Hier zijn de emoties al een beetje bezonken. Net nu ik geen volledige temperatuurkaart heb en helemaal geen idee heb van m'n eisprong, is het ons gelukt (misschien moet ik volgende keer die controlefreak in mij wat sneller aan de kant schuiven ). De buikpijn van afgelopen week zal dan wel de innesteling geweest zijn gok ik dan. Innie ook gefeliciteerd! Alle meiden die nog op het wachtbankje zitten veel succes, mijn duimen draaien! Voor alle meiden op rood, volgende ronde is die van jullie. Ik dacht ook, ofwel ben je onmiddellijk zwanger, ofwel duurt het een jaar, en is er niks tussenin, maar niets in minder waar! Dora ronde 6 was mijn 'lucky' ronde, hopelijk ook voor jou!
Oej meid, heftige werkdag gehad dan! Hopelijk is het vandaag wat beter met je! Wat voor medicatie nam je ook alweer? Of voor welke aandoening? Moest je gaan afbouwen, zou ik dit toch zeker in overleg doen met je arts of gyn... Zien dat het kindje ook geen 'afkickverschijnselen' gaat krijgen ofzo... Soigneer jezelf ook maar hoor!
We wachten het wel af... Ben nu ook wel benieuwd of het geslacht van de pendel klopt... Spannend zeg! Wat die buikpijn betreft, heb dat ook gehad; al van enkele dagen na mijn eisprong tot vlak voordat ik weer negatief testte, dus ik veronderstelde toen ook dat het van de innesteling zou komen. Wel fijn dat het nu raak is! Ik wens je alvast een fijne, goede en gezonde zwangerschap (en baby) toe!
Aangezien het vandaag mijn NOD is en ik misschien wel een wijntje wilde drinken... vanochtend weinig gedronken en 5 uur niet geplast... testje gedaan. De linker is van twee minuten na testen, de ander na 5 minuten..
Haha, zeker niet!!! Die wijnrek blijft de komende negen maanden net zo vol als dat ie nu is! Dank je wel Dora!
Gefeliciteerd roze dames!! Geniet ervan! Ik ben nog steeds aan het wachten geen tekenen van rood. Dus morgen maar weer een testje kopen en maandag weer testen
Hier ook overvallen door mijn menstruatie zojuist bij het wakker worden. Helaas dus... Met vernieuwde moed en hoop weer doorgaan naar de volgende gelegenheid. Vervelend meiden die ook op rood zijn komen te staan. Sterkte en hopelijk snel een mooi roze kleurtje. Ineens veel positieve testen zeg. Super fijn, van harte gefeliciteerd meiden. Geniet ervan en hopelijk mogen jullie gezonde baby's krijgen.
Zeker niet! Geen moeite mee om te laten staan. Dit is wel de beste reden ooit om alcohol te laten staan toch? Dank je wel!
Hey dames, Wat fijn weer wat positieve testjes te zien! Gefeliciteerd hoor �� Hopelijk mag dat voor de anderen ook zeer spoedig gebeuren! Het is jullie gegund! Hier nog steeds een gek gevoel in mijn onderbuik. Heb geen test in huis dus wordt op z'n vroegst maandag of dinsdag testen. Mijn nod is morgen ipv 5e. Had begin van de week s'middags al (te vroeg ongeveer 8dpo?) een testje gedaan maar (nog) geen dubbel streepje te zien. Nog even afwachten eerst m'n nod door �� Heb wel weer bijzondere droom gehad over m'n baby'tje hihi Maar goed geloof het pas als die tweede streep er staat. �� Ben veel en lang aan het werk morgen ook dus volop afleiding. Ik lees/leef met jullie mee! Liefs♡
Ja ik hoop dat ik wel binnen het jaar zwanger word word! Sinds dat de pil bij mij is uit gewerkt, hèb ik de eerste 2 dagen van mijn menstruatie verschrikkelijke krampen in darm, kringspier en baarmoeder. Dit komt bij mij omdat ik een darm ziekte heb en dit extra geprikkeld word tijdens de menstruatie. Ik weet niet hoe weeën voelen, maar denk dat ik het hier mee kan vergelijken.. Ik sta helemaal krom van de pijn en moet het gewoon weg puffen. Pcm helpt er niet tegen
He gadverdarrie! Ik mag op rood.... Zojuist ongesteld geworden... Cyclus is niet meer zo netjes als in het begin... Man lief en ik hebbe. Maar besloten om de komende cyclus ovulatie testen te gebruiken. Omdat manlief zijn libido door medicatie niet zo hoog is. Het dus wel fijn is als we weten wanneer we voor het eggie moeten gaan... Ben er even helemaal kapot van... 4 dagen overtijd had zo veel hoop, Dat is nu in 1 klap weg....
Hé dames, mag ik nog even mijn beklag doen? Sorry alvast voor het lange verhaal! Gisteren was het bloeden beter, enkel nog bruinverlies, ook vanmorgen. Deze namiddag kreeg ik ineens weer serieuse pijnscheuten in mijn onderrug en buik, en opeens was daar ook weer een heleboel rood bloed bij. Ik kreeg dezelfde klachten als donderdag; zweterig, rillen, hyperventileren... Mijn rugpijn leek wel op weeën (alhoewel ik er nooit gehad heb). Heb dan toch maar naar de huisarts van dienst gebeld en ik mocht direct langskomen. Ik zat daar helemaal te trillen en was echt nat van het zweet toen ze mij onderzocht en ik mijn verhaal deed. Ze zei dat ik wel in 'choque' leek door mijn klachten en voelde iets hards in mijn buik, dus heeft ze me meteen naar spoed verder gestuurd. Ze dacht eventueel aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die aan het loskomen was. Op spoed hebben ze bloed genomen, urine, koorts gemeten en bloeddruk...allemaal in orde. Echo van de buik genomen, maar de gyneacoloog is er dus niet aan te pas gekomen! Echo was dus ook in orde. Nog enkele vragen gehad; of ik nierstenen in de familie heb, of mijn nieren pijn doen, of ik last heb bij het plassen... Nee natuurlijk niet! Even later komt de arts terug bij mij, stuurt hij me naar huis met een voorschrift voor ibuprofen, dafalgan en enterol... Volgens hem heb ik iets verkeerds gegeten, dus mag ik geen pikante dingen eten en niks met bruis drinken Kan je van iets verkeerds te eten dan ook rugpijn en bloedverlies krijgen? Begrijp het niet hoor! Uitwendige echo was dus in orde, maar kan je daar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op zien? Ben gewoon maar naar huis gekomen; heb daar 3 uur geweest en dan sturen ze me zo naar huis... Dierf zelfs niks meer vragen, was gewoon al in paniek dat ik op de spoed zat (eerste keer in mijn leven!). Nu thuis gekomen bekijk ik de brief nog eens; bij verdere behandeling staat: om een extra uteriene zwangerschap uitsluiten best nog een gyneacologische echo doen. Tja, het was toch dat waarvoor ik naar de spoed ben gegaan! Ondertussen is mijn rugpijn, buikpijn en het bloedverlies nog altijd bezig, met tussenpozen wordt het erger en mindert het. Maandag moest ik mijn moeder naar de gyn voeren, ik zou normaal volgende week moeten, maar ik denk dat ik het haar maar ga vertellen en dan kan ik maandag misschien haar plaats innemen. Maak me nog altijd zorgen! Heb nog nooit zo lang gebloed en de pijn blijft aanhouden in buik en rug. Tja, afwachten dan maar weer zeker? Ik hoop dat het gewoon in orde is maandag, maar iets verkeerds gegeten, dat is toch wel ver uit de lucht gegrepen door die spoedarts! Eigenlijk had ik moeten reclameren, maar ik was daarstraks zo ongerust en onder de indruk dat ik gewoon al blij was dat ik kon beschikken. zal ook weer een mooie rekening worden voor niets! Vind het wel jammer dat ik het nu aan mijn moeder moet vertellen, had hen graag verrast op het moment dat ik al zwanger was. Pfff
Dorie toch meid! Wat de ovulatietesten betreft, die kan ik enkel aanmoedigen! Rond mijn ei zet ik altijd hartjes op onze kalender en dan weet mijn vriend waar hij naar mag uitkijken, dan gebeurt het eens een keertje extra Succes hoor!
Jeetje meis, das zeker schrikken! Ik ben geen arts maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je van verkeerd eten bloedverlies krijgt. wat betreft nierstenen zouden die rugklachten nog te verklaren zijn maar ook dan is bloedverlies onwaarschijnlijk volgens mij... Erg slordig dat ze niet meteen verder gekeken hebben of het niet toch een buiten baarmoederlijke zwangerschap is! Niet om je nog ongeruster te maken maar juist dan is het van belang dat ze zo snel mogelijk actie ondernemen omdat dit, voor zover ik altijd begrepen heb, ook gevaarlijk kan zijn. Kun je voor jezelf plaatsen of de pijn vooral aan ėén kant zit? en heb je ook verteld dat je een test gedaan hebt en dat je een heel licht streepje had. Het schijnt namelijk zo te zijn dat als het om een bbz gaat dat je dan wel hcg aanmaakt maar maar heel weinig. Ik denk dat je er verstandig aan doet om idd te ruilen van afspraak indien dat mogelijk is en duidelijk je zorgen uitspreekt want dit kan niet goed zijn! Kan me voorstellen dat je liever je moeder nog niet had willen inlichten maar dit gaat om je gezondheid dus daar moet je zuinig op zijn! Doe rustig aan en als het niet beter wordt en zelfs erger dan gewoon terug opnieuw bellen. Ik denk aan je en hou ons op de hoogte! En Owja, je zeurt absoluut niet.mdit forum is er om je verhaal kwijt te kunnen dus pak die kans als nodig is.
Danielle heel veel sterkte! Kan me goed voorstellen dat je er even kapot van bent als je al paar dagen overtijd bent. Stiekem neemt de hoop dan steeds een beetje meer toe. Dikke knuf voor jou!