Ben ik ook weer na een hele tijd. Heb het erg druk en heb dus nauwelijks tijd om dit topic te volgen. Hoe is het met jullie? Ik zal het topic straks nog even goed doornemen. @ Jackelien: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je het nog gezellig hebt kunnen maken gisteren! @ Neeltje: ik zou ze allebei als positief beschouwen! Het kan even duren voordat je eitje springt, vandaar dat je nu nog steeds positief test. Ik heb momenteel minder vertrouwen in deze 'ronde'... op dag 14 van mijn cyclus had ik vruchtbaar slijm en hele gevoelige borsten en op dag 15 was de gevoeligheid alweer een stuk minder en had ik geen vruchtbaar slijm meer... op dag 13 en dag 15 hebben we het gezellig gemaakt, maar bij beide keren verliep het niet helemaal goed. Op dag 13 liep alles er direct weer uit (dat heb ik normaal nooit) en op dag 15 lukte het hem niet door de pre-seed... echt balen! Heb het de dagen ervoor en erna nog gezellig gemaakt, maar toch heb ik nu weinig vertrouwen in deze ronde... wat denken jullie?
Luminis, ik denk dat er nog steeds hoop is. De maand dat ik dacht niet zwanger te zijn was ik t juist wel. Bovendien is er maar 1 zaadje nodig die net op t juiste moment de eicel bereikt dus het kan wel.... vervelend he dat wachtbankje....
Bedankt voor je reactie, Neeltje! Ik heb dit nog nooit gehad... we hebben het om de 2 dagen (nog onbewust ook ) gezellig gemaakt maar de dagen rond de eisprong ging het dus net mis. Ik hoop dat ik hetzelfde als jou zal hebben!
Hoi dames, vind het super lastig. Ik ben blij fat ik mijn lh piek heb gevonden maar maak me al zorgen of we vaak en goed genoeg sex hebben of gaan hebben Eergisteren sex gehad en dan vanavond als het goed is. Het is een hele drukke week geweest dus hoop dat mijn man er wel genoeg zin in/energie voor heeft. Ik hoop dat mijn ei niet te vroeg springt maar vannacht of morgenochtend ofzo. Heel fijn dat deze groep er is om tegen aan te zeuren!
@neeltje Ik zou ze ook beide positief noemen @luminis balen dat het dan net rond je ei niet echt lukt maar er is altijd een kansje @nicoleam komt vast goed meid Houd iedereen Hey wachten en beetje vol.wachten op de eitjes en op de nod? Hier hou ik het aardig uit ik ben meer nieuwsgierig naar wanneer mijn zusje gaat bevallen hihi
Herkenbaar! Ik maak me vaak ook zorgen of we wel genoeg ons best gedaan hebben. Vooral als we het heel druk hebben (gehad). Maar als je het eergisteren gezellig hebt gemaakt en het vanavond nog gezellig maakt, is dat denk ik genoeg. Wij deden het eerst bewust om de 2 dagen, omdat je dan altijd leven in je hebt.
Ik hoop het! Ik hoopte dat mijn eisprong nog niet was geweest... zo ging het de vorige ronde namelijk ook. Dacht ik ook mijn eisprong te hebben en ineens bleek het toch dat hij wat later kwam... maar ik ben er vrij zeker van dat hij al is geweest. Wat spannend dat je zusje bijna gaat bevallen! Hoeveel weken is ze en rommelt het al een beetje? Dat is in ieder geval goede afleiding.
@ luminis, jammer dat niet goed lukte, maar er is nog wel een kans! Zonet nog steeds een positieve ovulatietest, hij is weer duidelijker als de controle stree?! Heb vanaf vandaag hele tijd pijn/ last rechts naast me heup heup. Dus het zal vast niet lang meer duren voor me ei springt! Nu vanacht eerst me nachtdienst overleven
Ja super spannend ze is maandag uitgerekend dus 39 weken hihi als het gaat beginnen is het helemaal goede afleiding maar kan ook zomaar Nog twee weken blijven zitten, het rommelt Nog niet
Hey dames Ik zie dat iedereen druk aan het klussen is Hier een hysterisch momentje want... Ik zei dat 23 april laatste menstruatie was en dat ik lange cyclussen had en nog op mn ei zat te wachten. Nu had ik wel al sinds dik een week last van constipatie en sinds paar dagen af en toe rare trekpijntjes in mn buik... Voelde bekend dus wat heb ik gedaan.... Ligt het aan mij of is dat een roze tweede streep!?
Hier ook op het wachtbtbankje nu.. Gisteren nog gezellig gemaakt en vanavond nog een keer denk ik zo 😊 vandaag de hele dag al ei-pijn 😞 meer hier die dat heel duidelijk voelen? Bij mij is het echt een drama sinds de bevalling.. Voel het echt heel erg en doet zelfs een paar uur echt pijn..
@ willemieke ik zie ook een streepje! @Linda ik heb het vandaag ook wel heel duidelijk gevoeld die ei pijn! Vorige maanden niet zo duidelijk gevoeld als nu. Nu is bij mij de ei pijn weg maar had er al last van vanaf ik me bed uit was vanmorgen. Maar me ovulatietesten zijn nog steeds positief.