Van harte gefeliciteerd LauraZoey!! Ik wil je een hele fijne verjaardag toewensen met hopelijk een (verlaat) verjaardagscadeau in de vorm van een positieve test!!!
@lace; bedankt voor het toevoegen!! Klopt inderdaad dat we voor een 2e kindje gaan. @laurazoey; gefeliciteerd! Wat al gezegd werd; zou idd nog even doortesten! Denk niet dat je je ei gemist hebt. Vermoed dat je dan wel een testje had zien oplopen. Lastig hè, dat wachten. Om te voorkomen dat het een dure hobby wordt bestel ik tegenwoordig m'n testjes online bij zwanger &kids. Scheelt een boel. Hoop dat je ei onderweg is!
Zo raar net weer een ovulatietest gedaan en deze is weer lichter dan gisteren, snap er helemaal niks meer van Aan de ene kant denk ik dat me eisprong is geweest omdat ik vandaag misselijk was, maar aan de andere kant laten me ovulatietesten dat niet zien.. Zal hier onder ook ff foto van me testen bij voegen.
Sorry clarajilla ik heb er zoals je uit kijn berichtjes wellicht gemerkt hebt echt geen ervaring mee. Ik kan je niet helpen. Kan het zijn dat je je knaller gemist hebt?
Geeft niet! En lijkt me.niet dat ik hem gemist heb test vanaf de 16de al 2x op een dag. En ze worden niet donkerder dan dat ze op de 16de waren. Ik test gewoon even door, en hopelijk vind ik me ei snel!
Welkom nieuwe dames! @ laurazoey Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag. Over je testen in principe is en keer testen per dag rond hetzelfde tijdstip goed dan zou je hem bijna niet kunnen missen, uitzonderingen daar gelaten @clara hier hetzelfde test liep iets op toen weer terug. Ik zou zeggen wacht tot een knaller bij mij knalde hij een paar dagen na het terug lopen. Wil de foto nog wel een keer plaatsen als je het wilt zien
Ow oke Dankje besjes, dan is het afwachten op me knaller!, en had je de foto in dit topic al eerder geplaatst of niet?
@ clarajilla, denk ook dat je beter nog wat door test, denk dat je piek nog moet gaan komen. Hoop dat je snel je eitjes vind
Ik voeg me aan deze club toe. Nod ergens rond 8 juni ofzo? Geen idee. Gestopt met pil ik dacht uitgaande bij vorige zwangerschap aan cyclus van 28 dagen.dusja op dag 6 spotte ik beethe bloed dacht ja t zal wel. Bleek acheteraf dus me eisprong potverdrie, oftwel had ik cyclus van 21 dagen. Dus vandaag in ronde 2 voor 2de kindje. Nu maar met ovu testen beginnen... Succes iedereen hopelijk veel mooie testen
Ik plaats em ook hier ff even Bovenste is van Z&K (waar ik niet goed meer weet welke de controlestreep en welke te teststreep is ), uiterst onderaan is van gisteravond, de middenste van nu net (Sensitest) View attachment 457815 Voel me eigenlijk heel anders dan anders bij men andere eitjes. Niet zo opgeblazen, wel misselijk en een emo-kip waar je U tegen kan zeggen
Ooooo meiden, gezellig druk zeg. Allemaal aan het wachten op het ei, of zelfs alweer het ei voorbij! Hier vandaag een minimaal donkerder streepje dan de afgelopen dagen, dus hoop dat dit doorzet. Ik had een heel vreemde menstruatie die op en af wel 10 dagen duurde, mAr begon met heel veel dagen spotting, dus weet niet precies vanaf wanneer ik moet rekenen. Laurazoey gefeliciteerd met je verjaardag..op naar een mooi verjaardagskado!
Nieuwe meiden; welkom en succes! Dora, is je ovulatietest inmiddels al wat donkerder geworden? Clara, ik zou als ik jou was ook doorgaan met testen. Wie weet lopen ze nog op. Kat, die ovulatietesten kunnen niet duidelijker! Heel veel plezier! Ik denk dat mijn eisprong eraan komt. Het slijm neemt toe en mijn tepels doen ineens behoorlijk zeer. Zit op dag 14, dus dat is best snel! Vind het wel weer spannend... vind de tijd na mijn eisprong altijd killing. Vraag mezelf dan altijd af of we wel genoeg ons best hebben gedaan...
Nog een fijne verjaardag gewenst! Hopelijk krijgen jullie over 9 maanden een mooi cadeautje @Kat: Duidelijk hoor! Veel plezier gewenst! De uitdrukking 'gaan met die banaan' is wel van toepassing @Luminus... Ik geraak er niet aan uit deze keer! Vanavond nogmaals getest en het streepje blijft even licht als gisteren... Na die buikkramp van deze middag dacht ik echt dat hij duidelijker ging zijn. Nu voel ik me sinds 4 uur wel ongelofelijk moe, spierpijn, warm en koud, buikkrampen en last van mijn darmen, draaierig... Geen idee of ik nu ziek aan het worden ben of dat het zou kunnen samen hangen met mijn eisprong... Ben nu 3 dagen voor mijn eisprong normaal, dus de testen zouden morgen ten laatste echt donkerder moeten zijn, anders zal mijn cyclus langer zijn. Dit heb ik eigenlijk nog nooit voorgehad! Vind het echt vreemd... Moest ik nu bijvoorbeeld ziek aan het worden zijn, zou mijn eisprong dan later kunnen zijn? Heb ook niet echt koorts, maar daarstraks als we thuis kwamen had ik het enorm koud en bibberde ik uit mijn vel, nu staat mijn hoofd echt gloeiend heet, maar ook geen koorts. Het lijkt wel van de vermoeidheid, maar ik weet het niet... Echt vreemd, maak me een beetje zorgen eigenlijk. Mijn eisprong is elke ronde op dag 17 of 18 geweest...we zijn nu al dag 15 en nog steeds geen duidelijkheid op de ovu-test. Wat is er toch aan de hand