Mijn cyclus is eigenlijk altijd wel best regelmatig geweest. Laatste maanden rond de 32/33 dagen. alleen afgelopen maand 35 dagen in een keer maar ga er vanuit dat uitzondering was.
Haha ik vind het nu al niet meer bij te houden zoveel als er gereageerd wordt Welkom alle nieuwe dames op de lijst! Het lijkt nog veel te lang te duren voordat de test periode aanbreekt maar het gaat vast sneller dan we nu denken
Zooo lekker druk hier gezellig welkom nieuwe dames! Leuk ik zag en paar dames die ik "nog" borstvoeding geven. Jullie cyclus wel regelmatig? Hier wisselt hij een beetje maar mijn dochter drinkt ook al minder dus denk dat daardoor mijn cyclus korter word
Laurazoey: haha, ja zag het Vitamines: Ik slik ook alleen foliumzuur met vit D. Hier ook geen roker en drinker Lust geen alcohol Luminis, wat fijn dat jullie het toch verder gaan proberen. He TieLo Leuk, ook voor de 2de Laurazoey: Vorigjaar was ik zwanger van mijn dochter en dacht ik ook al aan hoe die dag zou zijn. Pff wat is de tijd snel gegaan.. Maar heb een heerlijke eerste Moederdag gehad. Hopelijk heb jij en rest van de lijst die volgend jaar ook Mariposa: Ik heb precies hetzelfde. Ook al afscheiding en dat heb ik meestal 4 tot 6 dagen vtv.
Dayna afgaande op je banner lopen we ongeveer gelijk qua cyclus dus voor jou ook aan de vroege kant?... Nog niet echt afscheiding hier. Ik wacht maar even af wat morgen brengt... Mss heb ik wel in een keer nergens meer last van dan haha. We zijn ook nog niet echt mee bezig geweest omdat ik mijn ei pas rond de 19e verwacht, als niet later is, dus nu maar hopen dat cyclus niet in eens heel kort is. Ergens ben ik wel blij dat ik de 20e bij de gynaecoloog moet zijn. Paar dagen van tevoren alvast gezellig maken met vl en hoop dat gynaecoloog meteen echo gaat maken om te zien hoe het met mijn eisprongen zit. Voor zover ik begrepen heb kan die zien of die nog komt of al geweest is. Weten we meteen hoe het ervoor staat. Timing kan niet beter zijn in dit geval 😀👍🏻
Oh zie dat ik de helft heb gemist. Spannend Luminis dat jullie er toch voor gaan. Goed dat je vriend Hulp zoekt dat is de eerste stap @vitamine Ik slik multivitamine van vibofit maar vergeet ze heel vaak. Verder eet ik gelukkig gezond helemaal Door de kleine Haha netjes op gezette tijden.
Hallo Dames, Ik wil me graag aansluiten op de lijst Ben 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje en mijn NOD is 7 juni Ik wens iedereen heel veel plezier en succes en duim op een hoop roze deze ronde
Ik heb een vraagje aan de dames die voor een 2e gaan, vinden jullie dit ook heel anders spannend dan bij de 1e? Ik vind het echt gruwelijk spannend en heb de hele tijd kriebels in mijn buik van spanning. Bij de 1e had ik dat niet zo. Spanning daarbij was heel anders, zeker na de miskramen. Nu is het veel meer, als het lukt heb ik straks 2 kinderen en kan ik dat dan wel (verstandelijk weet ik dat ik dat echt wel kan), maar dit voelt allemaal zo intens. Ook zeker op een positieve manier spannend.
♥️NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (3) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 2: (2) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3: (6) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje 4: (2) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje 5: Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 6 : (3) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 7: (1) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje 8: Datumloos: (1) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 28 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
♥️NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (4) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 2: (4) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3: (7) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje 4: (3) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje 5: (1) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 6 : (4) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje 8: Datumloos: (2) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 29 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
♥️NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (5) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje 2: (4) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3: (7) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje 4: (3) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje 5: (1) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 6 : (4) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje 8: Datumloos: (2) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 30 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb je erbij gezet. Ook na een mk zag ik. Me too. "Doet" je lichaam het weer helemaal? Ik ben benieuwd bij mij... T vrouwenlichaam is 1 groot wonder en een raadsel hihi... Succes deze ronde! Gezellig hier meiden! Alweer 30 meiden! En 30 roze hoop ik! Bij mij is ongie over en we kunnen gelijk niet meer van elkaar afblijven haha.. Nu nog lekker vakantie, heeeeeerlijk aan het genieten met de kids en do-zo lekker naar de camping in Friesland! Helemaal leuk. Even eruit. Om vervolgens maandag weer te werken en de wandel 4 daagse te lopen met de kinderen. Zin in! En vanmiddag komen de trouw bedankjes binnen, ook zo'n zin in! Hihi...morgen de autoversiering... En dan moet ik nog wachten tot begin sept 😄 Hoest bij jullie?
Wat een hoop leuke dingen in het verschiet lindaatje22. Ik ben ook altijd blij als ik niet meer ongesteld ben. Dan begijt de nieuwe ronde echt en kunnen we het weer proberen. Ik ben vandaag vrij en mag morgen en overmorgen werken. Daarna isbhet lang weekend hier. Ik ben maandag jarig dus heb die er maar bij genomen. Dinsdag ben ik zoiezo weer vrij. En dit is mijn vruchtbare weekend dus ik ga zo naar de action om ovulatie testen te halen. Het zou echt n leuk verjaardag cadeautje zijn als het raak is. En dan kunnen we op vaderdag de opa's en oma's blij maken
30 meiden, ik zou 30x rose super vinden maar op zn minst 50%. De lijst in maart ging heel goed maar de lijst in april was iets minder rose dus ik vind dat deze maand weer n knallijst moet zijn
De lijst in april was inderdaad erg rood... Ik ga voor net zo'n mooie lijst in maart! Hier de hele week werken, misschien donderdag wat leuks doen! Zit er over te denken om wat meer te gaan werken, zodat ik meer afleiding heb en niet de hele tijd aan baby's en zwanger worden ga denken ! @Linda22: dat klinkt leuk, leuk hè al die voorbereidingen! Wij zijn bijna een jaar getrouwd. Ga daar ook even iets leuks voor organiseren !
Mariposa: Ja, hier zou het idd ook erg vroeg zijn dan. Maar ik gebruik ovulatie testen en temp Jij? Meer als afwachten kunnen we niet doen en gezellig maken haha. Spannend gyn bezoekje. Eerste keer dat ze je cyclus gaan bijhouden? Besjes: Haha, hier ook. Gezellig samen eten LiefLief: Ik vind het ook heel spannend! Hoe het gaat straks met twee kindjes. Maar moet zeggen dat ik het zwanger worden nu wel meer los kan laten. Ik heb er ruim 2jaar over gedaan om goed zwanger te blijven. En geniet super veel van de kleine meid Lindaatje: Haha, lekker genieten Laurazoey: Fijn zo'n lang weekend Ik hoef nog maar 2x te werken en dan heb ik 2,5week vakantie Hier: Dalijk een ovu test doen, ben benieuwd.. ik denk morgen of overmorgen knaller.. Of mijn cyclus is echt van de wap, haha.
Hier inmiddels geen last meer van zere borsten. Wel nog met vlagen apart gevoel in onderbuik. Maar meestal krijg ik meer afscheiding paar dagen voor eisprong en nu nog totaal geen last van dus denk dat nog even op zich laat wachten. Wil mss volgende maand met ovulatietesten beginnen maar eerst ff gynaecoloog afwachten. Het is de eerste keer inderdaad dat ze cyclus gaan bekijken vanwege het feit dat ik een prolactinoom heb (goedaardige hersentumor) waardoor je minder eisprongen zou kunnen hebben. Ga er niet vanuit dat dat het geval is aangezien ik in de afgelopen tien jaar altijd ongesteld ben geweest en geen enkele maand heb overgeslagen. Maar mijn arts wilde me nu vast doorsturen om te kijken of alles goed werkt. Kan maar beter nu weten dan dat ik anderhalf jaar verder ben en blijkt dat er iets niet goed zit. Sowieso moet ik mijn gehele zwangerschap onder controle van de gynaecoloog blijven en val logischerwijs ook onder ziekenhuis. Van de ene kant ben ik wel blij dat mijn eisprongen even onder de loep genomen worden maar ben ook wel erg gespannen. Knaagt toch iets in mijn achterhoofd; wat als nu niet werkt, wat dan. Weet dat die kans klein is want geen ei betekend ook geen regelmatige cyclus maar toch 😊 Sorry voor het hele verhaal. Houdt me toch meer bezig dan ik dacht het hele gebeuren. Zeker omdat het spontane er vanaf is en ik meteen in voortraject zit om zwanger te worden. Maakt het allemaal heel definitief wat juist heel erg leuk en spannend is maar ook hoop onzekerheid meebrengt!
Owja, dat had ik gelezen. Bij mij hebben ze dat ook getest. Eerste keer bloedprikken had ik dat ook en tweede keer niet. Was te vroeg geprikt schijnbaar de eerste keer. Ik heb bij mijn dochter ook in het zkh gelopen de hele zwangerschap ivm herhaalde miskramen. Mocht bij 12weken naar de vk maar mijn gyn zei blijf maar lekker hier! Elke afspraak een echo en hartje luisteren. Ik heb er alleen maar de voordelen van gezien.
Deze morgen is bij mij mn ongi toch doorgebroken, even een baalmomentje L Normaal breekt het door wanneer ik al op mn werk ben en tegen s avonds heb ik me er mentaal over gezet, maar deze keer was ik nog thuis en heb ik het toch niet kunnen verstoppen voor ml. Er zijn wel wat traantjes gevloeid, want bij iedereen rondom ons lijkt het onmiddellijk te lukken, behalve hier dus (ook al zitten we nog maar in ronde 6). Ik heb in ronde 3 (cyclus 22 dagen) en 4 (cyclus 25 dagen) tarwekiemolie genomen, maar ik had niet het gevoel dat dit een verschil uitmaakte. Vorige ronde (ronde 5) zonder tarwekiemolie een cyclus van 26 dagen gehad, mijn langste cyclus tot nu toe, maar het lag dus niet aan de tarwekiemolie J Sinds vorige cyclus ook ons gewoon glijmiddel vervangen door conceive plus, de goedkopere variant van preseed, omdat ik er ook achter gekomen ben dat nagenoeg alle gewone glijmiddelen de mobiliteit van de zaadcellen vermindert. Alle beetjes helpen, niet? Ik nam al Folavit (foliumzuur) sinds de eerste ronde (voorgeschreven door mijn gyn), deze ronde de vitamines van Davitamon compleet mama in huis gehaald met visoliecapsules. Vandaag mag ik me van mezelf laten gaan, en vanaf morgen beginnen we terug met goeie moed aan deze nieuwe ronde. Ik wens jullie allemaal veel succes, veel plezier en hopelijk een positieve test en een roze lijst!