oh getsie wat vervelend zeg... maar ja je zeggen dat het erbij hoort he! hopelijk duurt het niet te lang!
Oh balen zeg! bij mij was het net wat Dora vertelde, daarna moest mijn baarmoeder nog krijgen. Toen het blues je eruit was waren al mijn klachten weg. Een paar dagen daarna had ik ook weer klachten maar mijn lichaam was gewoon alles weer terug aan het zetten. Ik was wel verbaast dat mijn baarmoeder toch al zo groot was en dat de klachten veel leen op klachten na een bevalling. Dat maakte mij eigelijk nog verdrietig er. Ik was drie dagen over tijd toen mijn miskraam begon. Sterkte meid!
Dora al je ei gevonden? Hier word get erg spannend. Ik heb een dip gehad in mijn temperatuur(innestelingsdip?) daarna steeg mijn temperatuur weer verder omhoog. Ik heb drie temperatuur stijging en gehad. Ook kwamen mijn gevoelige/pijnlijke borsten na een een paar dagen na de eisprong weg geweest te zijn weer terug. Ik probeer er niet op te letten maar het valt wel op. Dinsdag is mijn nod.
Ik dacht, ik kom eens piepen hoe het hier gaat, jullie zijn nog flink druk! Iset, wat naar meid, het kan nog wel even duren voor alle hormonen weg zijn uit je lijf. Ik had wel vrij snel terug een normale cyclus, ondanks dat ik 10 weken zwanger was toen het opgewekt werd. Sterkte in ieder geval! Lizzy, van harte gefeliciteerd!!!!
Spannend trotsema! Ik duim voor je mee dat het goed zit! Hier voorlopig nog niet echt duidelijk een eitje gevonden, maar vanmiddag was de test toch al duidelijker (geen tuurstreepje meer). Ik probeer sebiet nog eens, ik veronderstel morgen een knaller te hebben.
Ik hoop het voor je Dora, dan kan je weer verder! Ik duim ook voor jouw, Hopen dat deze ronde ons geluk brengt.
Hier vandaag dan toch een knal-ovutest... Helemaal uit het niks ineens! Ben er blij wel blij mee, hoewel het vorige rondes duidelijk op en af liep. Hoe gaat het met je Iset? Hopelijk geraak je een beetje op je plooi!
Hier geen streepjes meer te zien op de testen! Ik denk dus dat het toch maandag al geweest is! De 13e licht, 15 s middags hele duidelijk streep en daarna weer weg. .... waar denken jullie? Ook gezien de steken in onderbuik die dinsdag/woensdag weer weg waren, zal het dan al geweest zijn? Zaterdag, maandag en dinsdag gezellig gemaakt dus hoop dat dat genoeg was!
dat bedoelde ik met dat je m zo maar kan missen als je nie 2 x test maar je hebt m inderdaad al gehad. Ik had alleen een licht streep volgende dag niets meer en toch me ei gehad. Met mij gaat goed nouja erg beroerd dus ga nu okk lkr slp hopelijk ben ik er snel vanaf zodat ik kan gaan genieten. fijn voor je dora die knal testen! Nou meiden spreek jullie slaap lkr
Ik denk het ook! Maar gisteren kwamen steken terug en baarmoedermond voelde nog zacht, dus maar weer even gezellig gemaakt! We wachten het maar gewoon af deze maand maar geef het weinig kans. ... Hopelijk zakt beroerdheid straks af en dan genieten! Vervelend hoor...
Als je het regelmatig gezellig hebt gemaakt, hoef je je geen zorgen te maken denk ik. We kunnen alweer op het wachtbankje nu... Iset, het is zo stil meid... hoe gaat het met je?
Nou hopelijk raak voor jullie! Vanmorgen HA gebeld omdat ik zo misselijk ben kan gewoon niet en heb nog een kleine rondlopen die al me aandacht vraagt maar verder dan liggen en spugen kom ik niet. hopelijk krijg ik er iets voor. @ dankbaar zwanger te zijn maar me ook belabbert voelen