NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussion in 'NOD forum' started by lindaatje22, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Nog iets vreemds dat ik deze cyclus gemerkt heb...
    Ik meet geregeld mijn temperatuur eens, gewoon om een idee te hebben, maar niet regelmatig genoeg om er een temperatuurkaartje mee te maken...

De vorige cyclussen had ik voor mijn eisprong steeds een temperatuur van 35.7 tot max. 36... Deze cyclus (eerste keer) is hij 36.2 tot 36.3

Na mijn eisprong schommelde mijn temperatuur telkens van 36.3 tot 36.7

Zijn er hier soms dames die temperaturen en er meer over weten? Toch vreemd dat mijn temperatuur ineens hoger is? Of zou dat door andere redenen/omstandigheden kunnen komen?

2. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @dora. Misschien begin je toch ziek te worden en is daarom je temperatuur ook wat hoger. Ik roep maar wat hoor heb er geen verstand van maar zou me als ik Joy was niet te druk maken kan altijd dat je cyclus ineens wat korter of langer is

3. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    succes dames met de springende eitjes!!

4. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat laatste is héél herkenbaar! ;):)

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mijn temperatuur is sinds mijn menstruatie al zo hoog... En ik gebruik nu al elke ronde ovu-testen en elke ronde had ik oplopende testen of een knaller op dag 14-15-16... Vandaag nog altijd een licht streepje, geen duidelijk streepje maar werkelijk even licht als de vorige dagen :(
    Sorry, ben nog al een drukmaker en controle-freak, als er iets anders loopt dan normaal, maak ik me meteen zorgen :)

6. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

Apr 22, 2015
    545
    481
    63
    Female
    Tilburg
    Neem hier ook de afgelopen dagen me temp op in de ochtend en avond en meestal is deze ongeveer gelijk. Vanavond is hij alleen 37.2. Als dit morgenvroeg nog zo is ga ik er maar vanuit dat mijn eisprong geweest is.

Helaas niet heel erg gezellig kunnen maken omdat ik afgelopen dagen niet echt lekker was en veel ziek op bed heb gelegen. Dus geloof niet dat deze ronde positieve test op gaat leveren. Alleen zondag geklust... Zou wellicht wel mijn meest vruchtbare dag geweest moeten zijn als ik inderdaad vandaag al eisprong gehad zou hebben. Stiekem hoop ik dat morgen pas is want dan doen we nog even over als mijn vriend uit zijn werk komt...

Probeer er het positieve maar van te zien. Als niet raak is dan komt dat omdat er weinig gebeurd is dus voor mijn gevoel telt deze ronde al niet echt mee.

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    @Dora bij mij doen de ovulatietesten ook anders deze maand vergeleken met de andere maanden! Zo vervelend dacht dat ik eindelijk door had wanneer me ei kwam en nu doen ze testen weer anders dan vorige keren!

8. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Sorry Dora echt geen verstand van temperaturen. Volgens mij is er een apart forum voor temperatuurkaartjes, dus misschien kun je het daar vragen?

9. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @dora geen sorry hoor snap wel dat je onzeker word is het ook... Maar komt wel goed :)

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Dora, ik heb daar helaas ook geen verstand van! Misschien kun je het inderdaad bij het subforum voor temperatuurkaartjes vragen.

Ik weet nou niet wat ik moet doen. De gevoeligheid neemt toe en ik voelde ineens een plop in mijn buik... nu ben ik bang dat dit de eisprong is... zal ik het nog gezellig maken vanavond? Ik heb het voor het laatst gisterochtend gezellig gemaakt, maar alles kwam er direct weer uit helaas... :) Wat vinden jullie... vanavond gezellig maken of tot morgenochtend wachten?

Ik weet het echt niet meer. ;)

11. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @luminis hihi als je nu zo'n hebt nu anders morgen ochtend :)

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Ben eigenlijk een beetje moe, maar wil het absoluut niet missen. :p Ben alleen bang dat het niet goed is voor de zaadjes om elke dag te 'klussen'... ik wacht denk ik tot morgenochtend. ;)

Het was het idee dat we deze ronde rustig aan zouden doen en we wel zouden zien wat ervan zou komen... ;) Daar klopt inmiddels niks meer van.

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Zomaar even: zwaai zwaai!

Heb t druk, maar morgen ga ik ff bijlezen 👍🏼

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    T schijnt niet goed te zijn voor het zaad maar ik ken er dan ook weer genoeg die bij ronde 1 of 2 direct zwanger zijn vij iedere dag sex.
    Wij doen het wel iedere dag zon beetje. Ik vink dat dan aan in een app. En als het n dag niet lukt is het prima want om de dag is geen probleem.

Dankjullie voor de felicitaties allemaal.
    Wij zijn gister lekker uit eten geweest bij de Mexicaan. Heerlijk altijd.
    Verder vier ik het dit jaar niet.

Qua temperaturen heb ik helaas geen advies.

Ik kan mn ei al niet vinden met ovulatie testen. Die van de action blijft heel licht en die van cb geeft negatief aan. Misschien dat ik toch op het verkeerde moment van de dag test. Heb echt zelden zon lange cyclus dus ik ga door zoals ik doe en hoop dat ik m al heb gehad maar niet opgemerkt.

Kat80 die van jou leek ook uit het "niets " ineens een knaller te geven. En ik test in de ochtend. Maar lees nu dat dat niet echtgoed is. Die van cb geeft niet aan dat dat niet kan.

Nou goed ik heb vertrouwen :) ook icm preseed moet het toch een keertje lukken.

Over ongeveer 2 weken wetrn we allemaal meer meiden! Spannend

15. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn temperatuur is opeens lager na mijn mk, hij is nu 36.4 nu
    36.2. Ik heb altijd voor mijn eisprong een regelmatig temperatuur. Ik snap het ook niet.

16. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb deze klachten ook weleens voor mijn eisprong. Ik hoop voor je dat het bij jouw ook is. Ik heb ook hele erge buikpijn sinds gister avond en een sliert slijm met een beetje bloed erin(sorry) erg pin like tepels en ze zijn donker verkleurt. Ik heb een paar maanden geleden ook weleens een ovuluatiebloeding gehad, morgen of overmorgen moet mijn temp. Dan wel omhoog schieten. Het zou dan best vroeg zijn, ik zit vandaag op 13 dagen na mijn mk.

17. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Hoi dames,

hier ontzettend druk nog steeds, zo paar dagen voor we op vakantie gaan. Manlief vandaag jarig :)

Hier ook ziek geweest en dochterlief ook. Vanmiddag nog even met haar naar de ha.

Ik denk dat ik mijn ei heb gehad. Maar weet het niet zeker. Ene keer knallen de action testen bij mij en andere keer niet zo. Gebruik normaal dus z&k maar die waren op. Wat denken jullie?

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Meiden kunnen jullie eens je mening geven? Action ovulatie test. Vind hem zelf vrij donker. Morgen moet ik weer werken van 7 tot half 4. Ben ik rond 10 over 4 thuis en vriendlief moet kwart over 4 weg naar zijn werk. Ik baal als dit betekend dat de test misschien pas morgen knalt. Of mag ik deze al wel tellen?
    Anders moet ik maar wachten tot hij thuis is vanacht en dan genoegen nemen met minder slaap hihi ;)

Attached Files:

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Dayna echt een knaller ja. Mijne is iets lichter maar de strepen zijn even donker. Moeilijk op de foto te krijgen en m'n batterij is bijna leeg dus dat ding stelt niet scherp..
    Ik test vanmiddag gewoon nog een keer :) gossie nu vind ik het echt spannend worden.

20. Caprice

Caprice Bekend lid

May 13, 2015
    881
    0
    0

Hij lijkt mij idd vrij positief. Anders vanmiddag nog eens testen voor de zekerheid

Share This Page