Iedereen inmiddels. Maar wij lopen al 1.5 jaar in het ziekenhuis. We hebben een dochter dus moeten regelmatig oppas zoeken. Ook reageer ik heftig op alle medicatie dus moest ook regelmatig afspraken afzeggen, ook wegens onverwachtse echo's enzo. Dus dan is het het handigst als men er van weet. En mijn man stopte met roken en drinken, dat riep ook flink wat vragen op
Sinds donderdag begonnen met ovulatietesten maar nog geen stijgende lijn te zien, maar goed was ook vroeg geweest! Ik merk dat ik opeens allemaal zwangere vrouwen of baby's om me heen zie en het verlangen dan zo groot word.. Hoop echt dat ik het iets meer kan loslaten
Hier weet niemand het gelukkig. Zeker wanneer het lang zou gaan duren of niet zou gaan lukken dan zou ik er niet aan moeten denken dat mensen het zouden weten. Veel mensen doen er zo makkelijk over. Ik word daar onzeker van. Gisteren een zwangerschapsaankondiging gehad. Heel gaaf voor diegene natuurlijk zo in 1 keer raak. Maar word er wel onzeker van en dacht ook waren we maar eerder echt begonnen en er echt voor gegaan. Diegene is ook nog best jong. Dan is het vaak easy. We hebben te lang getwijfeld en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt. Maar we hopen op het beste. Ik ga nu aandacht besteden aan mijn lichaam en baarmoeder goed verwarmen. Veel warm drinken en eten. Hopelijk gaat het helpen.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2 kindje - ronde 3 8 februari (0) 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (1) Moonlightqwerty, 2e kindje 12 februari (0) 13 februari (0) 14 februari (2) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (9) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2 kindje - ronde 3 8 februari (0) 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (0) 14 februari (2) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (9) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Eindelijk is de menstruatie hier voor bij, 2 dagen langer dan normaal. Over 3 dagen weer starten met ovulatietesten
Ik weet mijn nod nog niet, maar zal begin dit groepje, eind vorige groepje vallen. Ik ben al een poosje aan het meelezen hier. Morgen krijg ik een controle echo om te zien of alles schoon is na de miskraam afgelopen maand. Ben heel de week aan het spotten geweest en blijf buikklachten houden. Hopelijk is het goed. Mijn ovulatietest is wel aan het oplopen, dus ga ervan uit dat het allemaal wel goed zit en dat het nu mogelijk om eipijn gaat. Ik ga deze ronde iets minder actief meeschrijven. Mijn NOD valt precies rond of op de sleuteloverdracht van ons nieuwe huisje. Wordt een drukke periode en zie deze ronde ook meer als bonusronde. Hopelijk helpt de drukte en afleiding mij meer ontspannen op dit gebied en kan de testdrang naar achter geschoven worden. Succes voor jullie allemaal deze ronde!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2 kindje - ronde 3 8 februari (0) SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (0) 14 februari (2) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. 5e ronde voor ons. Al is het technisch gezien de 2e: volgens de huisarts moest alles nog een beetje op gang komen na ruim 12 jaar een Mirena te hebben gehad. Wel ongeduldig, en nu ineens twee dagen eerder ongesteld, dus deze ronde ga ik extra vitamine E erbij slikken en mijn man zink en selenium. Hopelijk geeft dat net het laatste zetje.
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024 We gaan voor roze! 1 februari (0) 2 februari (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 3 februari (1) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 februari (1) Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 februari (1) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 februari (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) 7 februari (1) Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 februari (0) SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 februari (0) 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (0) Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 14 februari (2) L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 15 februari (1) Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Totaal (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Ik heb mezelf van 14 naar 13 gezet omdat waarschijnlijk mijn NOD een dag eerder is omdat ik eerder ongesteld was. Volgens mijn app nu ten minste.
Had jij ook van die enorme stolsels je ongesteldheid na het verwijderen van je spiraal? Ik had een andere spiraal maar had enorme stolsels, grootte van een pingpongbal zowat. Mooie tip van die vitamines. Ik heb het even opgezocht. Wij doen deze ronde nog niks speciaals behalve dat ik foliumzuur slik, maar ik hou ze in mijn achterhoofd dank je.
Lunalites, wat fijn dat jullie een nieuwe huisje hebben. Dat gaat zeker weten wel afleiden, wij zijn net verhuisd en het oude huis nog aan het opruimen
Het wordt ons eerste huis samen. Wij wonen nog niet officieel samen, maar zijn wel elke dag bij elkaar. We hebben nu de stap gezet om samen een huis te kopen, dus een spannende tijd. Wel moeilijk om mijn eigen omgeving te gaan verlaten (kan moeilijk tegen veranderingen) maar heb wel enorm veel zin om ons eigen stek samen te hebben. Alleen dat inpakken en opruimen, zo niet mijn ding maar de start is gemaakt. Wordt steeds kaler hier in huis
Nee, dat niet. Ik denk dat mijn lichaam weer moet wennen aan überhaupt BMS aanmaken. Wel redelijk regelmatig nu, behalve deze cyclus dus. Vitamine E is voor betere doorbloeding en die voor mijn man zijn voor betere zaadkwaliteit. Overigens geen idee of het echt nodig is. Ik ben gewoon niet zo goed in afwachten en dingen op z'n beloop laten
Na het verwijderen van mijn spiraal ben ik nauwelijks ongesteld. Bloedverlies is dan genoeg voor een inlegkruisje de hele dag (3 druppels). Dus iedereen is anders, voor de spiraal had ik juist grote stolsels etc.
Lastig zo'n aankondiging! Zijn jullie zelf al veel rondes bezig? Ik duim voor jullie. Oh ja, en op welk moment in de cyclus is het belangrijk om de baarmoeder te verwarmen? Bedankt.
We willen het al langer (had eerst nog wel twijfels maar die zijn nu helemaal weg) maar zijn er tot nu toe nog niet echt voor gegaan. Steeds rond ovulatie komt er wat tussen waardoor we bijna nooit op juiste moment seks hebben. Of mijn man heeft dan geen zin, of we zijn weg, of ziek, etc. Zo gaat het al wel een tijdje en dat is echt heel irritant. Dus het voelt wel alsof we best lang bezig zijn, terwijl het geen echte pogingen zijn geweest. Echt heel frustrerend.