Op 5dpo is er neem ik aan sws eigenlijk nog niets te merken wat met zwangerschap te maken heeft? Aangezien innesteling pas later komt?
Hier geen blaasontsteking of urineweginfectie gelukkig. Goed blijven drinken en veel plassen moet het beter worden
Er staat niet zwanger morgen is mijn nod en in de gebruiksaanwijzing staat over 3 dagen weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben Het is wel die met wekenindicator
Jeetje maar zo lang geen bloed hou moed Volgens mij moet die sws meer hcg in urine hebben bij mijn weten
Bij nader inzien had ik die beter kunnen gebruiken denk ik Maar ja, mijn volgende verwachte eisprong is op de 14e, mooie datum
Nou hier weer mindfuck ook. Beetje gespannen Borsten. Heel koud weer. Verder opgeblazen buik en chocolade cravings al 3 dg. Meestal heb ik deze 2 "symptomen" week voordat ik ongesteld word. En volgens mij zie ik m hier vaker voorbij komen rond deze tijd, gevoel van zal wel niet goed zitten So far my day 5dpo
Ik heb ook geen symptomen meer op dit moment. Afscheiding is minder en smaak in mijn mond ook minder 10dpo vandaag..
Vanochtend op de wc van het werk gehuild, omdat mijn collega's allemaal aan het kletsen waren over hun kindjes en de tranen sprongen gewoon in mijn ogen. Pff dat die onzekerheid dit allemaal met me doet.. Aan de ene kant wil ik naar huis en aan de andere kant heb ik echt de afleiding nodig steeds.
Hier ook weinig tot niks. Geen idee of het wat betekend. Volgens mij is daar niet echt een pijl op te trekken. Iedereen is anders