Wauw oke doe even rustig want je bent nu al 2x geen leuke woorden aan t zeggen naar haar. We willen het hier graag gezellig houden.
Nou ja ik voel me echt niet spreken uit een ivoren toren, sterker nog: ik ben erg onzeker over deze periode, maar de opmerking die ik geplaatst heb was wat ondoordacht. Ik was kapot na een lange dag. Niemand is perfect
Dat snap ik echt, maar ik vind het bijzonder irritant als iemand die ineens raak schiet zo arrogant gaat doen alsof alleen zij dat kan terwijl er genoeg hier nog aan het wachten zijn en wellicht ook raak hebben geschoten (maar nog wel in onzekerheid zitten nu). Maar goed nu weer on topic.
Weet iemand hoe ik een te groot bestand toch kan uploaden? Heb de foto ook al bijgesneden en dus kleiner gemaakt maar helpt nog niet
Ja je hoort en leest zoveel verschillende verhalen. Ik lees soms ook dames die pas een week na hun nod een positieve test hebben en andere weer heel vroeg. Echt geen peil op te trekken! De onzekerheid kan ik mij voorstellen, ook na je vorige situatie (zoals ik heb gelezen)
Ze doet helemaal niet uit de hoogte toch? Zegt juist dat ze het vervelend vind voor de meiden die op rood zijn gegaan.
Ja precies, het is zoals het is. Goede oefening ook met leren 'loslaten'. Zo bekijk ik het maar. (Proberen dan )
Ik ging ook even aan op de woorden 'onvruchtbare maand', zit behoorlijk wat spanning nog vanwege wachtbankje, maar ik weet natuurlijk wel dat dat niet zo letterlijk werd bedoeld en ze het beste voor heeft met de rest Zijn denk ik ook onze emoties omdat we hangen tussen hoop en vrees. Koppen omhoog en we zullen er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden. Slaap lekker dames en we gaan er gewoon voor
Dit zijn de foto's. Als je niks ziet snap ik t hoor. Zie nu ook niks meer denk gewoon witte test nog.
Sorry, ik breek even in. Lees al een paar dagen mee Maar ik zie echt wel een roze streepje! Deze test is niet wit.
Heel eerlijk gezrgd zie ik geen 2e streep daarop, maar is wellicht lastig vast te leggen. Zou komende dagen opnieuw tes5en met bv premom testen early. Dan meer duidelijkheid.hoeveel dpo zit je nu?
Mooie woorden. Laten we lief zijn voor elkaar en er voor elkaar zijn. We kennen elkaar niet maar delen die ene grote wens en de bijkomende onzekerheden. Ik sluit me aan bij Levice, zand erover en we gaan er voor dames! Is het niet deze ronde, dan wel een andere.
Haha valt mee hoor. Toch nog meer bijsnijden was de truc Oh jullie reacties op mn foto's, nee geloof t niet hoor. Zal morgenochtend even nog een doen met ochtend urine.