NOD 1 februari t/m 15 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 7 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Oehw heel veel succes! En hopelijk heb je a.s. zaterdag een mooie positieve test in je handen:D

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  2. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Jeetje wat heftig! Ook vooral het gedeelte dat ze er eerst niets aan deden/niet in je geloofden! Pff gelukkig is het goed gegaan maar dat had ook zomaar anders kunnen aflopen.:confused:

sabrinab1986 vindt dit leuk.
  3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    Nee ze konden het niet vinden en ze wouden eerst geen bloedprikken maar mijn verloskundige die geloofde me wel die drong erop aan had zelf mijn positieve testen mee na het ziekenhuis die wou de gynaecoloog toen niet eens zien. Klopt je bent een tikkende tijd bom normaal is er kans dat met z’n 7 weken een eileider scheurt en krijg je inwendige bloeding wat je vaak te laat opmerkt mijn grote geluk was dus dit het in het bredere stuk was genesteld mijn tijd stond echt weken stil van angst. Maar na de operatie stond de gyn als eerst naast mijn bed voor oprechte excuses

Bluetique vindt dit leuk.
  4. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Oohw nee! Ik hoop echt voor je dat het niets raars is en het kleintje nog in je buik blijft plakken! Ik leef met je mee <3 succes!

5. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    En terecht dat die z'n excuses aan bood!:confused:

6. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Geef idd de moed nog niet op!:) wie weet is het wel raak. Succes met vandaag:thumup:

SarahRose en Moonlightqwerty vinden dit leuk.
  7. SecretSquirrel

14 jan 2024
    44
    57
    18
    Vrouw
    #1607 SecretSquirrel, 5 feb 2024
    Laatst bewerkt: 5 feb 2024
    Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Mijn gok is dat het op 10DPO negatief was (met middagurine) en 11DPO positief (ochtendurine). Ik heb beide keren getest met een Kruidvat 2 voor €5,50. Toen deze positief was heb ik er nog een Clear Blue achteraan gedaan.

Je kunt ook nog na NOD pas positief testen he. Ik duim voor je!

Moonlightqwerty vindt dit leuk.
  8. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

Ah nee! Hopelijk valt het allemaal mee!

Zelf helaas geen goede ervaring met bloedverlies tijdens zwangerschap. Maar dat zegt niks, er zijn er ook waarbij het goed gaat. Ik duim voor je!

9. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

Nee dan helpt die hele onzekerheid in het zwanger worden ook niet natuurlijk. En zeker met jou geschiedenis die ik hier verder weer heb gelezen niet, wat een weg heb je al afgelegd.

10. SecretSquirrel

14 jan 2024
    44
    57
    18
    Vrouw
    O no! Hopelijk is het gewoon wat spotting. Sterkte!

11. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Wat erg een miskraam:( je cyclus kan dan idd van slag zijn. Bij een vriendin was die pas na 8 weken weer op gang na mk (zij voelt de eisprong ook altijd) je kan het idd goed gevoelt hebben en dan hoop ik heel erg voor je dat het raak is!:) succes <3

12. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Pfff jeetje zeg! Excuses was wel het minste dat die gyn kon doen lijkt me. Gelukkig is het toen nog goed afgelopen. Maar pff heftig zeg en wat erg voor je dat je dat mee hebt moeten maken.

13. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Soms test je pas wat later positief! Had ik ook toen ik zwanger was. Eerst negatieve test,ik toen verdrietig en mijn verdriet gaan wegdrinken. Vervolgens bleef ik het gevoel houden alsof ik ongesteld moest worden. Ik weet niet wanneer toen mijn eisprong is geweest en hoeveel dpo ik uiteindelijk positief testte. Paar dagen later testte ik ineens onverwachts positief. Het resultaat rent hier de kamer rond. Echt het kan nog hoor.soms test je later positief.
    Ik ben vanwege mijn eigen ervaring geen voorstander van vroeg testen. Helaas moet ik het deze ronde wel doen vanwege de carnaval. Als het op te sporen zou zijn met een test dan wil ik dat op tijd weten (mocht het raak zijn). Anders zou ik pas op of dag na nod testen wanneer ik niet ongesteld zou zijn geworden.

Levice en SarahRose vinden dit leuk.
  14. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik ga blij zijn als we 3 dagen verder zijn

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik kom hier weer even mee kletsen! Begin van dit topic wel mezelf gemeld, maar uiteindelijk niks meer gezegd hier.
    Mijn NOD is 12 februari, ik heb afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een 5daags embryo uit de vriezer :)

JeB94, Lucky123, MooseIsLoose en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ah jeetje meid toch, wat verdrietig :( mijn duimen draaien dat het toch goed mag zijn!

17. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Wat heftig zeg!!

18. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Wat zijn die wachtweken toch verschikkelijk he.... ik had dat een beetje verdrongen :rolleyes:

Nu voel ik weer van alles, krampjes in m'n baarmoeder, alsof m'n ei groeit... alsof m'n menstruatie eraan komt...

Zou m'n ei niet gesprongen zijn een week terug? Zou m'n menstruatie toch komen... zou het misschien een innesteling zijn?

Bluetique en Levice vinden dit leuk.
  19. TinaC

TinaC Actief lid

24 jan 2024
    257
    310
    63
    Vrouw
    Herkenbaar haha. Hier dpo9 vandaag. Maar wil echt pas op of het liefst na me nod testen. Maar het duurt een eeuwigheid. Sommige kwaaltjes hier weg of veel minder geworden, die ik voornamelijk tussen dpo 4/5 en dpo 7/8 haf. Wel andere in de plaats gekomen. Moe, misselijke vlagen, soms hoofdpijn en duizelig. Ach het zal allemaal wel in mijn hoofd zitten, ik ga er gewoon vanuit dat ik door kan naar de volgende ronde. 10 feb (nod) testen met voorzichtige hoop:)

Lucky123 vindt dit leuk.
  20. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Hier 7dpo en voel niks o_O

Deel Deze Pagina