NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer even lost... Ik voel altijd tijdens ovulatie eerst buikkrampen en daarna (een dag of miss 2 dagen) steekjes in mijn lies. Ik weet niet goed welke van de twee nu mijn eisprong is.
    Ik voelde gisteren die krampen in mijn buik en halverwege vandaag die steekjes in mijn lies. Vanochtend gemeenschap gehad.
    Wat denken jullie? Was ik op tijd? Of alsnog te laat?

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wefly temperatuur je of gebruik je ovulatietesten? Die pijn die je voelt kan het groeien zijn en hoeft niet perse de sprong te zijn. In dat geval kan je prima op tijd zijn. Ook als je ei wel gesprongen is is die nog een aantal uur vruchtbaar dus zelfs dan kan het nog ondat de eerste zaadjes erg snel kunnen zijn.
    Blijft lastig. Daarom vind ik stiekem toch ovulatie testen wel fijn. Ik zeg stiekem omdat ik altijd heel hard riep dat ik daar geen zin in had ;)

3. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beiden niet, pas ronde 2. Wil het even zo proberen. Testen en tempen kan altijd nog. :)
    Wat je zegt klinkt wel logisch. Kijk wel naar m'n cervixslijm en dat is nog niet de juiste substantie.
    Man man, wat is het spannend.

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jaa ik ken het. We gaan allemaal hard duimen voor elkaar hier :)

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @neeltje lijkt mij wel positief :)

6. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hooi dames ben deze maand niet zo actief omdat ik met de eerste ronde ivf bezig ben.
    Ik sta nu op de lijst voor 4 juni wil iemand mij verplaatsen naar 7 juni? Super alvast bedankt

7. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Een hoop berichten alweer! Jeetje Mariposa wat heftig allemaal. Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten. En natuurlijk snel twee streepjes op die zwangerschapstest! Hier voor de derde dag getest en ze lopen op. Die van vandaag is vrij duidelijk maar of dat voor mij de knaller al is?!

8. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    image.jpg
    Wat denken jullie? Of zal hij morgen nog donkerder zijn...

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Hoi meiden, telkens als ik wil reageren komt er iets tussen.

Ik had gister vrij snel een 2e donkere streep. Dus ik ga er vanuit dat mijn ei vandaag of morgen springt. Vanmorgen voor het opstaan een vluggertje. Om er zeker van te zijn dat we hem niet missen.

Het is maar de vraag of mijn man nog vruchtbaar is. Hij is ernstig ziek geweest van een uiterst zeldzame ziekte. Waarvoor hij veel en behoorlijke hoge dosis medicijnen heeft gehad. Hij heeft 6 verschillende soorten gehad en inmiddels nog 3 verschillende soorten.
    We laten nu zijn zaad onderzoeken. Ik ben de jongste niet meer. Dus we willen weten of het zijn vruchtbaarheid heeft of niet..

10. Jackelien

Jackelien Actief lid

1 dec 2008
    112
    0
    0
    apothekersassistente
    friesland
    20150521_101812.jpg

Wat kan je dan blij zijn met een positieve
    Ovulatie test en dat op mijn verjaardag.
    Dus klussen maar...

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Jackelien. Van harte gefeliciteerd!

12. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @vlinder wat een heftige tijd moeten jullie hebben meegemaakt. Wel mooi dat jullie voor een nieuw wondertje willen gaan. En hopelijk is de zaaduitslag helemaal goed.

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @veela hij lijkt wel positief nu Veel plezier Haha

@jackelien Gefeliciteerd met je verjaardag en je test Haha

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @veelal ik vind hem ook positief lijken!

@Jackelien gefeliciteerd met je verjaardag! En ja ik snap dat je blij met met positieve ovulatietest! Had ik vandaag ook ;)

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @lace: medicatie misschien niet echt, ik was aan het denken aan keeltabletjes of neusspray ;)

@clarajilla: super, je geduld wordt dan toch beloond! Geniet ervan meid!

We zijn ietsje beter hier... vanavond voor de zekerheid het nog eens gezellig maken en dan stilletjes naar het wachtbankje toe :( was het al maar 2 weken verder! :cool:

16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jackelien, van harte gefeliciteerd!!! Hopen op een mooi verjaardagscadeau!

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jeeeej ik zie wat positieve of zo goed als positieve testen langskomen. Altijd leuk.

Jackelien van harte gefeliciteerd met zowel je test als je verjaardav. Hoop dat het ook voor jou tot n verlaat verjaardags cadeau uitloopt ;)

18. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Lieve meiden, lig inmiddels in mijn bedje maar wilde toch nog keer dank je wel zeggen voor de lieve reacties! Jullie luisterend oor heeft me goed gedaan! Weet al jaren dat de band met mijn ouders niet goed is en dat die waarschijnlijk ook niet meer zal veranderen. Maar juist van je ouders wil je toch altijd 'goedkeuring' en steun hebben. Het feit dat ze elke keer steek in de rug geven, blijft pijn doen maar moet het inderdaad meer los gaan laten! Ben blij dat ik hier verhaal beetje kwijt kan!

Voor jullie allemaal een dikke knuffel en succes allemaal deze ronde met hopelijk veel roze

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Vlinder heftig dat je man ziek is geweest. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben 35 en vind mezelf ook al best op leeftijd om aan de eerste te beginnen.

Ik word trouwens wel ongedurig... Heb mijn ei nog niet gespot. Maandag denk ik. Maar veel zitten er al op het wachtbankje. Ik wil ook! Nou ja... Dat wacht is rot maar nu duurt het nog langer!

20. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @mariposa heb nu pas de verhalen terug gelezen en wat een hoop dat je al meegemaakt hebt. Snap de angst van je vriend goed maar gelukkig dat jullie er nu helemaal voor kunnen gaan. En vervelend van je ouders maar wie weet draaien ze wel bij zodra je zwanger bent. Maar zo niet het is jouw lrven en he moet doen wat jiu gelukkig maakt en wat goed voelt.

En wat sjiek dat veel ovu testen positief worden.... nu het wachtbankje en hopelijk veel roze

Deel Deze Pagina