Wanneer zouden jullie starten met ovulatietesten wanneer de cyclus iets varieert van 30 tot 35 dagen? En de luteale fase ook varieert van 13 tot 17 dagen.
Ik start altijd vanaf dag 10. Had een cyclus van tussen de 27 en 34 dagen. Laatste 2 a 3 maand 30 a 31.
Oke bedankt, zoiets dacht ik ook. Ik ga dan vrijdag (cd 10) beginnen met testen en verwacht de piek eigenlijk een weekje later, maar wil het niet missen inderdaad.
Jawel hoor haha, maar dan heb ik afleiding voor als de test toch omo wit is...of positief maar volgens mij hoef je toch ook nog niet per se positief te testen op je NOD dag?
Hier gaat het nog weer spannend worden. M’n volgende eisprong valt net in een week dat mijn man late diensten werkt en we elkaar dus amper zien
Mn vriend wil niet dat ik test voor NOD, ivm mogelijke extra negativiteit Hier ook 3 late diensten precies dan, maar dan ben ik degene die de late diensten heeft. Ik kom dan 23u thuis en hij weer 4:30 opstaan. Maak m wel wakker vind hij gelukkig niet erg
Gatver, nu mijn 2e antibioticakuur achter elkaar tegen blaasontsteking omdat de vorige niet voldoende hielp. M'n vriend 2 weken terug ook al antibiotica voor een ontsteking in zijn kaak. Arts zegt dat het niet echt kwaad kan, maar cyclus kan wat ontregeld zijn. Balen, maarja is niet anders. Gewoon proberen!
Hopelijk breekt mijn menstruatie snel volledig door zodat komende ronde kan gaan beginnen. Ik heb nu sinds net wat spotting, dan breekt 2 dagen daarna mijn menstruatie door. Dan begint dus ook mijn nieuwe cyclus te lopen. We wilden eigenlijk afgelopen maand gaan starten, maar helaas voelden we ons ziekjes en is het van seks niet gekomen. Daar baalde ik enorm van en ik was er even helemaal klaar mee. Hopelijk kunnen we deze ronde wel echt beginnen. We zijn eraan toe. Ik kan niet wachten haha.
Normaal zou ik ook echt niet testen voor nod, maar dat zou deze cyclus anders kunnen gaan zijn ivm carnaval die eraan komt. Mocht het ons lukken om deze ronde daadwerkelijk te benutten en mocht ik de vrijdag voor carnaval geen spotting hebben (heb ik altijd 2 a 3 dagen een beetje voordat mijn menstruatie doorbreekt) dan zou ik toch een test gaan doen. Hopelijk kun je de ronde goed gaan benutten.
Dat is minder. Hopelijk lukt het dan toch om de ronde te benutten. Er is maar even voor nodig. Al is het makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat klopt. Forceren kun je zoiets toch niet. Het is wel frustrerend maar ik denk maar zo het was blijkbaar nog niet onze tijd. Voor alles is een tijd.
Grwoon doen hoor. Als het jullie tijd is dan lukt het gewoon. Wij zijn afgelopen maand wat ziek geweest. Hopelijk heeft dat geen negatieve invloed al zal het vast wel meevallen. Hopelijk is het nu onze tijd. Zet hem op!