In het begin niet. Maar op gegeven moment stopte ie wel met drinken en roken en ging hij supplementen gebruiken. We zagen ook duidelijk veel verschil in kwaliteit toen! Maar mijn man dronk 3 keer per week en rookte dagelijks, hij vond het ook erg lastig dat dat niet meer kon. Nu we embryo's in de vriezer hebben zitten, gaat ie weer helemaal los
Nou hè: ooit samen begonnen in het “door tot roze nov 2022” topic. Of miss zelfs eerder.. Maar goed dat we toen niet wisten dat het nog zolang zou duren.. Yes ik gebruik letrozol. Moest na de eerste IUI ophogen en had toen bij de tweede IUI mooi twee eitjes. Lees eigenlijk weinig over tabletten bij IUI.. volgens mij spuit iedereen. Begin vond ik dat wel lastig, maar heb mezelf er maar aan over gegeven.. Uitgerekend in oktober groepje klinkt goed. Het “einde” van 2024 komt op dat vlak weer in zicht.. vind ik zooo ingewikkeld. Moet jij ook weer gaan spuiten voor een terug plaatsing?
Ik denk dat het weinig uitmaakt, zolang er maar eitjes groeien. Goed dus dat je het naast je neer gelegd heb! Heb je er beetje vertrouwen in? Zo herkenbaar over dat einde van het jaar naderen.. ik hoop toch echt dat wij het jaar afsluiten met een baby in onze handen! Bizar dat het zo lang duurt hé? Dat hadden we ook niet verwacht destijds in dat groepje! En sommige zijn alweer voor hun volgende kind bezig, zag ik Ik slik nu pillen. Die zorgen voor rijping van baarmoederslijmvlies, maar houden de groei van een eicel tegen. 5 dagen voor terugplaatsing moet ik beginnen met progesteron pillen. En als het goed gaat, moet ik de eerste 12 weken alle pillen blijven gebruike Vind ik wel dingetje beetje
Dat zou geweldig zijn! Hier zijn de inseminatiespuitjes binnen. Mijn vriend heeft soms problemen met vaginaal klaarkomen, dus doen we het maar zo
Misschien kunnen we de zwanger andere kleur roze doen. Roze. Deze bijvoorbeeld. M'n ogen zien amper verschil tussen de huidige kleur rood en roze.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2 kindje - ronde 3 8 februari (0) 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (1) Moonlightqwerty, 2e kindje 12 februari (0) 13 februari (0) 14 februari (1) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groot gelijk hoor, dat haalt de druk er beetje af! Ik heb ooit van een arts ook dit advies gekregen toen ik zei dat het "moeten" zo'n ding werd. En zij vertelde dat er best veel stellen zijn die het zo doen. Vriendin van me heeft het ook zo gedaan hopelijk werkt het zo voor jullie!
Wat goed dat die arts dat heeft geadviseerd. Zo haal je inderdaad de druk te presteren eraf (vooral als je vriend adhd heeft)
Hmm eerlijk, ik heb er niet zoveel vertrouwen in.. IUI 2 had ik heel veel vertrouwen. Alle omstandigheden waren perfect en toch niet.. toen ben ik wel even naar beneden gedonderd.. Moet volgende week weer bloedprikken voor mijn schildklier. Hopelijk zijn de waardes verbeterd en miss daardoor wat meer vertrouwen. Oef nog steeds pillen slikken dus. En dan zeggen mensen dat je het “los moet laten”.. heb je daar veel bijwerkingen van?
Dat vond ik op dat moment ook en vooral natuurlijk omdat ik een alleenstaande moeder ben wie een miskraam had. Mensen gingen de raarste dingen denken waardoor ik nu gewoon open ben over mijn wens en het traject
Het blijft gek waarom het niet lukt dan hé.. zo frustrerend, alles is perfect en dan toch niet Ik heb van de progynova pillen geen bijwerkingen gelukkig. Op gegeven moment moet ik ustrogan gaan gebruiken en daar werd ik echt bizar moe van. Sliep 13 uur op een nacht en was nog uitgeput.