@ Laurazoey, die is inderdaad zo goed als positief. Ik zou voor de zekerheid deze namiddag ook nog eens testen, gewoon even om te kijken of hij nog donkerder of net lichter wordt... Bij de actiontesten heb ik bijna nooit echt een duidelijke knaller, mijn streepjes zien er ook ongeveer zoals de deze uit (bijna zo donker als de teststreep). Zet 'm op hoor! Hier ook weer een beetje geruster... Net ook een ovutest gedaan en het streepje lijkt toch weer wat donkerder te worden, nog geen duidelijke knaller, maar wel donkerder dan gisteren. Voor de zekerheid vanavond en morgenmiddag ook nog eens testen... We maken het nu voor de zekerheid ook om de 2 dagen gezellig, dus veel zullen we niet kunnen missen Daarnaast voel ik me trouwens weer veel beter dan gisteren... Misschien was het gewoon de vermoeidheid (had enkele zware dagen achter de rug). Of het zou natuurlijk van mijn ei kunnen geweest zijn, maar dat zal ik nooit weten! Temperatuur blijft wel gelijk lopen...
Dankjullie meiden. Wat een geruststelling! Je hoort vaker dat die vd action slechte knallers geven dus doe er eind vd middag /begin vd avond nog een en dan gaan we vanmiddag met zn tweeën knallen beetje pre seed erbij en gas erop hahaha
@Dayna dat is wel een knaller @ laurazoey dat is ook wel een duidelijke toch. Bij mijn miskraam de vorige keer hadden wij ook zo een test toen gezellig gemaakt dag erna knalde hij nog meer maar hadden we geen tijd om gezellig te doen maar ik was wel zwanger dus het zou kunnen dat het lukt. Hier nu wel echt op het wachtbankje ben heel benieuwd. Hoop zo dat het deze ronde lukt en goed gaat. Vind het allemaal lang genoeg duren. Ik zit trouwens op een dubbele wachtbankje mijn zusje is volgende week maandag uitgerekend ben zo benieuwd wanneer mijn kleine nichtje zichzelf gaat laten zien
Hooii allemaal Wat wordt hier gezellig veel gekletst! Ik kan het niet bijhouden hihi Hier was het eitje er gisteren (zoals verwacht) flink last van.. Optijd naar bed gegaan en het daar gezellig gemaakt Fijne dag meiden Op naar een roze lijst
Zoooo weer een beetje bijgelezen haha Welkom nieuwe dames !!! Ik weet niet meer precies wie wat vroeg.... Dus: Over het temperaturen: ik meet al een aantal maanden nu en zie dat geen enkele cyclus hetzelfde is.... Belangrijk is wel op vaste tijdstippen meten en meten voordat je uit bed gaat. Ik vind nml ook niet elke maand mijn eisprong en heb me hier een tijdje heel druk om gemaakt. Huisarts gaf ook aan dat je niet elke maand een eisprong hoeft te hebben. Dus verklaart bij mij al veel en dat kan ik nu beter los laten. Ik test met cb smiley ovulatie testen omdat ik ook vage streepjes heb (bij andere testen) en dan helemaal gek wordt of ik nou wel of niet mijn eisprong heb gehad Lees terug dat ik niet de enige ben met vage cyclus deze ronde!!! Had nu ineens op dag 11 een ei ipv dag 18!!! Mijn temp daalde naar 36.2 ipv 36.4 (zo weet ik dat mijn ei eraan komt) en dit gebeurt een paar x voor mijn eisprong. Omdat ik nu nog maar op dag 10 zat wou ik geen test doen (vind ze nml duur ) maar manlief drong aan en tadaaa een Ik snap hier niets van en zie over 14 dagen wel wat er gebeurt...pfffff duurt lang..... Dus dames probeer het los te laten, stress is ook niet goed (Zeg ik dan maar tegen mezelf )
Chats ik had vanochtend met cb smiley testen nog een negatieve test. Hoop dat die vanavond ook n smiley geeft. Toch raar. Die van de action is toch wel zo goed als positief en de cb negatief. Wij maken het gewoon gezellig straks
Laurazoey ik heb ter controle ook 2 dagen ovulatie testen van sensitest gebruikt en waar ik bij cb wel een smiley had, had ik bij sensitest geen knallers maar wel duidelijke streepjes haha Ik zou zonder die cb smiley nu nog aan het testen zijn haha Zo zie je maar weer ieder lichaam is anders. Veel plezier straks
Hey dames, Kunnen jullie een beetje met me meedenken. Ik zou zondag of maandag mijn eisprong moeten hebben gehad. Ik had ook al vanaf afgelopen donderdag een gevoelige buik en het goede slijm. Gisteren was dat weg, zowel slijm als pijn, dus ik dacht, eitje gesprongen. Vandaag is mijn buik weer wat aan het zeuren en heb ik wat meer afscheiding. Is mijn ei dan laat? Ik heb een regelmatige cyclus. Cyclus na mijn bevalling is: 34-33-32-31-31-31. Ik had de indruk dat mijn cyclus op 31 dagen zit en zou ik gisteren mijn ei gehad moeten hebben. Waar komt dat zeurderige gevoel nu dan vandaan? Ik heb het idee dat ik alles ook nu beter voel, nu we weer bezig zijn. Andere cyclussen had ik daar niet zoveel last van. Even een uurtje buikpijn met de eisprong. En nu dus al een paar dagen, dan even weg en nu weer een zeurderig gevoel. Iemand die het herkent of antwoorden weet? Tot zover mijn goede voornemen om er niet zoveel mee bezig te zijn, haha. Ik denk er super veel aan en zou nu al wel willen testen, terwijl dat helemaal niet kan natuurlijk. Ik heb nu echt zoiets van: Oh ja, zo voelde dat. Vermoeiend dat zwanger worden ;-P
@lieflief ik zou ook niet weten wanneer je nu precies je eisprong had, dat zeurderige gevoel kan van vanalles komen: groeiende ei, eisprong.. Ik kom net bij de action vandaan en zag dat ze daar ook folium zuur verkopen! Wist ik niet eens. Ik heb zelf maar vitamine B bruistabletten mee genomen omdat hier veel B12 in zit. Ik heb zelf het idee dat ik dit te kort kom ( komt veel voor bij ziekte van crohn) Heb zonet dus eerste tablet gehad, maar was B12 ook voor een innesteling goed of voor wat anders? Heb me ei nog niet gevonden dus hoop dat ik er optijd mee begin!
Ik vraag me iets af. Sorry voor de details... Hoelang zou je moeten wachten na de sex voor je weer een ovulatie test kan doen? Dat de zaadjes bv de uitslag niet (kunnen) verpesten. Of is dat zoiezo niet mogelijk en kan ik er gewoon een doen?
Clarajilla ze hebben echt veel bij de action. Had ook de foliumzuur potjes al gezien maar ze verkopen van alles
@ laurazoey ik zou het ook niet weten, dat vroeg ik me gisteren dus ook al af! Had wel de ovulatietest gewoon gedaan toen. Ja klopt ze hebben wel veel bij de action, ik kijk eigenlijk nooit bij de vitamines maar zocht nu naar vitamine B, toen viel het me op dat me meer hadden dan ik dacht!
@Laura denk dat je gewoon kan testen als het de test zou beïnvloeden had daar vast wel iets over in de gebruiksaanwijzing gestaan. @lieflief dat zeurderige kan inderdaad van alles zijn heel lastig maar ik merk ook aan mezelf dat ik vanalles voel komt volgend mij omdat we er "zo" me bezig zijn. Wel heel herkenbaar zou ook nu wel willen testen Haha
Oke thanks. Ja vroeg het me gewoon ff af. Heb nog niet weer getest. Zodra ik naar de toilet moet ga ik de test doen. ben benieuwd
Zo hier als het ware een zware ovulatiestorm gehad. Begon om 13u met pijn links en hield aan tot ongeveer half uurtje geleden. Kon op gegeven moment niet eens deftig recht stappen. Is nu gelukkig gaan liggen. We hebben zondag en gisteren gevreeen maar mannetje wil vandaag rust dus ben beetje bang dat deze ronde dan verschoten is De hormonen gieren iig door men lijf als een malle. Humeur schiet alle hoeken van de kamer op. Wat is het fijn om vrouw te zijn...
Dat is jammer kat80. Maar gisteren is toch nog prima denk ik. Zaadjes kunnen wel overleven. Geef nog niet op meid.
Ik hoop het Men testjes knallen iig nog. Morgen ga ik verder testen en hopelijk knallen ze dan ook nog dat we mss toch nog es kunnen en dan laat ik men mannetje zen rust Echt stomme stomme vraag maar de pijn die ik zonet had: is dat het springen zelf? Echt heel raar hoe het allemaal gaat. Het voelt nu echt alsof de storm gaat liggen...apart gevoel. Die opbouwende en afbouwende spanning herken ik wel van in mijn andere cyclussen. Hoe zit het ondertussen bij de andere dames?
Heb het antwoord al gevonden Dus hoop ik dat de zaadjes die er nu nog zitten zen werk doen Morgen zal dus geen zin meer hebben om te vrijen...tenzij morgeochtend...wat een gedoe toch elke maand weer Sorry voor men gezaag, blame it on the hormones