NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb hen inderdaad verteld over de eerste lichte test, nadien negatief en nadien dan klachten gekregen... Maar ik heb verschillende mensen, verpleegsters...gezien. Enkel de laatste arts (die me naar huis stuurde met de verklaring dat ik wel iets verkeerds gegeten zou hebben) was degene waar ik mijn verhaal niet aan gedaan heb, maar ik veronderstelde dat hij wel op de hoogte was. Hij had mijn papier toch vast waarmee ik kon vertrekken. Ze hebben wel mijn bloed en urine gecheckt en daaruit bleek dat ik niet zwanger was, dus ook geen hcg!

Ze hebben ook 2 keer op mijn nieren geduwd en dat deed geen pijn, ik zou ervan verschieten moest het dat zijn.

De pijn zit naar mijn idee eerder aan de linkerkant en ook wel laag onder mijn navel. Het is aan die linkse kant dat de huisarts van wacht iets hards voelde. Gedurende de echo van mijn buik, voelde ik die pijn nog harder (ze duwen dan ook goed door).

Als ik morgen nog eens zo zweterig en slap wordt, denk ik dat ik meteen terug ga en naar een gyneacologisch onderzoek vraag. Dat is volgens mij ook hetgene wat de huisarts me had verteld wat ik moest doen. Anders wacht ik af tot maandagochtend, maar inderdaad... zo gezond zijn die dingen niet als het dat moest zijn. Als het dat niet is, dan heb ik natuurlijk nog geen idee. Blijkbaar hebben ze op de echo van mijn buik ook wel enkele cystes op mijn eierstokken gezien, maar daar hebben ze me niks van gezegd, las het pas toen ik thuis was. Dus ik vraag het zeker na bij de gyn, zal mijn papier van vandaag wel meenemen!

Bedankt meiden, was inderdaad schrikken en had gehoopt nu toch wel een antwoord of reden te hebben. Hopelijk is het snel maandag en blijkt alles toch in orde!

2. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Cystes op je eierstokken waar ze niets over vermelden... Lijkt me toch wel benoemenswaardig! Ookal ligt daar niet de reden, mss betekend het wel iets voor het proberen zwanger worden. Het zou wel zo netjes zijn als het even was vermeld. Ik hoop dat je heel snel meer duidelijkheid hebt.

Nog even terugkomend op je eerdere berichtje van vandaag over mijn medicatie. Ik heb een goedaardige hersentumor waarvoor ik medicatie slik maar deze mag ik absoluut niet slikken tijdens de zwangerschap. In een keer stoppen was dus de enige optie. Afkickverschijnselen zullen er zo vroeg nog niet zijn, kon mijn arts me verzekeren omdat het nog zo ontzettend pril is. Voor mijzelf geldt het echter niet en mijn lichaam zal wel degelijk even moeten herstellen. Maar het is zoals het is...

3. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    @Dora. Dit is echt niet goed!! Ook al had je verkeerd gegeten. Daar verlies je geen bloed mee/ door! Laat je niet afschepen en eis een second opinion! Jouw gezondheid gaat boven alles. Pas goed op jezelf en desnoods vannacht (weer?) naar huisartsenpost bellen.

Taken care! Hou ons op de hoogte.

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zal het zeker allemaal op tafel leggen bij de gyneacoloog, wees daar maar zeker van!

Wat houdt voor jou gezondheid het stoppen met die medicatie dan in? Klinkt best heftig! Zorg goed voor jezelf hoor!
    Fijne nacht gewenst trouwens!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Thx meid, doe ik!
    Het minste dat ik terug last krijg, ga ik misschien gewoon meteen terug naar spoed.
    Bloedverlies blijft, is niet meer zo zwaar als voordien, maar mijn menstruatie duurt normaal al maar 3 dagen... zit nu al bijna aan 5 dagen.
    Ik hou jullie op de hoogte!

6. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Het zou kunnen betekenen dat de tumor terug komt. In dat geval zou ik in een later stadium van de zwangerschap eventuele andere medicatie kunnen proberen. Maar omdat mijn waardes en dergelijke, de afgelopen 10 jaar eigenlijk vrij stabiel zijn, is het geen gevaar om zwanger te zijn volgens mijn arts. We blijven dus vooral positief en gaan van het beste uit 👍

7. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    He bah meiden wat naar zeg!!
    Hopelijk niks ernsig... Bah bah!

Lief meiden dat jullie me een hart onder de riem steken...
    Welke ovulatie testen gebruik jij dora?

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Die van action werken bij prima!

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @dora jetje meid wat heftig. Als ik jou was zou ik morgen terug gaan. Cystes die niet worden vermeld aan jou is heel raar en een bbz kunnen ze volgens mij enkel op een inwendige echo vinden, hoeft natuurlijk geen bbz te zijn want dan maak je volgens mij wel hcg aan maar nu weet je nog niets. De huisarts stuurt je niet zomaar Door een vooral vergiftiging lijkt mij ook sterk.

Sterke ermee

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben inderdaad stilletjesaan toch ook aan het denken om morgen terug te gaan...
    Dacht idd ook dat je een eventuele bbz niet met een uitwendige echo zou kunnen zien, als het dat al is natuurlijk. Maar er is iets mis, dat voel ik wel duidelijk.

Ben net terug uit bed gekomen, kon mijn draai niet vinden en er gaat ook zoveel door mijn hoofd. Hetgene ik lichamelijk duidelijk voel, en zeker als ik lig... is een bepaalde spanning, een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Alsof mijn baarmoeder helemaal verkrampt is en niet meer kan lossen, het is niet extreem pijnlijk, maar wel enorm lastig. Kan me geen goede houding meer aannemen in bed. Dan lig ik wakker en begin ik te malen, nu ben ik huilend terug in de zetel voor de tv gekropen.

Ben me nu ook aan het afvragen waarom ik daarstraks op de spoed niet wat duidelijker ben geweest, waarom ik niet wat meer vragen heb gesteld...
    In het begin was het voor de verplegers duidelijk waarvoor ik kwam, maar ik krijg nu de indruk dat ze dat halverwege de avond en onderzoeken precies zijn kwijt geraakt. Aan het eind wilden ze precies een oorzaak vinden voor mijn buikpijn en aangezien er op de echo niks mis was met mijn buik zullen ze hrt misschien op voeding gestoken hebben.

Ik blijf de avond maar herhalen in mijn hoofd. Denk idd ook dat het beter is om terug te gaan en expliciet naar een gyneacoloog te vragen die inwendig wil kijken of alles in orde is.

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood!

12. Biootje

Biootje Lid

31 mei 2015
    21
    0
    0
    Noord-Holland
    Dora wat schrikken zeg! Wat voel je je dan aan je lot over gelaten hè in zo'n ziekenhuis..
    Ik hoop dat je je snel wat beter voelt..

Nadat mijn lijf me een week lang flink voor de gek heeft gehouden kan ik op rood 😢

13. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik eindelijk mijn eisprong gehad. Mijn temperatuur was eindelijk omhoog. Gister avond nog gezellig gemaakt, net op tijd daarvoor drie dagen niet. Wel flink aan de diaree vanmorgen(sorry). Meestal na 10 dagen ongesteld, weer 10 dagen wachten dus.

14. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bella Biootje hier ook rood. Sterkte ♡

15. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry druk druk, zal morgen terug lezen en reageren. Ik mag op rood, ben net ongi geworden en had vanochtend ook negatief getest.

16. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd roze dames! Ik mag helaas op rood...

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Waauw, heb er wel respect voor dat je het op die manier bekijkt!
    Ik veronderstel dat je jezelf ook wel wat zorgen zult maken, voor moest de tumor terug komen en gaan groeien ofzo.
    Ik hoop het allerbeste voor je zonder de medicatie, chapeau meid!

18. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Dora lees het nu pas wat vreselijk. Ik zou terug gaan hoor! Sterkte ermee.

19. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    sterkte Dora!

20. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Dora, wat vervelend allemaal! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je al een stuk beter!

Voor alle meiden op rood, wat balen! Hopelijk de volgende ronde succes!

Deel Deze Pagina