Nee hier geen carnaval. Zou mooi zijn als je een positieve test in handen krijgt voor de carnaval! Kan je meteen je costuum erop aanpassen, leuk binnenkomertje
Bij een ovulatietest heb je altijd een licht streepje, iedere dag. Hij is pas positief als testlijn evendonker of donkerder is.
Gefeliciteerd! Hij zal echt nog duidelijker worden als je komende week nog een keer test. Mijn streepje was op 13dpo vergelijkbaar en 3 dagen later een dikke knalstreep. Clearblue digitaal was overigens pas een week na NOD op zwanger.
Mijn ovulatie testen is er altijd een tweede streepje aanwezig, ongeacht waar in de cyclus. Maar als hij zomaar blijft pieken op dit moment dan kan hij reageren op hcg hormoon
Oke dus stel ik zou de komende dagen blijven testen en hij wordt donkerder zou er voorzichtig een kans zijn?
Dat is toch verspilling van testen ik zou zeggeb nog 3 dagen geduld en dan kan je er een zwangerschaptestje tegenaan gooien
Hier een negatieve test op 11 a 12 dagen dpo. Ook enorme buikpijn dus het duurt niet meer heel lang. Hopelijk voor de rest snel een mooie test met 2 streepjes ❤️
Lief dat je het vraagt! Sorry voor mijn late reactie. Ik probeer om er niet al te veel ermee mee bezig te zijn. Op een gegeven moment ben ik maar gestopt met testen, want het was telkens negatief. Nu ook pijnlijke borsten zoals ik heb voordat ik ongesteld ga worden. Denk dus dat ik mijn ei gemist heb en, ondanks dat we het ook buiten de vruchtbare dagen vaak gezellig maken, het deze maand niet raak is :/