De test is bij schemer nodig, vandaar wat donkere foto. Heb het idee ( in het echt iig) dat streepje iets duidelijker is dan dinsdag. Op foto lastiger te zien dan in het echt. Klopt het dat de actiontesten minder hcg gevoelig is? Hebben meerdere van jullie licht bij action getest?
Ik zie wel wat! Ik zal als ik jou was even een 2v5 kruitvat test halen. Maar voor nu voor zichtig gefeliciteerd!!
Heb ik in huis, maar wou deze bewaren voor zaterdag. dan is het 4 dagen na de eerste kV test en hoop dan dat deze duidelijker is. De ationtesten zijn voor actievere gebruik.😜
dank je wel, ik hoop het ook! volgende week als het goed weer eisprong, dus we gaan na dit weekend maar weer beginnen met testen en het om de dag gezellig maken (=geen straf haha)
ahh nee, he getsie wat vervelend.. kop op hoor! hopelijk hebben wij volgende rond allemaal een mooie roze test!!!! dikke knuffel
jeetje wat spannend zeg! ik hoop ook op een kloppend hartje maandag! laat je het hier wel even weten?
Zo even weer bij gelezen, heb het zo druk deze week dat ik amper tijd heb om langs te komen.. zoals te lezen nog ca. 5 dagen tot de eisprong dus ik ga maar weer eens testen halen vandaag.. wilde het niet doen en het gewoon voorbij laten gaan met om de dag gezellig maken, maar ik kan het eigenlijk niet laten.. wil nu toch wel even weten hoe nu alles zit aangezien vorige maand zo afwijkend was.. nou hopen op een goed eitje en goede zwemmers van mijn man en dat het dan deze maand raak mag zijn! ben er klaar voor haha... dames succes allemaal met wachten op duidelijkere testen of uitslagen! ik duim voor jullie!
Ben misschien een beetje obsessief bezig met testen, maar komt door de cb digitale test en deze gaf niet zwanger aan, terwijl de streepjes testen wel positief zijn. Weet nou niet of ik blij mag zijn of niet. Pff haha
Ik zie het streepje ook op de actiontest hoor Iset! Ik hoop dat je één van de dagen een mooi duidelijke en donkere streep hebt!
Ik ook. Dan kan eindelijk stoppen met deze waanzin van obsessief testen. zaterdag pas weer nieuwe test. Zit alleen te twijfelen wanneer vk te bellen.
Vanochtend een test gedaan, zit nu op dag 40 van m'n periode. Helaas geen duidelijkheid, met heel veel moeite een soort van streepje kunnen zien, maar zou toch al veel duidelijker moeten zijn, zo ver overtijd ?
Hey meiden, Ik heb zojuist een hele lichte bloeding gekregen... had zo gehoopt dat het raak zou zijn na 15 dagen overtijd werd die hoop toch steeds meer. Nu heb ik echt het gevoel dat de ongesteldheid gaat doorbreken, kramp en hoofdpijn. De uitslag van de HA komt morgen maar die zal dus negatief zijn ga ik vanuit. Nu is wel m'n hele (regelmatige!) cyclus door de war gehaald.. :x altijd 24/25 en nu 33! Hoe moet ik nu verder gaan tellen dan? Of gewoon heeel veel 'klussen' hahaha Succes voor alle anderen die nog in afwachting zitten!