hallo ladies, Ik wil me ook graag aanmelden. Ik ben Alpa, 35 jaar, ronde 9, 1e kindje en mijn NOD is op 3 juni.
Hier lopen de testjes dus niet op, is ook een ander merk dan ik gewoon ben dus zo zie je maar hoe een merk kan verschillen
♥️NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015♥️ 1: (5) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje 2: (4) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 3: (8) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje 4: (3) Miich,-leeftijd- , 1e ronde IVF, 1e kindje Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje 5: (2) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje 6 : (4) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje Chupa, 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje 8: (2) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Datumloos: (2) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 34 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb Vorig weekend een mk gehad. Ik dacht dat ik ongesteld was totdat ik wel heel veel bloed verloor, ernstig krampen en het vruchtje. Nu bijna geen bloed meer. Ik hoop dat we deze maand gewoon weer verder kunnen.
Wat heftig om te horen trotsma! Hoop dat je snel een plekje kunt geven en snel opnieuw zwanger bent en over 9 maanden een klein wondertje in je armen mag sluiten.
Welkom nieuwe meiden! @ trotsema: wat heftig! Veel sterkte. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent van eentje die in je buik blijft zitten. @ lindaatje: heerlijk! Ook fijn dat er geen regen is voorspelt de komende dagen. Je weet het natuurlijk maar nooit hier! Klinkt trouwens heerlijk, de voorbereidingen doen voor jullie huwelijk! Geniet ervan! Je hebt in ieder geval erg veel afleiding voor de komende dagen. Ik vind de tijd ontzettend langzaam gaan. En het gaat nu extra langzaam, omdat ik niet weet wanneer mijn eitje er is... laatst had ik ineens een cyclus van 30 dagen, maar mijn vorige cyclus duurde weer 36 dagen... ben benieuwd hoe het gaat lopen. Liep vandaag nog langs een lief babywinkeltje en uiteraard moest ik daar weer naar binnen gaan... en ja, dan word ik natuurlijk nog ongeduldiger...
herkenbaar Luminus...mijn ei? Werkelijk geen flauw idee... Door mijn mk en de lange nasleep weet ik totaal niet waar en wanneer m'n ei is. Vorige maand hebben we m door echo's in zhuis ervoor en net erna gezien, maar de ovulatietesten gaven dat niet weer, terwijl het op de echo toch echt zichtbaar was! Mijn cyclus is normaal 31, maar was afgelopen maand ook 36 met 15 dagen na de eisprong geloof ik. Om en nabij. We zullen wel zien... We vrijen wanneer we zin hebben... 😊 meer doe ik er niet aan.
Ik heb ze net bij de action gehaald maar nog negatief uiteraard. Heb er ook wat liggen van clear blue. De een knalt geloof ik iets minder dan de ander maar ik geloof wel dat als je op tijd begint ze allemaal je ei zullen vinden
WoW heftig zeg trotsemama hopelijk kunnen jullie inderdaad weer oppakken maar lijkt me erg moeilijk zoiets Hier niet echt topdag Ml is steeds super druk en gestrest en we zitten in een verkoop van appartement momenteel waar we veel verlies op gaan maken en waar we met ons hard bij elkaar gespaarde geld niet tegenop kunnen boksen dus misschien toch maar weer uit de verkoop... Familiezorgen...al dat rotnieuws in de wereld.....Ben het ff zat. Probeer steeds positief te zijn enzo maar nu ff dikke dip
@lindaatje had je je ovu test 1-2 dagen voor je ei gedaan want als je hem op de dag van je ei deed kan het kloppen dat hij wit is.... @trotsema vervelend en mk hopelijk deze ronde en plakkertje Ik gebruik ovu testen van zwanger en kids ook sensitest gebruikt allebei wel tevreden over
Omdat ik totaal niet wist wanneer m'n ei zou zijn, heb ik de actiontesten 1,5 Week voor mijn daadwerkelijke ei echt gebruikt... Maar elke x Omo wit... En die vrijdag de eerste echo stond ie op klappen met 18 mm...zelfs toen waren de action testen wit... En ergens in t weekend erna kwam ie. Dinsdag zagen we dat ie gesprongen was. Ja we hebben geklust, maar werd toch ongesteld, maar vond t niet erg. Ben benieuwd wat deze maand ons brengt...
Trotsema, veel sterkte gewenst! Ik start morgen ook met mijn ovutestjes... gebruik die van action trouwens, werken prima voor mij. Vriendlief komt zondagavond pas terug van het buitenland, dus hopelijk geen vroeger eitje! Slijm begint toch stilletjesaan op te komen... ben blij dat het weer bijna zo ver is! Kunnen we toch iets doen ipv zitten afwachten Ik heb trouwens beslist de tarwekiemolie te laten voor wat ze was, heb de vitamienen-mengeling van het kruidvat 'vitaal zwanger' gehaald, bevat foliumzuur, vitamine E en wat van A tot Z...daar moet ik het maar mee doen! Nu mijn vriend in het buitenland zit voel ik me wel ongeduldiger dan anders...ik wil mijn kansen deze maand immers niet weggooien! Gelukkig wordt er hier al aardig wat gekletst ik hoop trouwens dat we zo'n mooie nodlijst krijgen als die van 8-14 mei! De week ervoor was hij heel rood, maar dat hebben ze de week nadien blijkbaar toch ingehaald!
Ik kan het hier niet bijhouden hoor, zoveel dat er gekletst wordt, haha. Ik heb het goede cervixslijm, en we zijn een weekend weg, dat moet toch mee gaan helpen 😉. Ff een weekend met het gezinnetje, tijd voor elkaar Heerlijk.
Hallo dames zou iemand mij alsnog op de lijst kunnen zetten? is denk ik overheen gelezen nightshade,36 jaar,ronde (veel),4de kindje. Nod 8 juni. Ik gebruik ook van de action vind ze erg goed wat de test aangeeft en wat mijn lichaam dan aangeeft klopt wel maar is wel kort aantoonbaar,rond ei moet ik wel 3 a 4 x per dag testen anders mis ik hem en lijken ze verder helemaal wit idd (al hoef ik eigelijk niet te teste voel het altijd heel goed)