Succes! Klopt het dat je niet op de lijst staat? Mocht je het wel willen, wil ik je wel toevoegen hoor
Ik ben 6dpo en voel eigenlijk nog niets, maar weet dat dit ook niet hoeft, nauwelijks mogelijk is. Toch heb ik het gevoel dat het deze ronde niet gelukt is al. Dus ik ben niet heel goed in m'n doen. En merk dat ik erg bezig ben met vergelijken en jaloers zijn op al die moeders met kindjes. Ik heb wel al testen in huis, maar was van plan met 13dpo te testen, precies over een week dus. Wanneer jij? Ik google steeds om gemiddelde tijd om zwanger te worden, maar het is zo uiteenlopend. Ik denk dat de tijd dat het ei leeft verschilt per persoon en cyclus en ergens tussen de 12 en 24 uur is.
Het is super uiteenlopend, maar de kans dat jij snel zwanger gaat worden is heel groot hoor gezien jouw leeftijd! Geen zorgen hoor. Maar als je zwanger wil worden is iedere maand mis te lang dat snap ik ook. Maar voor alles is een juiste tijd. Iedereen heeft zijn eigen pad dus vergelijken heeft geen zin. Voor jou misschien nu en anders vast snel daarna lekker raak.
Ik zit misschien toch nog in de race. Ovulatietest nog steeds niet positief, maar zie nu wel dat echte vruchtbare slijm. Dus ei komt denk ik maandag of dinsdag. Door het ziek zijn wat later waarschijnlijk. Het gaat nu beter qua hoesten. Man is er zo goed als vanaf. Misschien dat ik deze ronde toch nog kan benutten. Hopelijk dadelijk lekker vrijen.
Dan lopen we samen, spannend! Ik mag ook op het wachtbankje, vandaag 1dpo ook. Al is mijn cyclus ook van slag haha. Spannend he
Aah snap ik wel want is je eerste kindje waar je voor gaat. Hou vertrouwen en laat t even los want anders maak je je zelf helemaal gek met je negatieve gedachten. Nou ik heb ook testen in huis. Maar ga denk pas op 11 dpo testen. Vorige zws heb ik ook pas bij 11 dpo positief getest. Ja je kunt dat googlen maar is geen gemiddelde. De 1 is t gelijk raak de ander doet er 3 jr over.
Hey meiden, hier nu 6 dpo en sinds gisteren een drukkend gevoel rechts onderin de buik. Heel erg vervelend maar gelukkig niet pijnlijk. Ik probeer nu weer een beetje bij te houden met iedereen, woensdag avond is condoleren en donderdag de crematie.
Fijn dat je er weer bent. Hoe gaat het nu met je? Spannend dat drukkende gevoel! Hopelijk is het voor iets moois