Hoi meiden, Daar ben ik weer na lang weg te zijn geweest P)! Na veel gesprekken willen we er toch voor gaan samen... en gelukkig gaat het ook met hem al een stuk beter! Het praten heeft voor hem goed geholpen. Nou vind ik dat hij nog met iemand anders moet praten... Wij gaan het gewoon doen zoals we eerst hadden afgesproken: we gebruiken helemaal niets (geen ovulatietesten e.d.) en we zien wel wat er gebeurt... nou vind ik dat wel heel moeilijk, moet ik eerlijk zeggen! Maar we proberen het gewoon! Ben stiekem toch wel heel erg blij dat we verder kunnen gaan met zwanger worden! Heb de afgelopen dagen wel heel slecht gegeten/gedronken... heb in totaal een hele fles wijn op en heb veel chocolade en patat e.d. gegeten, nou hopen dat dat geen invloed heeft op het zwanger worden! @ Dora: wat een super lief bericht van je, dank je wel! Ik ben blij dat je veel aan me hebt gehad. Ik heb ook heel veel aan jou gehad. Zonder jou was ik nooit op tarwekiemolie gekomen. Ik heb er trouwens voor gekozen om dit niet meer te slikken deze ronde... ik heb gewoon vitamine E (300) tabletten bij de Etos gekocht en ben die sinds gisteren gaan slikken. Ben benieuwd of dit ook wat met mijn cyclus doet. Jij succes met het maken van de keuze. Je hebt nog even de tijd! @ Vitamines hier: ik neem naast foliumzuur, vitamine E en visolie ook elke dag een bruistablet van de Etos met daarin alle benodigde vitamines.
Ach Luminis wat goed dat jullie toch door kunnen gaan en wat dapper dat je hebt toegegeven dat je vindt dat hij met nog iemand anders moet praten. Het idee dat je graag een babytje wilt, en het vervolgens los moet laten lijkt me vreselijk moeilijk. Je wilt zo graag, en bij iedereen die zwanger raakt kan je alleen maar hopen dat jij zelf de volgende bent. Je besluit om voorlopig alleen voor elkaar te kiezen was erg dapper. En goed dat jullie wel hebben besloten alles "los" te laten. Misschien gaat dat wel het verschil voor jullie maken.
ik gebruik ook herbalife producten. Weet jij of je het tijdens de zwangerschap kan blijven gebruiken?
Bedankt! Ik vind het van hem heel dapper dat hij het heeft aangegeven. Hij is absoluut geen prater namelijk. Hij heeft net een afspraak gemaakt met een goede vriend die psycholoog is. Misschien kan hij wat voor hem betekenen. Het loslaten is inderdaad vreselijk moeilijk als je zo'n grote wens hebt... ik had het er ook echt moeilijk mee! Zag op dat moment alleen geen andere oplossing... want hoe zouden we dat gaan doen als het daadwerkelijk raak is en hij zich zo rot voelt? Ik hoop dat ik het deze ronde een beetje kan loslaten. Ik ben de laatste tijd een beetje depressief... we zitten pas in de 5e ronde, maar het voelt al zo lang en mijn wens is zo groot... en een goede vriendin van mij, die ik heel vaak zie, is zwanger en praat alleen maar over de baby. Dat vind ik best moeilijk, ondanks dat ik natuurlijk erg blij voor haar ben! Ik duim voor je dat deze ronde wat wordt!
Hallo allemaal.. Ik meld me hier ook aan.. Na een lange cyclus wat ik normaal nooit heb vandaag ongesteld geworden... NOD 7 Juni.. 2e ronde 2e kindje 28jr..
Ik ken het gevoel. Iedereen lijkt wel zwanger momenteel. Je ziet alleen maar buiken, babyshowers en babys op facebook. Het is best confronterend. Maar goed we moeten echt gelovem dat het ooit onze kans is dat mee te mogen maken. Niet opgeven. Het zou inderdaad geen goed idee zijn als je zwanger raakt terwijl je weet dat het niet goed gaat met je vriend. Het is goed dat hij erover gaat praten met iemand die weet wat hij doet. Ik hoop oprecht voor jullie dat er iets goeds uit voorkomt waarmee jullie verder kunnen.
Bella28 welkom! Vervelend he? Die onregelmatogheid wat zomaar ineens voorbij kan komen. Hopelijk deze ronde meer geluk en een kortere cyclus
NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: (3) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 2: (2) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3: (6) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje 4: (2) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje 5: Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 6 : (3) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 7: (1) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje 8: Datumloos: (1) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 26 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@ Laura: precies! Vandaag ben ik lekker naar het strand geweest met mijn vriend om uit te waaien, en ook daar liepen alleen maar zwangere vrouwen en vrouwen met kleine baby's. Mja, als je er eenmaal mee bezig bent, valt het je natuurlijk veel meer op... ik zal er minder op proberen te letten! We gaan er maar in geloven de aankomende tijd! @ Bella: welkom! Wat vervelend dat je ineens zo'n lange cyclus had... hier ook een onregelmatige cyclus helaas... kan tussen de 30 en 40 dagen duren. Hopelijk heb je deze ronde meer geluk! @ Vlinder: welkom! @ Mariposa: bedankt dat je me op de lijst hebt gezet!
He Vlinder73, Jij geeft ook al een tijdje.borstvoeding zie ik... hier ben ik soms bang dat het de vruchtbaarheid in de weg staat, maar ik heb een regelmatige cyclus, dus hoop dat het toch goed zit.
♥️NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (3) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 2: (2) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3: (6) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje 4: (2) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje 5: Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 6 : (3) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 7: (1) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje 8: Datumloos: (1) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Zo de lijst groeit aardig! Op de een of andere manier krijg ik wel elke maand meer het idee dat het een deze maanden raak is. Je leest vaak dat zoveel procent binnen 3 maanden zwanger is en een nog hoger aantal binnen een half jaar. Dus elke keer denk ik "mijn kans komt steeds dichterbij ". Toch denk ik dat de teleurstelling ook steeds groter word, vooral als ook iedereen hier zwanger raakt. Je leert elkaar toch n beetje "kennen". Het lijkt mij super om volgend jaar met moederdag een kleintje te hebben en dat mn vriend me dan leuk verrast Ik zie het soms al helemaal voor me. Van het moment van positieve test tot bevalling en zon klein wondertje in je armen hebben. Leuke dromen
Zo, begint al een flinke lijst te worden... Hier beetje in de war door mijn lichaam. Ben gewoon ongesteld geweest maar heb de afgelopen dagen regelmatig een trekkerig gevoel in mijn onderbuik/zij. Niet specifiek op één plek ofzo. Sinds vanavond ook 'last' van mijn borsten. Zou pas op zijn vroegst mijn eisprong rond de 19e moeten hebben dus daar zou het niet aan kunnen liggen lijkt me. Ben ook pas sinds week van menstruatie af dus zou wel heel vroeg zijn. Iemand hier ervaring mee wat dit zou kunnen zijn?
Mariposa heb je een regelmatige cyclus? Korter of langer kan voorkomen. En als je op cd 11 zit en je lichaam bereid zich voor op een eisprong dan kan je van alles voelen. Zou het kunnen dat die toch al komt? Als die een deze dagen zou komen heb je misschien wel een cyclus van rond de 28 dagen.
Heel herkenbaar, hihi! Kan ook niet wachten tot we positieve test mogen krijgen. Probeer me heel vaak voor te stellen hoe het zou zijn; met de kleine in de kinderwagen op pad, vol trots, of gewoon lekker op de bank hangen met een kleintje in je armen. Maar het lijkt inderdaad wel, dat hoe groter je kinderwens wordt, hoe meer je er in je omgeving op let. Iedereen is zwanger en alles lijkt over zwangerschap te gaan op tv hihi 😚 Maar goed, hopelijk heel veel roze in de lijst deze maand en heel veel valentijncadeautjes ♥️