NOD 1 februari t/m 15 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 7 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
    Ja is ook geen peil op te trekken hoor! Ze kunnen wel zeggen zo oud, zoveel kans maar in de praktijk kan het er heel anders aan toe gaan. Bij mij eerste (28 jaar) heb ik er heel lang over gedaan. Mijn tweede zoon (33 jaar) was het in 1x raak. Nu voor mijn 3de met mijn 38 jaar heb ik gelezen dat ik elke maand maar 5% kans heb. Ik ga mij er niet aan vasthouden want dan wordt ik knettergek. Gewoon lekker door gaan en het kijt wanneer het komt! :thumup:

2. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
    Kijt= komt. Sorry typ iedere keer veel te snel:roflmao:

Kiki12345 vindt dit leuk.
  3. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
    Hier het zelfde. Dpo7 vandaag. Heb al vanaf dpo4 kwaaltjes. Ik heb me eigen voorgenomen echt met me nod pas te testen. Aan de ene kant wil ik testen aan de andere kant vind ik het ook eng om te testen.

Lucky123, Levice en SarahRose vinden dit leuk.
  4. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Wat fantastisch! Gefeliciteerd!

5. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Volgens mij is het zo dat je lichaam het ook vanzelf al eerder heeft op kunnen ruimen en niet per se 6 jaar mee hebt gelopen.
    Is er ook een uitstrijkje gedaan om te kijken of je een actieve chlamydia infectie hebt. Antistoffen blijven volgens mij na behandeling alsnog in het lichaam.
    Ik heb helaas ook chlamydia gehad en kreeg toen last van mijn eierstokken. Mijn huisarts zegt er een klein percentage problemen krijgen met vruchtbaarheid en dus veruit de meesten niet verminderd vruchtbaar zijn.
    Niet iedereen met chlamydia krijgt überhaupt een infectie aan de eierstokken (ik dus waarschijnlijk wel gezien dat t pijn deed). Maar ook van die groepen ondervindt schijnbaar veruit de meesten geen vruchtbaarheidsprobleem is mij gezegd.
    Ik vind het zelf alsnog ook een heel eng idee. Geen idee hoe lang ik t heb gehad destijds.
    Snap je angst wel als je al poos bezig bent. Hebben ze het gehad over vervolgonderzoek van je eierstokken/eileiders?

Denise00 vindt dit leuk.
  6. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Lieve Kiki, erg herkenbaar wat je schrijft over de jonge leeftijd, het 'vergelijken' etc. Zoals je schrijft het is zo'n onzeker en ongrijpbaar iets. Ik heb helaas geen goede, nieuwe tips, want ik heb ze zelf ook nodig haha. Maar weet dat je gevoel er mag zijn en je niet de enige hierin bent. Ik duim voor je dat het een volgende keer wel mag lukken. Succes :thumup:

7. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws!! Yaay

8. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    577
    609
    93
    Gefeliciteerd!

9. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames het is jullie zeker gegund en lekker positief blijven en genieten.

hier vandaag 11dpo en witte test en hoe positief ik zelf was ,alles is weer weggevaagd maar ben het wel wat gewend eigenlijk de teleurstelling wend eigenlijk gewoon met de tijd zou te mooi zijn om ronde 14 zwanger te worden hou er al wel rekening mee dat het z’n 34 worden

10. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Die onzekerheid is gewoon heel moeilijk. En ik denk dat bijna alle vrouwen deze onzekerheid hebben die niet meteen 1e ronde raak schieten. Je gaat dan op zoek naar houvast door te vergelijken, kansen in te schatten, symptomen te checken, etc. Maar het is en blijft onzeker. Je kan 20 jaar zijn met een man met superzaad en het rond het juiste moment doen maar dan toch niet raak schieten.terwijl een vrouw van 40 jaar met een toevalstreffer wel ineens zwanger wordt. Kijk de ene is misschien iets vruchtbaarder dan de ander al dan niet door leeftijd, maar dat zegt nog niet alles. De ene heeft meteen mazzel of het is eerder de juiste tijd en bij de ander duurt het gewoon langer. Het is ook een loterij en iedereen heeft een andere levensloop. Vergelijken heeft geen zin al snap ik heel goed dat je dat wel gaat doen. Zeker bij de 1e. Ik werd vroeger bij de 1e keer seks per ongeluk zwanger (weg gehaald want was een tiener en mijn ex was gestoord) en mijn 1e kind kreeg ik met mijn man op mijn 34e. Toen na paar keer raak maar oooo wat voelde dat een eeuwigheid en wat werd ik daar onzeker van. Idd overal zwangeren zien en de mensen die meteen raak schoten steeds erover opscheppen. Wat was dat niet leuk. Dat wil ik niet nog een keer en gelukkig kijk ik er nu heel anders naar. Nu ga ik er ook heel anders mee om en zie ik het anders al begrijp ik die gevoelens wel heel erg..het scheelt ook dat ik al een kind heb. Ik ben al langer gestopt met de pil maar we zijn er nog niet voor gegaan terwijl het idee er wel al een tijd is. Nu wel echt begonnen. Het blijft spannend.

Levice en Kiki12345 vinden dit leuk.
  11. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Hopelijk was het nog net te vroeg. Geen bloed geeft moed.

Levice en sabrinab1986 vinden dit leuk.
  12. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Herkenbaar. Dat had ik toen dus ook en dat bij meerdere maanden proberen. Pff was echt naar.

13. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk niets ergs. Veel sterkte!

14. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Denise, wat heftig! Ik hoop echt met je mee dat er geen schade is:(
    Sabrina, ik hoop dat jij snel een positieve test in handen krijgt:(

Gisteren en vandaag hoofdpijn. Voelt hormonaal, zelfde als tijdens mijn menstruatie. Gelukkig heb ik 4 katten die weten dat vrouwtje pijn heeft:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

Lunalitess, Bluetique, Levice en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Moonlightqwerty

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Ik had dat ook toen ik zwanger was ook in het begin van die hoofdpijn. Het kan dus goed wat hormonaals zijn. Haha jouw katten voelen dat je zwanger bent en willen er voor je zijn. Doe maar lekker rustig aan! En heb je ook al andere kwaaltjes nu?

Levice vindt dit leuk.
  16. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Wat jammer, hopelijk te vroeg getest, maar snap dat het geen hoop geeft als hij wit is.

17. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
  18. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    #1378 Lucky123, 3 feb 2024
    Laatst bewerkt: 3 feb 2024
    Niks noppes nada..
    Nee soms wat hoofdpijn verder niet zoveel. Had vandaag wel ineens een sliert afscheiding hangen en daarvoor ook wat natte afscheiding haha sorry TMI:roflmao:.

Test vanmorgen van 2e urine was echt omo dus ga nog nergens van uit. Ben wel meer een middag/avond tester.

Als mn cyclus nog steeds 28/29 dagen is word ik maandag of dinsdag ongesteld. Als ik dat niet ben dan, dan heb ik nog hoop en ga ik nog eens testen:rolleyes:. Nu weer even rust en loslaten.

19. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    En jij? @TinaC

20. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754