NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussion in 'NOD forum' started by lindaatje22, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is blij. Hihi Hij had even zijn momentje nodig.;) blijkbaar had ons zoontje gisteren tegen mijn gezegd dat hij een broertje wou. Hihi

2. NightShade

NightShade Actief lid

Apr 2, 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Hier helaas nu ook op rood had nog wel zo'n goede hoop dit x maar helaas

Gefeliciteerd voor de roze
    En balen voor de rode s6 in de volgende ronde

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat een toeval dat je zoon net vroeg om een broertje... Komt snel :)
    Blij dat je man nu toch ook blij is enneuh... Ik zie alle streepjes! Hoera!

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik zat eerder op deze lijst, maar moet een lijst doorschuiven ivm een laat ei. Ik wilde even laten weten dat ik vanochtend licht positief heb getest.

Voor de roze dames op deze lijst, gefeliciteerd!
    Voor de rode dames: ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben :)

5. pinniewinnie

Feb 2, 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, ook op rood.... Echter pas na 36 dagen, terwijl ik altijd een normale cyclus had en zo de hoop had dat ik zwanger was... Wellicht kan het nog net als Iset?
    Ik ben echt benieuwd!

6. chanice

chanice Actief lid

Mar 16, 2011
    197
    0
    0
    Iset en rianne gefeliciteerd. Meiden op rood balen hopelijk volgende ronde meer geluk

7. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha ja dat vond ik nou ook.;) Vroeg net of hij een broertje of zusje wilt en hij zij duidelijk een broertje. We zullen zien.;) hihi. Vindt het nog wel eng om te geloven dat ik echt zwanger ben, omdat de streepjes zo licht zijn.;) Misschirn morgen de digitale test doen.:) Of is het daar nog te vroeg voor?

Hahah die man Van is erg planmatig, hij is ondernemer en erg druk. Dit komt onverwachts en heeft dan ff een moment van bezinning nodig.;) Hij is nu helemaal blij gelukkig.:)

Voel me wel een beetje schuldig tegenover jou en andere meiden die al heel lang een kinderwens hebben, maar waarbij het niet gauw lukt. Dan kom ik langs met een gelukstreffer.😳

8. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel!:)

9. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht ook dat ik ongi was en nu waarschijnlijk wel zwanger, dus het kan idd meis. Ik ga voor je duimen!

10. my first baby

Dec 24, 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames even een vraagje als het mag ik ben nu 3 dagen over tijd en heb sinds een uurtje bruin verlies niet genoeg voor mijn maandstonden maar wel genoeg om te zeggen dat ik wat 'bloed' heb verloren al is het eerder een veeg. Iemand een idee wat dit kan zijn? Thnx

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wees maar blij en gelukkig met die 'gelukstreffer' meid, tegenover ons hoef je je niet te excuseren... We zijn hier allemaal met dezelfde wens en bij de ene gaat die nu eenmaal sneller in vervulling dan bij de andere. Niks om je schuldig over te voelen! Geniet er maar van!

Wat de testen betreft... Ik weet niet juist hoe lang je nu overtijd bent, maar ik zou persoonlijk pas een digitale test doen een week na nod ofzo. Misschien even wachten of je streepjes mooi oplopen? Dat beslis jij natuurlijk hé! Ik heb nog nooit zolang moeten doortesten of een digitale moeten halen ;)

Blij dat je man toch ook blij is nu! :)

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Proficiat Rianne!

13. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden wordt gek hier!

Ik heb vanochtend de cb digitale test gedaan en deze gaf niet zwanger aan, terwijl de Actiontest vanochtend wel weer een licht streepje aangaf. Wat betekend dit??

-Vruchtje niet goed ingenesteld en hcg blijft nog 2 weken in je lijf;
    -Innesteling is zondag geweest, want had toen bloeding en daardoor weinig hcg en dus lichte test;

Iemand hier ervaring mee??

Wil gewoon duidelijkheid, onzekerheid is echt killing

14. Iset

Iset Actief lid

May 27, 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had ik maar geluisterd. Vanochtend cb test gedaan en daar stond niet zwanger op. Ook een action test gedaan en daar was weer een licht streepje te zien. Nog niet ongi. Zit nu weer in de onzekerheid.:(

15. chanice

chanice Actief lid

Mar 16, 2011
    197
    0
    0
    Hey meid kruitvat en action zijn erg gevoelig waarschijnlijk ben je heel pril zwanger. Zou gewoon met action dagelijks testen of die oploopt ( zijn goed en kost niet veel) pas als je streepje oploopt zou de digitale dat aangeven. Het kan ook het negatieve zijn dat t mis is. Maar ik heb bij action nog nooit een steep gehad als t niet zo is. Ff afwachten. Suc6

16. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je inderdaad te vroeg ben met deze test. Ik zou als je een duidelijke test heb pas met de digital test testen. nog geen reden van paniek gewoon om de twee dagen door testen. Ik snap dat je schrik hoor.

17. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    @Chanice: wat vervelend dat je aldoor bloed.. heb je al een afspraak staan?
    @My first baby: ik zou inderdaad even tot halverwege volgende week wachten! dan ben je iets verder, anders is de teleurstelling weer zo groot...

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    @Dora: ik gebruik normaal ook altijd ovulatietesten, gisteren weer over gehad wat we daar deze maand mee gaan doen.. ik wil niet elke keer weer in de stress zitten en denken nu moet het! dat gaat je leven zo beheersen, maar aan de andere kant heb ik vorige maand een langere cyclus gehad dus weet niet helemaal zeker wanneer alles nu is.. heb nog 3 testen in huis, dus maandag maar even testen! vanaf dit weekend toch maar weer om de dag het gezellig maken hhihihi is geen straf maar dat moet het ook niet worden. Manlief vind het maar niets dat het moet.... en dan is het ook niet leuk meer.. zo lastig..

19. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    oh zo spannend! ik ken het gevoel! helaas kwam bij mij de ongi na 4 dagen maar ik hoop voor jou dat dat niet zo is!!!!!

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    oh wat fijn! hopen dat het snel weer over gaat en dat je verder kunt om een ukkie te krijgen! ik heb de hoop nog niet opgegeven voor ons! ;)

Share This Page