NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ Dora, omdat ik nu dus niet meer weet wanneer mijn ei komt doen wij het iedere dag! Alleen ik zorg er wel voor dat er wel echt 24 uur of langer tussen zit. Anders ben ik ook bang dat we dan net me.ei gemist hebben.

Ik word zo onzeker nu ik me ei nog niet vonden heb, ga gelijk van alles denken zoals: kan ik wel zwanger worden, heb ik deze maand geen ei? Enz enz. Net weer een test gedaan maar hij blijft het zelfde in mijn ogen. :(

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt dames!
    Dus vanavond toch nog maar proberen om het gezellig te maken :D

3. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dank je Besjes, dat is toch fijn om even te lezen!

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankjewel Lace! :)

Wat moet zon zaadje en ei dan toch eigenlijk veel geluk hebben voor het raak is. En toch lijkt het iedereen zo makkelijk af te gaan om ons heen.

Ik kan me je onzekerheid voorstellen clarajilla. Ik heb ook lang gedacht dat ik alles verpest had met de prikpil. Daardoor kon ik wel janken van geluk toen ik positief testte op mn ovulatie testen.
    Hoop echt dat jouw knaller ook gauw komt. Het is iedereen ontzettend gegunt

5. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

#585 LadyLien, 20 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2015
    Ik had nooit echte knallers op mijn ovulatietestjes, en dat is de reden waarom ik nu enkel nog temp, ik weet dan misschien niet op voorhand wanneer m'n eitje springt, maar ik kan wel achteraf zien of er een eisprong geweest is.

Als we het in de vruchtbare week al sowieso om de dag gezellig maken, kan je toch niet veel meer doen dan dat, en daar zal een positieve ovulatietest niets aan veranderen denk ik dan.

6. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0

Heb dinsdag een afspraak dus we zullen zien wat daar gezegd word.

Nog niet mee inzitten, misschien is het genoeg en is het gelukt. Ik zal alvast voor je duimen

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Welke testen gebruik jij Clarajilla?
    Misschien heb je er toch ergens eentje gemist...alhoewel als je 2 keer per dag test, kan je hem al bijna niet meer missen hé!
    Ik zou ook nog even doortesten... Kan begrijpen dat je er gek van wordt! Mijn positieve test was ook veel later dan anders en werd er zelf al gek van...

Probeer je nog niet teveel te stresseren, is ook niet goed voor je lichaam. Als je dagelijks 'probeert', kan je al geen kansen verliezen... Tenzij je eitje deze maand niet komt (geen idee of dat vaak gebeurt!), maar dan kan je er nog niks aan doen hé... Gewoon je best doen, ik duim! ;)

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ladylien, ik heb tot nu toe alle maanden dat ik ovulatietesten gebruik wel positieve testen of knallers gehad, vorige maand gebruikte ik dezelfde als nu en had toen ook een knaller.
    Temperaturen is niks voor mij, dan moet ik iedere dag om 5 uur sochtends me wekker zetten, omdat als ik vroege dienst heb er dan uit moet. Maar ik werk heel onregelmatig en heb een hekel aan dat als ik vrij ben of avonddienst heb om mijn wekker te moeten zetten en dan moeten tempen.. Ik wil het kunnen doen wanneer ik uit me zelf wakker word, maar dan heb je dus geen goed beeld :p

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    #589 clarajilla, 20 mei 2015
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
    @ Dora: ik gebruik de dipstick van zwanger en kids. Heb die vorige maand ook gebruikt en daar vond ik me ei toen wel! En ja probeer me er niet te druk om te maken, maar vind wel heel vreemd! Ik blijf nu net zolang 2 x per dag door testen voor ik hem heb gevonden.

Hieronder alle testen van deze maand lijkt me niet dat ik hem gemist heb

10. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Net in ziekenhuis aangekomen. Dadelijk afspraak bij de gynaecoloog. Begin nu toch wel erg zenuwachtig te worden.... Hoop dat alles goed is!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    We duimen! Houd ons op de hoogte hoor!

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier helaas geen ervaring met die testen, gebruik altijd die van de action... Maar ziet er inderdaad niet naar uit dat je je ei gemist hebt... Probeer te blijven testen hoor! Kan je met vorige maanden vergelijken? Of heb je enkel vorige maand met ovutesten gewerkt?
    Bij mij was het bv de 1ste keer dat mijn eisprong later was... Voordien altijd op dag 17-18.

Ik weet het, het is raar en je voelt je er lastig door, maar komt vast wel goed... Ik duim mee! Hopelijk straks of morgen en knaller van een test!

13. LadyLien

Ja dan begrijp ik het best dat tempen voor jou geen oplossing biedt. Hier een gewone kantoorbaan en om 7u de wekker, dan neem ik er dit 'ongemak' in het weekend gewoon bij. Er zit niets anders op dan door te testen en niet te stressen?

Ik hoop mijn ei zoals vorige maanden op cd 14/15 te hebben, want ik ga zonder ml op reis van cd 16-19... Ik weet wel dat zaadjes iets langer leven, maar toch wil ik deze ronde ten volle benutten :p

14. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je! Heel veel succes! Laat je weten hoe het ging?

15. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Succes Mariposa!!

Mijn NOD verplaatst naar 4 juni. Ik begrijp nog steeds niet hoe ik de lijst moet veranderen. Dus zou iemand zo lief willen zijn?

16. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Niet meer zo knal als vanmorgen maar beschouw het toch als positief. In het echt zijn ze wel echt even donker.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      3
  17. LadyLien

♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️

1: (5)
    Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje

2: (5)
    Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje
    Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje

3: (9)
    Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje
    Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje
    Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje

4: (5)
    Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje *
    Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje
    Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje

5: (3)
    Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje

6 : (5)
    Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje
    Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje
    Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje

7: (3)
    Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje
    Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje

8: (3)
    Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje

Datumloos: (3)
    Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 41

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mariposa heel veel succes. Ik duim voor je

Ik zit nu echt op het wachtbankje :)
    Zijn er meer die al plaats hebben genomen?

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Succes mariposa!
    @ Dora: Ja ik heb ze van 2 vorige maanden bewaard en daar had ik de knaller op cd 16, maar dat was dus gisteren voor mij, en dat was met een cyclus van 29 dagen met tarwekiemolie!

Dit zijn de testen van maart en april

20. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    #600 Mariposa1986, 20 mei 2015
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
    Ben net terug uit het ziekenhuis. Heb een vrouwelijk gynaecoloog. Super lieve vrouw! Helemaal geen vervelende vragen of momenten dat ik me ongemakkelijk heb gevoeld.

Standaard vragen over hoelang cyclus is, wat voor anti conceptie ik gebruikt heb, of mijn partner en ik drinken/ drugs gebruiken of roken. Ze was eigenlijk heel positief omdat mijn cyclus heel regelmatig was en omdat ik al netjes mijn foliumzuur en alles innam.

Was toch wel beetje bang dat ongemakkelijk kon worden vanwege d vragen maar heb er heel erg goed gevoel over! Moet volgende week bloed laten prikken en dan word ik donderdag gebeld over de uitslag. Aan de hand van bloed kan ze zien of ik eisprong heb gehad. Als dat geval is dan mag ik er vanuit gaan dat dat goed zit.

Zo gauw als ik zwanger ben mag ik meteen bellen voor intake en krijg ik meteen echo. Vanaf moment dat ik zwanger ben wordt het hele traject al gepland qua afspraken en onderzoeken. Alle controles, onderzoeken en bevalling gaan plaatsvinden in ziekenhuis. Hoef ook niet afzonderlijk nog op zoek te gaan naar een verloskundige want hun hebben eigen verloskundige vanuit ziekenhuis.
    Wel moet ik er rekening mee houden dat ik wss iedere 2 weken dan in het ziekenhuis moet zijn om te kijken hoe het allemaal verloopt maar dat zijn alleen maar extra echo's en dan zijn ze er in ieder geval op tijd bij als nodig is.

Opgelucht! 😚

Deel Deze Pagina