Wat vervelend allemaal Mariposa! Ik wil je even een digitale knuffel sturen, want dit klinkt allemaal erg vervelend! En dat kan je nu juist even niet gebruiken met al die onderzoeken e.d. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar misschien wat afleiding proberen te zoeken? Of even afstand van je ouders nemen? Sterkte!
Ach jeetje wat gemeen van ze. En dan ook de rest wel steunen. Je kinderwens is niet raar. Je hebt er de goede leeftijd voor. Je hebt een vaste baan en je bent gelukkig met je partner en je hebt groen licht gekregen omdat alles er goed uitziet. Dat is de basis die je voor je kind wil hebben en die heb je. Er zijn idd mensen die van erg weinig rond moeten komen maar die kinderen zijn er niet minder gelukkig door. Misschien toch wat afstand van ze nemen want het is wel erg negatief en dat lijkt me iets te veel voor je nu. Ik wou dat ik je kon helpen maar das zo lastig via een beeldscherm dus ook vanaf hier een knuffel
@ Mariposa: fijn dat je opgevolgd wordt, en daarbij bij een goeie gyn terecht gekomen bent. Wel naar dat je een mindere band hebt met je ouders, maar het blijft wel jouw leven en jouw relatie en daar zullen ze zich moeten bij neerleggen. @ clarajilla: volgens mij moet je knaller echt nog komen, want je weet dat de testen bij jou werken?
Ik ben zo blij nu! IK HEB EEN MEGA KNALLER hahaha Hebben gister avond al seks gehad dus vanavond ook maar weer even want vl komt pas thuis als ik weer op me werk ben. Ik zal even de andere berichten terug lezen, ben zo blij dat ik nu niet het geduld had om te lezen, maar dit eerst wilde vertellen!
Pff heftig allemaal mariposa! Kan je maar 1 advies geven doe wat jullie hart jullie ingeeft, En als jullie samen sterk staan komen jullie er wel. Liefde overwint alles. Dikke knuffel voor jou en je mannetje
Wat vervelend mariposa! Ik heb ook soort gelijk iets gehad met mijn ouders ( wel minder erg dan bij jou) Mijn vriend en ik zijn inmiddels 7 jaar samen. Ik kwam uit het midden van het land en hij uit het noorden. De eerste paar jaar waren mijn ouders niet blij met hem, kreeg de hele tijd opmerkingen van: dichterbij zijn er toch ook genoeg leuke jongens? Of wat moet je met een jongen zo ver weg? Ze hebben zelfs een keer gezegt hij is alleen maar bij je omdat hij je zusje leuk vind. Ik heb zelf 3 weken in het ziekenhuis gelegen 2 jaar terug en hij mocht niet van mijn ouders komen, omdat ik niet thuis was en me moeder zei dat ze dan niks in huis konden. Hij is toen naar mijn opa en oma gegaan en.Toen ineens was het niet zo bedoeld :s Mijn zusje en haar vriend woonden ook 150 km uit elkaar en daar hadden ze niks op tegen. Nu gaat het wel goed en wonen we een jaar samen, en hebben me ouders zo ver ik weet er geen problemen meer mee. Misschien dat jou ouders ook bij draaien als het zover is dat ze echt opa en.oma worden van jullie.kind?
Super vervelend meid probeer er niet naar te luisteren, ik weet het makkelijk gezegd, maar ga uit van je eigen gevoel jullie zijn er klaar voor een willen dit geloof daar in en laat je niet gek maken Door die Negatieviteit.... Komt goed @clara fijn dat je hem gevonden hebt hihi zo langzamerhand zijn alle eitjes bijna in aantocht... Iemand al een test datum in zijn hoofd of loop ik te hard van stapel Haha
Gisteren was volgens de berekeningen mijn eitje. Maar vanmorgen nog heel veel vruchtbaar slijm. Dus vanavond ook nog maar even gezellig aan de klus Alle kansen benutten natuurlijk
Clarajilla wat goed meid! Ben blij voor je Beakes ik hou me echt voor pas te testen als ik overtijd ben. Of ik het kan volhouden zal san moeten blijken. Ik ben te bang voor teleurstelling en die is froter bij n negatoeve test dan bij rode vloed in mijn geval
Dat zal een opluchting geweest zijn Clarajilla, fijn voor je! Ik ga er ook vanuit dat mijn eisprong geweest is, maar zonder testen weet ik het natuurlijk nooit zeker. Ik ga proberen niet voor NOD te testen. Weet alleen mijn NOD niet zeker door wisselende cyclus. Maar ga uit van gemiddelde...
Ik weet nu niet precies wanneer mijn nod is. Als ik nu nog een lf van 12 heb kom ik nog op 2 juni uit.. Maar ik denk dat ik pas 3 of 4 juni ga testen dan weet ik zeker dat me nod 1 van die dagen is ( als het me lukt tot dan te wachten)
Lastig he. Ik had vorige ronde een half positieve test op een maandag en werd exact 14 dagen daarna ongesteld. De dag erna was mn test echt negatief dus mn ei kwam wel na die half positieve test. Meestal voor zover ik weet rond 24 tot 48 uur erna pas. Ik ga ervanuit dat mn lf vorige maand dus korter was dan 14 dagen. Had eergisteren een positieve test. Verwacht dat mn ei gister was dus zet m max op 14 dagen na gister. Das 3 juni en eerder ga ik proberen niet te testen. Maar kan natuurlijk best zijn dat mn lf 13 dagen is en dat mn nod 2 juni is. Maar dan leiver 1 dagje te lang rekenen dan 1 dagje te kort om teleurstelling te voorkomen
Hoi dames wat denken jullie. Is de ovulatietest nu positief of nog net niet? (Heb helaas geen ervaring nog.... )
Hijs aardig donker maar ik denk dat hij nog iets donkerder kan. Maar dat is n gedachte en ben geen expert. Is meer van wat ik hier vaker langs zie komen
Och ja maakt ook voor ons niet heel veel uit. Maken t meestal toch elke avond gezellig. Morgenmiddag nog maar eens een tesje. Nu ben ik wel benieuwd hoe lang mijn luteale fase is omdat ik normaal een cyclus van 25 dagen heb. Spannend.
Hey dames Ben even wat minder aanwezig geweest door omstandigheden en moet zeggen dat ik zelf ook niet zo happy ben. 23 april ongesteld geweest en nu nog geen gevoel gehad dat mn ei is geweest. Geen slijm, geen kramp, niks Lijkt erop dat mn cyclus weer verder gaat opt spoor van voor de eerste zwangerschap.. Ik meld me weer als ik ga testen over 2 weken Succes allemaal
Hmm ja oke dan is het wel iets afwijkend.. maar nog geen extreme lange cyclus. Ik denk dat die morgen knalt en als die dan al wat lichter is mag je deze rekenen. En als jullie toch met regelmaat klussen komt t wel goed dan mis je m niet
Jammer willemientje en hopelijk goed nieuws over enkele weken. Ja had wel erg lichte testen dus misschien is dit wel mijn knaller. We zullen t morgen zien....