NOD 1 februari t/m 15 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Humbly89, 7 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonlightqwerty

Moonlightqwerty Actief lid

16 dec 2023
    262
    357
    63
    Vrouw
    Oh ja volgens mij is het goed om met baarmoeder verwarmen meteen te starten in de cyclus maar vooral voor de 2e helft van de cyclus.

SarahRose vindt dit leuk.
  2. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Mijne lijkt iedere keer anders nog:confused:
    Misschien nog even balans vinden

3. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Mijn piek heel verrassend vandaag al gevonden. Benieuwd wat ze morgen dan zien op de echo.

Bijgevoegde bestanden:

4. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Wat fijn zeg!

Lunalitess vindt dit leuk.
  5. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    563
    601
    93
    Ik was even aan het teruglezen voor ik hier zelf op het forum weer instap voor een 2e ronde. Ik snap dit dus helemaal! Als ik deze ronde zwanger zou worden ben ik uitgerekend (ongeveer) op de verjaardag van zowel mijn moeder als schoonvader. Als ik dan overtijd ga (zoals bij de 1e) dan op de verjaardag van mijn man... en als ik iets eerder beval rond de verjaardag van mijn nichtje. Ik vind dat dus totaaaaal niet praktisch. Maar ik wil eigenlijk ook geen ronde laten liggen. Ik heb me pas na het verdriet van de vorige ronde (ik was bij de 1e pas zwanger na 2,5 jaar) gerealiseerd hoeveel het me doet. De wens is nóg sterker dan ik dacht. Dus ik denk dat ik deze rond niet mijn ovulatie ga testen en het lot laat beslissen, maar zeker niks doe om het te voorkomen.

Soms denk ik wel eens... had ik nou maar eerder begonnen met proberen zwanger te worden. Maar toen was ik er mentaal ook nog niet echt klaar voor, dus tsjah... roeien met de riemen die we hebben dan maar.

6. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Inderdaad en is niet zomaar iets om aan te beginnen, dan moet het eerst ook kloppen.
    In mijn familie lopen veel data tegelijk. Veel verjaardagen tegelijk en ook verjaardagen op sterfdata.. zo ben ik weer jarig op de sterfdag van de broer van mijn vriend.
    Met dat soort dingen leer je wel een manier om dat te overbruggen.

Joylynn, Bluetique, Cupmix93 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    563
    601
    93
    Nou hier dus 2e ronde voor 2e kindje. Ik heb 2 vriendinnen verteld dat mijn spiraal eruit is en dat zegt denk ik wel genoeg haha. Zij weten ook dat het bij de 1e lang duurde dus als ik me even shit voel dan kan ik wel bij hen terecht. Onze familie/vrienden weten wel dat er een wens is voor een 2e. Maar mensen moeten het niet vragen, want dan ben ik echt een heks. Afgelopen week al 2x gevraagd of ik al zwanger ben van de tweede en ik was echt nét ongesteld geworden na 1e ronde proberen dus ik was daar best wel verdrietig over. Ik weet dan nooit hoe ik moet reageren en nu zei ik: 'neeeee joh, heb m'n handen al vol aan die 1e', terwijl ik eigenlijk wilde zeggen dat ze zich lekker moeten bemoeien met hun eigen zaken.

SarahRose, yellowbanana en Levice vinden dit leuk.
  8. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    563
    601
    93
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2024

We gaan voor roze!

1 februari (0)

2 februari (1)
    Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

3 februari (1)
    Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2

4 februari (1)
    Yellowbanana - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1

5 februari (1)
    SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1

6 februari (1)
    Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA)

7 februari (1)
    Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3

8 februari (0)
    SecretSquirrel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

9 februari (0)

10 februari (0)

11 februari (0)

12 februari (0)
    MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

13 februari (0)
    Levice - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1

14 februari (2)
    L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4

15 februari (1)
    Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5

Totaal (11)

Wachten op eisprong (11)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

9. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Je hebt ook niet gebloed toch na je miskraam? Succes morgen bij de echo!

10. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.149
    3.157
    113
    Vrouw
    Sugges morgen! Hopelijk zien ze een eitje wat bijna op sprinten staat :D

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  11. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Nee, alleen gespot. Hoop zo dat dit een nieuw ei is en dat de rest weg is, maar ben bang dat het iets anders betekend. Het is zelfs voor mijn normale cyclus vroeger als verwacht

Cupmix93 vindt dit leuk.
  12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Heel fijn, dat geeft denk ik ook wel wat rust. Ben benieuwd naar de echo vandaag, succes!

13. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat leuk! Gefeliciteerd! Moeten jullie veel klussen in het nieuwe huis of valt het mee?

14. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Succes bij je echo vandaag

15. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Valt mee, het is instapklaar. Alleen de muren wat opfrissen. En natuurlijk de andere manier van klussen blijft wel belangrijk:roflmao:

Bluetique, MooseIsLoose, Cupmix93 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    :roflmao:

17. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Dat is een knaller zeg:thumup:

Hier lopen de ovulatietesten heeeel iets op. De 21e is mijn verwachte eisprong..

Levice vindt dit leuk.
  18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Hoe ging de echo? (als je die al gehad hebt)

19. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    563
    601
    93
    Ik moet wel om mezelf lachen hoor. Toen ik zwanger wilde worden van de eerste probeerde ik heel nuchter te zijn, maar toen ik toch door de Hema liep en het allerschattigste pakje allertijden zag hangen heb ik dat toch stiekem gekocht en af en toe heb ik in de kast gekeken in het doosje waar het in lag, gewoon omdat ik hoopte het ooit bij een kindje aan te trekken. Nou, guess what er nu in mijn kast ligt :o:
    En toen dacht ik ook, als het nooit zover komt, dan doneer ik het aan een goed doel. Denk ik nu nog steeds.

20. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ben net geweest. Baarmoeder is schoon en baarmoederslijmvlies is mooi op dikte (7,5mm). Geen tekenen meer van een zwangerschap of eventuele bloeding. Ziet er allemaal rustig uit.
    Ze kreeg echter mn linker eierstok niet goed in beeld. Ze konden geen tekenen zien van een ovulatie, maar als hij vannacht geweest is, dan zou zich dat al opgelost kunnen hebben. Mn test was vanmiddag net voor de echo alweer negatief.
    Echter heb ik er geen goed gevoel bij. Hij is vroeger als verwacht, wat prima mogelijk is, maar normaal moeten ze dan toch echt iets zien lijkt mij. Er stonden ook geen andere eitjes klaar, alles was rustig. Misschien heeft mn lichaam maar besloten voor mij om een ronde over te slaan. Ik weet het ook niet. Heb wel gewoon alle tekenen gehad (positieve test en flink wat vruchtbaar slijm). Heel toevallig vrijdagavond, gisterochtend en net nog geoefend met klussen;) Afwachten is alles wat we kunnen doen. We krijgen nog geen hulp, nog 2 maanden zelf proberen helaas. Als ik toch een eisprong heb gehad dan is het gisteravond/vannacht geweest. Dus zou mijn nod op 29 jan komen. Voor mijn "rust" blijf ik wel bij dit groepje plakken. In de andere zijn ze al zwaar aan het testen en ik wil dat deze ronde proberen te ontzien.
    Misschien goed dat ik dit al als verloren ronde zie, dan jan ik het misschien wat loslaten.

L0ts, Bluetique en SarahRose vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina