Net een ovulatietest gedaan en dit is het resultaat (Zie foto) 2de foto is van de eerste ovulatietest van gisteren. Hij is dus lichter geworden. Dus dan kan ik aannemen dat mijn eisprong geweest is of nog bezig is?
Wie van jullie heeft veel last van de borsten rond de menstruatie? De mijne zijn vannacht echt ontploft. Ben er verschillende keren door wakker geworden en dat heb ik normaal nooit. Ik voel ze altijd wel, maar niet zo intens. Ook vandaag zitten ze me flink in de weg. BH kan ik bijna niet aan (voelt te klein aan en schuurt pijnlijk tegen borst aan), maar zonder voelt ook niet prettig en doen ze zelfs zeerder. Ik ga er echt niet vanuit dat ik zwanger ben, hoop alleen dat iemand misschien tips heeft om ermee om te gaan?
Hier ook last van mijn borsten, vooral voor mijn menstruatie. En ook met de eisprong. Hoe je ermee om kan gaan heb ik geen idee van, denk dat je er weinig aan kan doen helaas.
Ik heb wel altijd pijnlijke borsten rond de ovulatie. Beetje beursig gevoel. Het vreemde is dat bij mij een warme douche en beweging lijkt te helpen.. hoe kouder hoe pijnlijker ofzo. Sport bh is ook fijner dan een gewone dan.
Nou dat is niet representatief voor het gemiddelde, maar dat waren 24 rondes in 2.5 jaar. Ik had rare cyclussen en liep in het ziekenhuis en zou bijna met medicatie voor de cyclus gaan beginnen en toen was ik (3 maanden na een HSG onderzoek met olie) zwanger. Dus ik hoop heel hard dat het nu niet zo lang gaat duren.
Ik had een duidelijke dip in temp van innesteling, rommelende darmen toen en krampen. 2 dagen daarna kiespijn!! Heel raar maar bij 2 zwangerschappen gehad haha. Verder pas kwaaltjes zoals licht misselijk bij 8 weken.
Temperatuur is nog laag, dus lijkt me geen innesteling te zijn. voor de dames die de twee weken wachten lastig vinden. Het is nog lastiger als je weet dat je niet zwanger bent, maar je menstruatie er nog niet is.. De hormonen nemen wel een loopje met me, ben licht misselijk, moe, krampjes.
Iemand ervaring met action testen? Deze is van 10 uur.. ik denk net niet positief. Wanneer test ik best opnieuw? Cd 11 vandaag..
Ik dacht dat je zwangerschapstesten bedoelde sorry. Deze ovulatietest is negatief. Ik heb geen ervaring met deze test
Neen is ronde 5 en ik dacht ga eens kijken want ik dacht ei te voelen maar dat was gister dus ben dus mis..
Aha weer iets bijgeleerd.. ik hoef eig ook niet te testen want ben wel regelmatig.. 23-24-25-23 waren de vorige maar kon het niet laten