruchtbaarste periode. Anders even op Google kijken hoe t er uit ziet als je eisprong er aan komt of er is. Als ie bij jou gisteravond is gesprongen kan je vandaag nog x proberen.

TinaC, Levice en SarahRose vinden dit leuk.
  6. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ja denk het ook! Super :thumup:

7. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Nou inderdaad, mindf*ck! Afwachten..en.. :thumup::thumup::thumup:

Levice vindt dit leuk.
  8. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    578
    611
    93
    Ik voelde helemaal niks, geen misselijkheid of gevoelige borsten ofzo. Pas bij 7 weken kwamen de kwaaltjes. Het enige waaraan in het wist was de test op 13dpo en dus het uitblijven van de menstruatie.

SarahRose vindt dit leuk.
  9. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw

Is dit een opgedroogde test? Linkerstreepnlijkt donkerder dan controle streep. Of is dat de slechte kwaliteit hier?

Levice vindt dit leuk.
  10. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Behoorlijke slechte kwaliteit hier zie ik inderdaad. Binnen afleestijd is de streep nog ietsje lichter behalve aan de linkerkant van het streepje een dun kantje wat iets donkerder is. Dus ik denk echt bijna, deze zou ik nog als negatief beschouwen

Lucky123 en SarahRose vinden dit leuk.
  11. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Waarschijnlijk is het dan nog negatief, maar komt hij er wel bijna aan. Gewoon lekker het ervan nemen samen. Dan zit je sowiewo altijd goed en dan is het zaad op zijn best als je eenmaal op de meest vruchtbare dagen zit. Zet hem op!

12. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Bij mij zag hij er ook zo uit en 4 uur later al op z' donkerst en de CB smiley :) Zet 'm op!

Levice vindt dit leuk.
  13. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Nu al 3e dag op rij gezellig gemaakt en dat blijven we denk ik komende dagen doen. We lijken wel extra hitsig alsof we iets doen wat niet mag van de buitenwereld ofzo haha

14. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Ik heb helaas geen clearblue! Vanavond kom ik om 23u thuis van werk en dan kan ik er nog nog een testje tegenaan gooien. Misschien is hij er dan al

Bluetique en SarahRose vinden dit leuk.
  15. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Goed om te weten! Ik ben erg benieuwd.. :rolleyes:Hoeveel rondes heb je er toen over gedaan, als ik vragen mag? :D

16. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Nou dan komt dat helemaal in orde! Lekker blijven doen, dan wordt dan een makkie. Zet hem op!

TinaC, SarahRose en Levice vinden dit leuk.
  17. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Hahha! Heerlijk toch. Je libido stijgt ook naarmate je eisprong nadert.
    De natuur heeft t allemaal heel fijntjes bedacht haha!

Bluetique, Levice en SarahRose vinden dit leuk.
  18. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
    Misschien een stomme vraag maar als ik wil weten of me eisprong al is geweest kan ik dan nu ook een ovulatietest doen? Als de lijn nu lichter is dan paar dagen terug dan is ie toch geweest neem ik aan?

19. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
    Hahahah, dat komt alleen maar mooi uit dan :)

Bluetique, Moonlightqwerty en Levice vinden dit leuk.
  20. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Je piek is dan geweest en hoogstwaarschijnlijk je ei ook. Echter geeft de test enkel je piek aan en die is al eerder over voor je ei springt.

Bluetique, Levice, Moonlightqwerty en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina