oh wat vervelend, maar ik heb op meerdere plekken gelezen dat een bloeding niet altijd betekend dat je niet zwanger bent.. wil je geen valse hoop geven hoor maar ik zou de uitslag even afwachten! is het heel erg veel of een beetje? succes hoor met die spanning!
Nee nog niet hihi maar in 7 maanden zoveel testen gedaan dacht is zo wel genoeg maar dat is een nog mooiere test he dat willen we zien
Dank je dames !! Mooie testen Chanice! Ik heb vandaag de vk gebeld en zij wil dat ik zaterdag weer een cb digitale test ga doen en volgens haar zijn de actiontesten niet erg gevoelig. Mocht ik zaterdag weer een niet zwanger test hebben, wil ze dat ik een bloedtest laat doen. We hebben wel meteen een afspraak gemaakt voor een 8 weken echo en deze heb ik vrijdag 3 juli, spannend. Heb voor de zekerheid ook nog apothekerstest gehaald voor morgenvroeg.
Dit is de foto van de test van vanochtend. Foto is vanochtend ook gemaakt, ongeveer 10-15 minuten na de test. Zie ik m alleen of jullie ook?
Ik hem nu al een week vruchtbaar slijm is het bij jullie ook altijd zo lang voor je eisprong. Ik heb het eigelijk nooit bij gehouden hoe lang van te voren ik het had.
Ik hou dat eigenlijk ook nooit bij, maar toevallig viel het mij dit x wel op. Ik weet niet wat het betekend..
Sorry voor het doodgooien met testen hier.😳 Had wel roze bloed bij het afvegen, hoeft niks ergs te zijn toch?