NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zeker doen! Ik hoop op een mooie knalstreep voor je!

2. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    wat leuk om te horen Chanice! Wel vroeg, een afspraak en echo al bij 6 weken. Zit je een een speciaal traject?

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk na zes weken een eisprong gehad. Vandaag 2 dpo, ben blij dat we weer verder kunnen.
    kunnen we hier gewoon blijven praten ondanks de periode voor bij is?
    Dora bij mijn duurde het een dikke week, ik hoop bij jouw sneller. De eerste keer vruchtbaar slijm had ik na mijn mk na twee weken, mijn eitje is toen niet gesprongen. Ik hoor wel veel dat je na een mk wel grotere kans hebt om zwanger te worden, worden toe spannend dagen. (Het zal wel niet ik heb niet zoveel geluk daarmee). Succes met wachten Dora!

4. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Dankje:)

ik had vorige week een bloeding 2 x rood en nu nog bruin, dus vandaar dat ik nu mocht komen. Zo zie je maar bloed hoeft geen mk te betekenen. Waarschijnlijk innestelingsbloeding met 5 weken. Nu 4 weken wachten op volgende echo.
    Er was ook niet veel te zien hoor een kloppend rondje maar dat was voor mij genoeg na een week onzekerheid. Nu eindelijk genieten. Hopelijk heb jij mrg een mooie test in je handen. Duim voor je!

5. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Ik had deze ronde me ei niet gevonden. Teste 1 x per dag dan kun je net missen blijkbaar. Nou hopelijk vindt je m snel en vruchtbaar slijm is een goed teken. Suc6:)

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hopelijk maak ik meer kans, maar zou het geen fabeltje zijn :) hopelijk niet ;)
    Wel goed dat je nu je eisprong toch ook gevonden hebt, kan je weer door!
    En blijf gezellig meekletsen hoor!

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik test eigenlijk ook enkel 2 keer per dag als ik zie dat de testen wat gaan oplopen... jij had hem echt met 1 keer per dag gemist?
    Hmmm, misschien toch maar van strategie wisselen? Maar als ik nog een week 2 testen per dag moet gaan doen, ga ik snel door mijn voorraad zitten :)
    Misschien na het eten dadelijk nog eens proberen

8. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net vk gebeld, heb stukje weefsel/stolsel eruit geperst. Ik weet wat ik nog meer kan verwachten? Moet bellen als bloeding langer dan een week aanhoudt en bellen als vloeien is gestopt. Ik heb alleen helemaal niet veel gevloeid. Nauwelijks een maandverband vol. Ik heb wel op een echo aangedrongen naderhand.

9. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd, het is een week van hoop, onzekerheid, voorzichtig blij, verdriet en teleurstelling geweest. Ik heb net een stukje weefsel/stolsel verloren en weet niet wat ik daarvan moet denken. Vk net gebeld en deze zegt dat als ik nog een week bloed moet gaan bellen of als het vloeien is gestopt. Ik heb vanaf begin al niet veel gevloeid. Vruchtzakje is er niet uit gekomen en heb nog steeds krampen. Niet zo heftig als vanochtend. Het leken wel weeën.ik heb vanochtend nog getest en deze was nog lichter dan voorheen. Daarom geloof ik er ook niet meer in.:( wat minder, aders naar tepels toe minder, minder plassen en wat minder zwanger gevoel. Voel wel werking in mijn buik, maar denk dat dit door mk kan komen.? Waarom wel positief getest?

Jeetje heftig meis, dan zit de schrik er wel goed in zeg. Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Het rare gevoel in de rug herken ik wel en ik had ook pijn in de linker zij. Het voelt allemaal nog best onwerkelijk, had jij dat ook?

10. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zeker lekker van genieten meis, het is je hartstikke gegund!!:) fijn dat je gerustellend hebt gekregen.:)

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    oh wat fijn!!!!! hoeveel weken ben je?

12. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    kan dat zo snel gaan dan?

13. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Ik had had m echt gemist zag wel een streep maar lang nie zo donker als zou moeten. En heb toen wel me ei ergens gehad zodra je slijm hebt zou ik echt 2 x per dag testen. Ik had ze van de action zijn trouwens zijn niet zo duur en doet t prima heb vaak wel me ei gevonden dacht nu kost t me zoveel na 6 maanden doe wel 1 x en dus deze ronde geen ei gevonden. Toch echt gehad:p

14. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik heb eigenlijk nog nooit vaker dan 1x per dag getest... waarom zou je dat doen? klinkt misschien dom hoor maar zie het even niet :(

15. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb net even een test gedaan!

de 15-6.2 is van net, die er boven van vanochtend! daar zie je volgens mij alleen nog maar het indroogstreepje maar bij die van net kwam snel een streepje te zien!

Denk dat ik manlief zo maar even mee naar boven sleep haha

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Lizzy: Heb je al getest?

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat jij me verteld is redelijk herkenbaar. In het totaal heb ik 7 dagen bloed verloren, waarvan 2 dagen echt veel (maandverbandje per uur), mijn menstruatie duurt normaal maar 3 dagen. De pijn is bij mij 2-3 dagen na het bloedverlies verminderd en gestopt.
    Maar ik wil je ook niet ongeruster maken dan je al bent. Mijn zwangerschapsklachten verdwenen de dag na mijn tuurstreepje. Heb me ook echt lichamelijk ziek gevoeld nadien. Misschien moet je er rekening mee houden dat het mis is, maar er zeker nog niet vanuit gaan dat het werkelijk mis is.
    Ik hoop het beste voor je!

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Gaat de goede kant uit, maar zou hij niet nog duidelijker zijn morgenochtend?
    Daarom moet je soms dus 2 keer per dag testen... je kan ineens vooruitgang krijgen in de zaak ;)

19. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Pff. Vanochtend zenuwslopend moment. Ik durfde de test bijna niet uit te lezen. Natuurlijk toch gedaan en de test is hartstikke positief. :D.
    Ik heb al zeker 20 keer gekeken, geloof het nog niet helemaal.

20. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Gefeliciteerd lizzy Super geniet ervan!:)

Deel Deze Pagina