NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    gezien ik verwacht om zondag of ten laatste maandag ongesteld te zijn ben ik vanmorgen eens naar de dokter geweest om mijn vaccinaties up to daten (kinkhoest, drifterie en tetanus) en al eens te testen of ik cmv en toxoplasmose heb gehad en gewoon een algemene test. Mijn HCG waarden gaan ook gechecked worden maar daar verwacht ik niets van.

Deze keer gaan we er goed voorbereid aan beginnen.

2. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Als het goed is krijg ik vandaag Conceive Plus binnen, is ongeveer hetzelfde als Pre seed. Ik wil het ook een kansje geven! Hoop ook dat het voor ons gaat werken!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik weet dat er idd meerdere varianten van zijn. Kon even niet op conceive plus komen. Je leest er echt wel positieve erhalen over. Je weet achteraf alleen niet of dat het verschil heeft gemaakt :) Spannend he. Hopelijk pakt het goed uit.

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Heb er wat over Gelezen en toch maar vast besteld! Maar wanneer moet je er mee.beginnen? Voor een positieve ovulatietest of als die positief is? En.past het gewoon door de brievenbus?

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,
    Hier ook alweer 10 maanden bezig. Ik heb ook vaak dat ik denk zal alles wel goed zijn. Man mocht zijn zaad al laten chekken 2 maanden terug en dat was in orde, ik moest toch ondanks ik al 35 ben 1 jaar wachten. Vandaag de fertiliteitspolie gebeld voor een afspraak vast voor 3-7. Dan zijn we een jaar bezig en ik wilde wachtlijsten voor zijn. Net door jullie tips ook pre deed besteld bij mijn apotheek. Baat het niet dan schaad het niet. Hopen dat het deze maand dan raak mag zijn.

6. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    @Vanesje34: wat vervelend dat je, ondanks je leeftijd, alsnog een jaar moet wachten. Wel heel verstandig dat je alvast een afspraak hebt gemaakt! Dat scheelt weer een hoop wachten.

Maar nog beter zou het zijn als je de afspraak mag annuleren, omdat je zwanger bent! Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is!

@Clarajilla: wij gaan het gewoon elke keer gebruiken! Maar ik gebruik dan ook geen ovulatietesten e.d.

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Gezellig druk weer hier. Spannend allemaal hè dat wachten. Hoelang je er doet scheelt enorm ook per kind bij de eerste was Ik meteen zwanger nu laat het iets langer op zich wachten. Houd moed dames!
    De eerste eitjes zijn al onderweg als het goed is

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik denk dat je ermee moet beginnen als je het idee hebt dat je ei eraan komt. Want zaadjes kunnen vrij lang overleven en met de pre seed dus nog beter. Ik ga vanavond voor het eerst proberen. Bij mij oastte die in de brievenbus! :) dus dat scheelt ook weer en had m de volgende dag al in huis. Zijn ze super snel mee ! Spannend meiden. Go pre seed en conseive plus!!

9. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    misschien die preseed ook overwegen. straks eens wat meer over lezen

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oké dan ga ik er denk ik morgen of zondag mee beginnen, als ik het morgen binnen krijg dan! Ik verwacht me ei maandag of dinsdag namelijk.
    Bedankt voor de tip laurazoey! Ik dacht dat het namelijk alleen was voor als je glijmiddel nodig had, maar dat is dus niet zo!

11. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Ff meer over opgezocht, indien je geen vaginale droogheid heb heeft dit eigenlijk geen invloed. Enkel bij vaginale droogheid word deze aangeraden ter vervanging dan gewoon glijmiddel omdat gewoon glijmiddel de sperma afremt. Een normale vochtige vagina is in de vruchtbare periode nog altijd beter dan glijmiddel erbij. Gezien ik daar geen last van heb ga ik het niet gebruiken. Wel interessante artikels erover gelezen. Dus voor mensen met vaginala droogte is deze zeker een aanrader

Dit staat op hun site

“Het veiligste (preconceptionele) advies zou zijn stellen met een conceptiewens te adviseren Pre~Seed® te gebruiken indien het gebruik van een glijmiddel noodzakelijk is”

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik had ook dit op hun site gelezen:

het milieu in de vagina is over het algemeen gesproken enigszins zuur.De zuurgraad wordt uitgedrukt in een pH waarde. Hoe lager het getal hoe zuurder het milieu in de vagina is. Normaal ligt de pH van de vagina tussen 3,8 en 4,3.
    De zuurgraad van de meeste glijmiddelen is dan ook afgestemd op deze lage pH waarde. Tijdens de vruchtbare dagen echter veranderd de zuurgraad van het slijmvlies van de baarmoedermond naar een pH waarde van 7,2.
    Sperma kan namelijk slecht tegen een té lage en in mindere mate tegen een té hoge zuurgraad.

Dus het is niet alleen voor als je glijmiddel nodig hebt, maar ook als je zuurgraad niet goed is waardoor het Sperma dood gaat..
    Ik ga het gewoon proberen het kan verder geen kwaad

13. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Idd daar heb je gelijk in. Zowiezo kan proberen geen kwaad he

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja het is zeker niet alleen bij droogte. Heb echt veel gezocht of forums en ook op dit forum zijn er veel enthousiast over en niet alleen maar bij droogte.

15. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Wat ik mij afvraag dan is of je de ph van je baarmoeder al getest heb? Want gezien het de waarde van je ph aanpast in je vagina en het dus verhoogt zal het ook de ph verhogen als deze wel optimaal is. Of is mijn denkwijze verkeerd?

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb het niet laten testen, maar volgens mij is het als het te hoog of te laag is pre ceed het dan op een goede waarde laat komen. En als je pH waarde al goed is dan blijft dat ook goed. Dat begreep ik uit de site en wat verhalen van hier!

17. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Kan al zou men in 1 product met 2 antagonisten zitten. Een zuur product om de te base PH en een base product om het te zure dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

Ik denk dat als je vochtig genoeg bent je ph waarde automatisch goed zit. (of je moet een uitzondering zijn natuurlijk)

Ik leg mij nader uit

Als je een zwembad of jacuzzi heb en je ph is te hoog dan moet je ph min insteken (wat eigenlijk zwavelzuur is)

Wanneer je ph te laag is moet je PH plus insteken (kaliumhydroxide ) das eigenlijk batterijelektrolyten en daarmee krijg je de ph weer omhoog.

Het is mij dus onwaarschijnlijk dat een produkt dat doet. Ik persoonlijk zou aanraden om de ph van je vaginaalvocht te laten controleren, als deze ok en je produceert voldoende vocht zou ik het persoonlijk niet gebruiken.

Indien je niet voldoende vocht gebruikt of je ph is echt te laag dan zou ik het wel doen.

deze link is er ook interessant over
    Info over pH-Balance: Herken en voorkom vaginale problemen | Testjezelf.nu

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik snap wat je bedoeld!
    Ik ben op zich wel vochtig genoeg denk ik, maar heb af en toe ook tijdens vruchtbare periode dat ik juist droog ben, maar tijdens de seks word wel vochtig. Bij mij verschilt het. Heb tot nu toe bij 1 ronde echt meer zin gehad en bij de andere rondes zelf maar zin gemaakt rond me ei. Nu heb ik sinds vandaag wel weer ineens zin iedere x. Dus ben dan al wel vochtig, maar als ik zin moet maken ben ik dat eerst niet en gebeurt het pas tijdens de seks

Ik lees hier over vruchtbaar slijm, maar dat heb ik bij mij nooit zo gemerkt. Ook niet echt gecontroleerd naar lijkt me dat je dat wel op zou vallen.
    Ik probeer deze ronde (als het morgen binnen komt) en anders volgende ronde met pre ceed.
    Omdat het voor mijn gevoel al zo lang duurt ga je van alles proberen wat misschien wel bevorderd om zwanger te worden

19. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Ik heb dat probleem dus helemaal niet maar in jou geval kan ik er in komen dat je het wilt proberen. Indien ik zie na een paar rondes dat het mij niet lukt om zwanger te geraken zou ik de ph laten testen en dan kan ik nog zien wat ik doe

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik zou eigenlijk ook niet weten wanneer ze dat hier zouden doen de pH waarde controleren. Is dat ook pas als je een jaar bezig bent of kan dat wel eerder?

Deel Deze Pagina