Spannend hoor. Hoop dat het mooie oplopende testen zijn. Ik mag op rood zoals verwacht....nu naar de huisarts. Pffff blijft een grote stap, maar ja... Na 12 maanden mag het nu wel een x gebeuren. Succes overige dames!!!
Mooie testen hoor. Over 4 dagen moeten we wel donkerder zijn dat zal vast wel. Mijn 1 e van action was ook erg licht. Roze kan volgens mij niet heel veel kwaad misschien late innesteling Vandaar ook pril zwanger.
Dank je! Heb nu al de hele dag bruin bij het afvegen, maar ik denk dat dat oud bloed is. Ja idd, misschien toch priller dan gedacht. Morgen op aanraden van vk cb digitale test doen. Hopelijk lopen de streepjes testen mooi op, wordt nu wel tijd.
Ja ik hoop het voor je meid. Hopelijk mrg een mooie foto met ZWANGER maandag komt ook al erg dichtbij hopelijk is alles goed met de kleine uk. Met buik zet al aardig op. (Vooral me darmen natuurlijk) ma wel leuk
Ja hoop ik ook!!😃 Heb je maandag eerste echo? Spannend en leuk. hahaha nu zijn het nog je darmen, maar straks.. Mijn buik is ook behoorlijk opgezet en zo opgezet als dit had ik bij mij ongi zelfs niet eens. Bij jou ook?
Nou volgens mij is het nu wel duidelijk!! Heel toevallig na de test wat rood verloren. Maandag vk bellen, wil graag een echo. Hoe kan het dat ik op streepjes testen wel positief test( licht), maar toch en op de cb niet? Ben er behoorlijk kapot van eigenlijk! De hele zaterdag en zondag druk, gelukkig afleiding. Lieve mensen, bedankt voor de bemoedigender woorden en het meeleven. Ik hou jullie op de hoogte. X
Iset, heel vervelend dit voor je zeg. Je streepjes testen blijven de licht en ik denk dat er wel een beginnende zwangerschap is of is geweest. Je weet precies wanneer je onveilig gemeenschap hebt gehad, dus het moet toch van die keer zijn dan. Ik hoop dat het alsnog goed zit of komt voor je natuurlijk. Maar ben net als jij bezorgd ervoor... Sterkte lieverd...
Dank je voor je lieve woorden. Alleen op de 24ste onveilige seks gehad. Nu heb ik weer geen rode vegen, helemaal niks meer. Voel nog steeds kwaaltjes, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat het goed zit helaas. Ga denk ik zo vk bellen.
Hey iset wat vervelend en onzeker zo voor je. Nouja 1 ding is zeker je bent zwanger. of het blijft zitten is de vraag. Optie is ook dat je erg weinig hormoon aanmaakt. Maar 2 maanden terug ging het bij mij ook mis maar daar had ik 3 dagen na een heel licht streepje niets meer. Hoop voor je dat het goed zit maar je moet er inderdaad ook rekening mee houden dat het mis is. Nou sterkte meis hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. nou ik stuur maandag wel een bericht hoe het gaat bij de VK Hoe is het met jou Dora? En overige die nog lezen?
Wat is die onzekerheid irritant... Behalve de duizeligheid de laatste dagen niet veel klachten dus toch voor de zekerheid maar weer een testje gedaan...
Waar vervelend! Veel succes. ...succes bij de ha, we hopen allemaal dat we daar niet heen hoeven maar misschien gaat het nu wel snel en heb je snel een positieve test! Succes hoor!
Dat is niet de tekst die we willen zien. ... Misschien is het toch nog te vroeg. ... getsie wat vervelend dit zeg..... volgende week naar ha toch?
Hier gaat alles zijn gangetje.... weer begonnen met ovulatietesten.... vanochtend heel licht streepje dus de komende dagen maar weer testen en sowieso om de dag gezellig maken 😀..... en hopen dat het komende maand dan eindelijk zover is..... moeten dan straks naar een andere topic denk ik? Hoop dat we allemaal (die nog niet zwanger zijn) weer in dezelfde week nod hebben!
@Mariposa: Waauw meid, wat heerlijk die mooie testen van jou! Geniet ervan meid! @Iset: Goh meid, wat moet dat naar zijn die onzekerheid! Ik hoop alsnog dat je gewoon traag hcg aanmaakt, maar ik zou misschien toch ook wel rekening houden met minder goed nieuws. Ik wens je natuurlijk het allerbeste toe! Hopelijk kan je snel terecht voor een echo! Die onzekerheid moet echt killing zijn. Goede moed gewenst!
sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, ben net pas thuis en doodop. Ik heb de vk gebeld vanmiddag vanwege beetje bloeding, steken in de lies en de niet Zwangertest. Volgens haar klinkt het als een opkomende miskraam, maar vertelde er ook bij dat lichamen soms ook heel raar kunnen doen en dat het een late innesteling is. Ben 5 dagen overtijd en heb alleen de 24ste onveilige seks gehad, kan toch niet?? Maandag bellen we weer en kijken we of de bloeding heeft doorgezet. Ze kan nu helaas geen echo maken, is te vroeg. We laten de afspraak van 3 juli (8 weken echo) staan, voor de zekerheid. Ik heb geen rood bloedverlies meer gehad, alleen bruinverlies. Volgens vk moet ik even afwachten en dat betekent toch weer onzekerheid zitten. Zit meer richting mk, maar kan ook anders lopen. Zit emotioneel er zo doorheen, sliep al dagen nauwelijks door de onzekerheid en de onzekerheid is alleen maar erger geworden. Ik weet het gewoon even niet meer, zal maandag denk ik ook maar HA bellen, Verder heb ik nog steeds kwaaltjes en van voornamelijk pijnlijke borsten en gerommel in buik, maar ik weet niet of dat een goed teken is. Verder over emotioneel, maar kan ook slaapgebrek en teleurstelling zijn. Kortom, zolang ik nog niet bloed heb ik geen duidelijkheid.