Ik voel die pijn ook altijd maar het slijm komt een paar dagen later. Miss volgende ronde als die er komt ook maar testen.
Weer heel wat om bij te lezen sinds vanmorgen, leuk @Willemieke... Ik zie ook iets! Maar je hebt je ei niet gevonden vorige maand dan? Want moest je een 'normale' cyclus hebben, dan zou je nu toch bijna aan je nod zitten, niet? Spannend! Over enkele dagen maar weer testen! @Luminus... Hier ook weinig vertrouwen voorlopig, geen idee waarom, misschien door de voorbije teleurstellingen, gewoon een algemeen gevoel dat het niks zal worden... Hopelijk komt het snel goed voor ons! En zoals eerder gezegd; er is inderdaad maar één goed zaadje nodig Duimen daarvoor!
Ik heb nu ook heel erg ei- pijn nu alles weer op gang moet komen nadat mijn mirena spiraal eruit is gehaald op 7 april. Het lijkt wel of mijn hele buik is opgezet. Eerst rechts pijn, dag erna links nu is het minder erg maar zeurt nog wel wat. Wel geklust en ovulatie test was positief! Straks zijn er 2 eitjes gesprongen....
Ik zie het 2e streepje ook! over een paar dagen nog maar eens testen, ik hoop voor je dat ie dan donkerder is! spannend!
allemaal veel succes op het wachtbankje. Worden jullie ook ze heen en weer geslingerd tussen hoop en twijfel...
Willemientje, spannend!! Ik zie hem ook hoor! (Een voorzichtige) gefeliciteerd!! Linda, jaa ik voel mn ei ook erg goed! Pijnlijk zelfs. Soms is het op de dag zelf, soms 1 of 2 dagen er na. Sinds de bevalling is het idd erger, evenals menstruatiepijn. Hier heel ongeduldig op het wachtbankje aan het wiebelen.. Ik voel vanalles wat ik,herken van m'n vorige zwangerschap.. Maar ik weet (na 1,5jr voor het raak was) ook maar al te goed dat m'n lichaam me flink voor de gek kan houden.. Spannend.. We gaan voor roze!!
Wauw, even een paar dagen niet online geweest en heb gelijk heel erg veel te lezen!! @Willemientje: ik zie ook een tweede streepje... spannend hoor! Ik ben ondertussen mijn ei een beetje kwijt. Vorige maand ook, toen netjes een cyclus van 28 gehad. Daarvoor een uitstapje naar 25 dagen. Ook toen mijn ei niet gevonden. We doen hier overigens niet aan temperaturen en ovulatietesten. Vinden we tot op heden nog niet nodig, we zijn gewoon ongedwongen en gezellig aan de gang. Zonder enige druk. Anyway, geen vruchtbaar slijm gezien en bij nader onderzoek nog ook nog niet aanwezig. Wel al wat ei-pijn gehad deze week. Ging er vanuit dat mijn cyclus toch weer 28 zou zijn, dus morgen mijn ei. Er kan nog veel veranderen in 24 uur. Zondag, dinsdag en donderdag hebben we het gezellig gemaakt. Vanavond weer? Of wachten tot zaterdag?
Jackelien, ik heb dat ook heel erg. Vanochtend positieve ovulatie test en nu al twijfel of het wel gaat lukken! Vervelend he
Wat een gezellige groep. Ik heb alles meegelezen, maar door mijn afwijkende laatste cyclus had ik geen idee wanneer mijn eisprong en nod zouden zijn. Heb gisteren een knalpositieve ovulatietest gehad en vandaag mijn eisprong gevoeld. Zou ik nog op de lijst mogen? Femmie88, 1e ronde, 1e kindje, nod 3 juni, 26 jaar
Hier ook veel twijfels... Gewoon omdat het al een eeuwigheid lijkt te duren en veel te bang voor opnieuw een teleurstelling... Afwachten en stilletjes hopen! Gelukkig kunnen we elkaar hier wat aanmoedigen en steunen... Ben zo blij met zoveel dames rondom mij in hetzelfde schuitje... Dames die dezelfde wensen en angsten hebben en die je 'gezaag en geklaag' over kindjes en zwangerschappen niet beu worden... Welgemeende 'danku' aan iedereen hier!
Hahaha Dora26 graag gedaan. Ik zat net te denken... zou ik willen weten wat het geslacht word als ik ooit zwanger mag zijn. Daar ben ik tot op heden over in dubio. Ia het is praktisch en je kan bewist kleertjes kopen en qua neutrale kleertjes vind ik vrij weinig echt leuk. En je kan de babykamer mooi maken. En je hebt 2x een verrassing. 1x halverwege omdat je erachter komt wat er in je buik rond zwemt en dan bij de geboorte hoe hij if zij eruit ziet. Maar nu zei n collega gister; ja maar na een helse bevalling er achter komen wat het is geworden maakt het wel een extra bonus. En je hebt zoveel kleurtjes die voor beide kan. En het is echt bijzonder om het dan pas te horen. Zij had bij de eerste niet gekozen het te weten maar haar man wilde dat eigenlijk wel graag dus bij de tweede mocht haar man kiezen en achteraf vond ze de eerste optie echt leuker. Ik denk dat ik het pas kan besluiten als ik zwanger zou zijn. Ik weet ook niet welke voorkeur mijn vriend heeft overigens Wat zouden jullie doen? En sorry als we het er al eens over hebben gehad. Ik wist het niet meer.
Ik ben nu heel standvastig, ik zou het geslacht niet willen weten. Er zijn inderdaad voldoende neutrale kleuren: geel, groen, oranje, rood, eventueel paars en noem zo maar op. Wie weet denk ik er anders over op het moment dat ik zwanger ben.
Ik wil het sowieso weten!! Met de 15 weken pretecho Heb wel al voorgevoel dat mn eerste een jongentje wordt. 👶🏼
Je brengt me aan het twijfelen Ik was er rotsvast van overtuigd om het geslacht te willen weten, maar nu doe je me wel twijfelen... Ik denk dat als ze me bij een echo zouden vragen; wil je weten wat het is, dat ik dan niet kan weigeren Wij zijn er hier al uit voor een jongens- en meisjesnaam, zelfs de kleuren van de kamer (die zijn zelfs unisex; lime en chocoladebruin)... Voor de rest wou ik qua verzorgingsmateriaal, lakens, handdoeken...in dezelfde tinten blijven met nog extra oranje en turqoois... Dus op zich maakt het geslacht hier al niet veel meer uit... Maar ik denk dat ik het wil weten, je ziet zoveel van die schattige babykleedjes hangen, zowel voor jongens als meisjes! De uniseks dingen zijn vaak grijs en beige en dat wordt zo eentonig bij een kleintje vind ik. Dus ik denk dat ik het wil weten!
Zelfde voorgevoel hier Mijn vriend heeft liever een jongetje, ik eerder een meisje (typisch zeker?!). Maar hier ook het voorgevoel dat het een jongetje zal worden.
Same here en nog geen kinderen gehad. Is echt hele scherpe steken pijn. Uk kan soms nauwelijks lopen omdat het zo dreunt in mijn baarmoeder.
Ik zei altijd dat ik het niet wilde weten, tot ik zwanger was en zo sterk het gevoel had dat het een meisje was.. Ik móest het gewoon zeker weten, haha, en vooral bij het zien van de eerste echo werd de nieuwsgierigheid te groot. Wel hebben we gewacht tot de 20weken echo. Ik denk dat ik het bij een (hopelijk!) volgende keer ook weer zo wil.