Heb net de huisarts gebeld, maar omdat ik nog maar 2 dagen overtijd ben willen ze een week afwachten. Echt Nederland he?!heb verteld van lichte positieve test van action en digitale test met niet zwanger erop, volgens haar moet ik kijken naar de streepjes test. Dus er is nog hoop voor mij.☺️
Dank je! Volgens de huisartsassistente is de Actiontest positief, ook al is het licht. Van de digitale weet ze niet zoveel. Kan idd zijn dat het heeeel pril is. Ben iets meer gerustgesteld. Ze adviseert over een week weer te testen, zolang kan ik niet wachten.🙀 hihi
oh jeetje wat spannend, succes de komende dagen en ik hoop dat de lijntjes steeds donkerder worden en dat je cb straks wel zwanger aangeeft (begrijp hier aldoor dat die niet heel gevoelig is)! spannend hoor, duim voor je!
@Iset: Blij dat je ondertussen toch weer wat geruster bent! Ofwel is het inderdaad heel pril, ofwel maak je gewoon traag hcg aan. Maak je maar niet teveel zorgen en probeer nog eventjes af te wachten voor een volgende test, die zal dan waarschijnlijk veel duidelijker zijn! En met streepjes testen hé Ik duim voor je! @Chanice: Hoe gaat het met jou? @Suus: Natuurlijk is er nog hoop voor ons We proberen dat snel weer goed te maken Bloedverlies is ondertussen hier helemaal voorbij. Af en toe nog wel wat pijn bij bruuske bewegingen; zitten en liggen... Maar véél minder als voordien! Blij dat dat ook weer in orde is... Vriendlief staat al te springen voor de volgende ronde! Enkel hopen dat heel mijn cyclus niet in de war geraakt! Ben nog vroeg, maar voor de zekerheid toch al dagelijks een ovu-test vanaf nu.
Ik hoop voor je Iset dat je snel een donkerder streepje krijgt! Goh wat is die spanning en onzekerheid toch irritant hè!! Hier ook nog steeds niks. Geen ongesteldheid, ook niet het gevoel dat dat elk moment kan gebeuren maar vanochtend ook weer negatieve test. Nu dag 33 ( 8 dagen overtijd). Moet 'rustig' afwachten op de uitslag van bloedtesten die vrijdag komt maar wat zou ik graag een test in handen hebben met 2 streepjes!😊 Succes nog even en dan weten we hopelijk meer!
Kan ik begrijpen... Amaj, al zo lang in spanning en onwetendheid! Hopelijk vrijdag goed nieuws! Ik duim!
Hey dames even een berichtje om te laten weten dat ik net ongi ben geworden . Had nochthans zo veel hoop Veel succes iedereen
@Dora, ik probeer kalm te blijven, wat met mijn ongeduldige karakter best lastig is. denk dat de innesteling bij mij veel later is dan ik had gedacht. Afgelopen zondag bloeding gehad, dacht dat ik ongi was maar hield niet aan. Nu iedere keer wat bruine afscheiding, kan duiden op oud bloed? Heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben, maar moet geduld hebben door lage hcg waarde. Bij mijn 1e heb ik 2 keer getest op 1e NOD streepjes test als zowel digitaal en dik positief en hoge hcg waarde. Daarom nu best onzeker en obsessief.😉 Dora ik beloof plechtig dat ik voorlopig alleen de streepjes testen ga gebruiken. hihi Ik hoop echt dat het voor jou de volgende ronde raak is, gun het je zo!! @Sop86 Dank je hoop ik ook. Ja echt om gek van te worden. Je wilt het liefst een knaller zodat je het zeker weet, want van de onzekerheid kun je knettergek worden. Jeetje meis ik ben nog maar 2 dagen overtijd, maar jij al 8 en nog negatief testen. Welke testen gebruik je? Wat goed dat je een bloedtest hebt laten doen. Wanneer krijg je de uitslag? Hopen voor ons beiden een knaller van een test.
Iset, drankje voor je reactie! Heb testen van kruitvat (2 voor 5euro) en action gebruikt. Denk zolang ik geen streep zie dat ik ook geen dure testen ga kopen. Heb wel altijd alleen 's ochtends getest, misschien ook eens 's avond test doen of maakt dat geen verschil? Vrijdag op z'n vroegst krijg ik de uitslag van de HA en andere pas maandag...:x langggg haha
Even een update: bloeden gestopt gelukkig uiteindelijk heb ik ook niet veel bloed verloren maar toch bloed wil je niet zien. Me afscheiding is weer normaal wel wat meer afcheiding. Elke keer als ik iets nat voel ga ik na de wc om te kijken. Gelukkig geen bloed gezien. Zondag dus helderrood 2 x papiertje vol. Maandag een beetje bloed wat donkerder ( hopelijk was t oud) en gisteren alleen bruin. Klachten nemen toe erg vermoeid en pijnlijke tepels. buik opgezet. Kortom voel me echt zwanger. Hopelijk loopt het goed af en zie ik maandag een kloppend hartje. ......Please please
Ik duim met je mee meid! Ben wel blij dat de bloedingen ook niet constant blijven duren. De klachten die je hebt beginnen toch in de richting te komen hé Succes en sterkte gewenst intussen!
Kan erin komen dat het moeilijk is nu hoor, zo spannend! Waarschijnlijk lag je cyclus dan inderdaad iets anders als gewoonlijk, misschien een laat eitje deze ronde en de bloeding die je had innesteling ofzo! Ik wacht mee in spanning af!