Oke spannend hoor, ja je kansen liggen nog open hoor! We zijn ook nog maar dpo7 Hahaha heerlijk toch zo'n sliert, lekker hoopvol
Ik voel zoveel Vanaf me eisprong gevoelige borsten en die zijn niet weg gegaan. Dpo4 pijnlijk steken in schaambeen Vanaf toen raar gevoel in schaamstreek, beetje zeurend, krampend en voelt heel warm. Soms een beetje misselijke vlagen. En heeeeeel erg moe. Eigenlijk zoveel dat het wel tussen me oren zal zitten
Nee alleen een bloedtest aangezien ik naar de dokter ging omdat we niet zwanger werden. Zoals ik begreep konden mijn vriend en ik ons blijven besmetten dus weet niet of het een actieve infectie. Allebei hebben we nergens last van gehad daarom was de shock ook zo groot. Ik heb gebeld voor de uitslag en kreeg toen alleen te horen dat ik positief testte en antibiotica moest slikken voor de rest geen informatie gekregen vandaar dat ik nog maar eens een afspraak heb ingepland voor Woensdag aangezien ik in eerste instantie daar kwam voor vruchtbaarheidsonderzoek. wat vervelend dat jij dat ook gehad hebt zoals ik inderdaad begreep hoeft het niet te doen met je vruchtbaarheid maar snap dat je het eng vind! Kun je geen echo laten maken om te kijken of het iets gedaan heeft met je eierstokken? (edit: het rare is dus dat ik al 3 dagen overtijd ben. De antibiotica heb ik na mijn eisprong genomen zou het toch daarmee te maken kunnen hebben?)
Oh jongens ik ben ook gezwicht hoor, hartstikke witte test. Ik dacht vandaag 10dpo maar zou ook 9 kunnen zijn. Ik weet nou niet of ik goed tel na een positieve ovutest is het 1dpo+1 toch? Want dan ben ik met 9dpo veel te vroeg natuurlijk
Ik weet niet zeker hoe je dat bedoelt. 1 dpo is vaak 2 dagen na een positieve ovulatietest. Dus ik denk inderdaad dat je dat ook bedoelt zo. Ik begin zelf nu gewoon zenuwachtig te worden..
Wat veel klachten al ja. Wel herkenbaar bij zws maar kan dus ook heel gemeen progesteron zijn Nog maar even geduld houden
Ah jammer ja. Maar is nog steeds kans. Ik had donderdag 1e positieve ovutest, vr piek. Toen zondag als 1 dpo gerekend. Dus moet je even kijken wat jij dan hebt
Ik heb in januari ook antibiotica gehad voor een longontsteking (amoxiciline als ik het goed heb). Was daardoor ook 2 dagen te laat. Wie weet bij jou wel iets meer daardoor. heb je nog niet getest?
Is op een echo niet te zien, alleen via kijkoperatie volgens mij en dat geeft ook risico. Ze laten je sowieso eerst een jaar proberen zwanger te raken zelf eerst. Mm geen idee of antibiotica kan zorgen daarvoor eigenlijk, misschien goed om even na te vragen of daardoor menstruatie later kan komen.