Gelukkig dat alles er verder goed uitzag Dora! Het was toch een hele schrik. Wij gaan lekker op vakantie morgen, even lekker genieten van mooi weer en van elkaar ! Succes deze maand, meiden op rood!
'k Was inderdaad goed bang en dus énorm blij dat alles goed was, bedankt dames! Fijne reis gewenst Lace! Kom maar eens goed tot rust!
@dora ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik terug ga testen. Mijn verstand zegt niet te vroeg misschien zaterdag. Maar ik weet niet hoe lang ik kan wachten. Wat raden jullie aan?
@Lace fijne vakantie. @Dora fijn dat alles goed is, voor vertrouwen naar de volgende ronde. Je cyclus kan wel onregeld zijn, ook al zou het een vroege miskraam zijn. Sterkte om het een plekje te geven.
Weer een bloeding gehad niet veel maar maak me toch wel zorgen pfff ff klagen hoor vreselijk dit. We blijven hoop houden
Normaal had je afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden? Dan zou ik precies halverwege de week toch nog eens testen; woensdag of donderdag ofzo (ben je toch al 4-5 dagen overtijd)... Of wisselen je cyclussen wel eens?
Bedankt meid! Wat de ontregelde cyclus betreft, heb je daar ervaring mee? Hoe was dat dan; eisprong veel vroeger/later of langere/kortere luteale fase ofzo? Ik ga zeker deze maand alles wat in het oog houden en ovulatietesten gebruiken... Het was voordien eigenlijk wel heel makkelijk voor mij, steeds op cd17-18 mijn eisprong, luteale fase tussen 12 en 14 dagen. Hopelijk verschuift alles niet te hard!
Pfff Chanice... Had ik liever niet gehoord! Was het veel of ook weer maar eventjes? En rood of bruin bloed? Hopelijk geen krampen erbij... Ik duim nog voor je meid! Sterkte hoor!
Jeetje meiden, nare verhalen lees ik. Sterkte! Meiden op roze gefeliciteerd. Ik ben vandaag 1 dag over tijd. Nog geen bloed of kramp, ik wacht het rustig af. Afgelopen 10 rondes steeds bij 1 dag over tijd getest, en dan was de test wit en werd ik enkele uren tot een dag lager toch ongi. Dubbel shit vind ik dat. Dus ik wacht zeker tot woe of do met testen.
Sorry zo druk gehad afgelopen dagen dat ik niet heb kunnen reageren! Jeetje meis wat heftig allemaal. Gelukkig dat je wel positief nieuws hebt gekregen. Nu even goed je rust pakken meis.
Ik heb nu na 28 dagen mijn waarschijnlijk mijn eisprong. Mijn teperatuur schommelt terwijl hij normaal redelijk constand is. Ik was gister ziek dus moet afwachten of mijn temperatuur verhoogd blijft van de koorts of eisprong. Ik vond de afgelopen weken erg verwarrend, lichaam die anders reageerd en zo graag zwanger willen worden.
Een beetje maar voelde ineens iets nats. Donkerder rood maar wel rood( niet zo helder als gisteren.) nu nog een beetje bruin minimaal. Schrik er weer van wil geen bloeddddd Hopelijk blijft t nu weg. Duimen maar en afwachten maar weer Slp lkr meiden
Sorry meiden moet ff spuien 😉 Aargh! Al 11 dagen last van misselijkheid, maagzuur, emotie, ongi gevoel, rugpijn en vandaag m'n nod... Test hartstikke negatief maar nog steeds niet ongesteld terwijl ik steevast maandag ongesteld word... wel hele dag al de bekende klachten van naderende menstruatie... pfff had mezelf nog zo beloofd 'gewoon' nuchter te blijven.... 😅 Voor de zwangere: gefeliciteerd! Voor alle andere veel succes de volgende ronde!
Goedenmorgen meiden Eerst en vooral veel sterkte chanice hoop dat het goed komt duim met je mee @dora ik ben sinds ik gestopt ben met de pil onregelmatig geweest maar de laatste 2x was ik wel mooi regelmatig dus ik verwachtte dat deze keer ook terug. Verder graak ik er niet uit wanneer ik ga testen.
Raar!! Ik ben zondag nog geen halve dag ongi geweest en gisteren beetje bruinverlies en nu helemaal niks. Vandaag is mijn NOD maar nog geen rood te bekennen. Heb net een test gedaan en dacht eerst Omo wit, maar na 5 min zag ik een tuur streepje met de nadruk op turen. weet iemand hoe ik een foto kan plaatsen?