Meiden, ie and een idee of je tijdens je vruchtbare periode in bad mag? Ik ga errug vaak in bad maar las ergens dat dit of in begin zwangerschap niet aan te raden is of ook zelfs niet bij de eisprong etc. Iemand een idee?
Ik zou het wel willen weten wat het zou worden! Kan ik gericht shoppen! Slaap kamer hier is al in lime groen, dus dat Is al wel een neutrale kleur, en dat wil ik ook gewoon zo laten. Maar kwa accessoires en kleertjes wil ik wel gericht kunnen shoppen!
Ik heb gekozen voor een lange cyclus voor m'n banner, omdat ik die vorige keer ook had. Nu denk ik dat ik ongeveer vandaag of morgen m'n eisprong al krijg. Dan telt t dus m'n oude cycluslengte. Ach...so be it. We zien t wel begin juni. Ben hier niet veel, maar werk nu (tijdelijk) 4 volle dagen en begeleid mensen met afslanken er ook nog bij. Okk afgelopen week de wandel4 daagse meegelopen . Zo heerlijk! Met de kids. Komen nu spannende 2 weken aan meiden...
Geen idee Vanesje. Nooit van gehoord eigenlijk. Maar ben wel benieuwd naar een antwoord van iemand die het wel weet... Dacht dat t wel gewoon ontspannend kon werken...
Ik wist het geslacht met de 20 weken echo bij beide zoons wel al. Bij nummer 3 zou ik het ook willen weten. Gewoon...omdat het kan. Ik vind het met een bevalling altijd een cadeautje om te zien hoe je kindje eruit ziet. Dus ja...met nr weten we t weer
@ vanesje en heel heet bad word geloof ik afgeraden aan het begin van je zwangerschap maar als je niet te heet doet kan je volgend mij gewoon in bad. Dat het slecht is voor je ei had Ik Nog niet gehoord. Ik bladder ook best vaak
Coekie; was het ook een meisje? Dora; Ja, ik heb ook altijd super graag een meisje gewild maar denk gewoon jongen. Mijn man maakt het niet uit.
@ Dora: hier precies hetzelfde als wat jij zegt. Ik heb er ook minder vertrouwen in door de voorbije teleurstellingen. In het begin vond ik het allemaal wel leuk en spannend, maar nu krijg ik serieus minder vertrouwen in mezelf omdat we inmiddels al in de 5e ronde zitten. Ik ben zo bang om over 2 weken weer teleurgesteld te worden en ik weet dat de kans erin zit... ik houd mijn hart vast. Maar het komt vast en zeker wel goed met ons! Ik duim voor ons! @ Willemientje: ik zie het tweede streepje ook duidelijk! En hij is mooi roze. Wist je niet wanneer je eisprong was in je 'vorige' cyclus? Ik duim voor je dat de test zal oplopen. Ik wil trouwens ook weten wat het wordt. Ik ben gewoon onwijs nieuwsgierig en zie zulke leuke kleertjes voor zowel jongens als meisjes in de winkel hangen! Mijn voorgevoel zegt dat ons eerste kindje een meisje wordt. Eigenlijk ben ik daar ook een beetje van overtuigd. Mijn vriend denkt dat het een jongetje wordt. Uiteindelijk maakt het mij niet uit wat het wordt. Hier wordt het kamertje trouwens ook uniseks. Ik zat te denken aan lime en mint/aqua blauw.
Ik zou het zeker wel willen weten! Stiekem hopen wij beide op een meisje... Ook daar weten weten we de namen al voor ☺️ Lijkt me geweldig zo'n klein prinsesje... Zie soms zulke leuke jurkjes en jumpsuitjes voor meisjes... Moet me inhouden om het niet te kopen, hihi! Maar wat het uiteindelijk ook wordt, ik zou sowieso super blij zijn!
Ik heb zelf een voorgevoel van een jongetje. En we zouden met alle 2 blij zijn want wil er van beide wel 1 maar liefst eerst n jongen en dan een meisje. Lieve luminis probeer er vertrouwen in te blijven hebben. Het kan elke ronde raak zijn. Als mensen het erover hebben hoor ik elke keer terug: je moet erop rekenen dat het een jaar kan duren. Dus dat doen wij dan ook maar. Ronde 5 lijkt lang maar als je de statistieken leest is maar 30% binnen 3 maanden zwanger en 70% binnen een half jaar. Hoe langer je bezig bent hoe meer kans dat het een deze keren raak is. Je moet niet met de pakken neerzetten. Je hebt er zo weinig invloed op. Je kan alleen proberen te klussen op het juiste moment en verder vertrouwen op dat je lichaam de rest doet. Het is ons gegunt en ooit komt de dag van de positieve testen
Willemientje ik zie het streepje ook! Alvast voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk loopt hij mooi op!
Hé dames, Ik kom ook even binnenvallen. Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje NOD 4 juni. Zit momenteel op CD28. Ik denk mijn ei gehad te hebben - helemaal zeker weten doe ik het niet - maar gezien ik gevoelige borsten en veel oneffenheden op gezicht heb, ga ik er wel van uit. Dit heb ik vrijwel altijd na de eisprong. Mocht er een volgende ronde komen dan ga ik misschien teunisbloemolie proberen. Wie weet dat het mijn cyclus wat korter maakt. Voor nu even teruglezen hier, want er is al heel wat afgekletst, haha! Fijn weekend allemaal. Edit: Willemientje, ik zie ook het 2e streepje! Spannend hoor! Hoop dat het mooi mag oplopen de komende dagen!
Ik herken je gevoel volledig! In het begin was het spannend...nu heb ik ook elke ronde meer en meer schrik dat er iets aan de hand is... maar zoals laurazoey zo mooi verwoord; ieder van ons komt aan de beurt... we mogen soms wel eens bang of ongerust zijn, maar de moed verliezen mogen we niet! En we zijn er hier voor elkaar Ik hoop diep vanbinnen echt dat het je snel gegund is! Knuffel! Daarnaast zijn er precies veel lime-liefhebbers, ik ook
Wow iemand 'de wereld draait door' gezien met Ali b? Echt de moeite waard om terug te kijken... Werd er helemaal stil van!!! Je wordt echt geraakt door de manier waarop hij dit brengt. VIDEO: Ali B. laat heel DWDD huilen!
@ luminis ik snap wat je bedoeld, ik zit alweer in ronde 7.. voor mijn gevoel is dit al bijna 1 jaar omdat 7 dicht bij de 10 maanden zit. Maar als ik dan even na denk zit er in een jaar 12 maanden en dan vind ik nog wel mee vallen.. Maar ik durf eigenlijk niet meer te hopen dat het nu raak zou zijn. Dan zou de teleurstelling alleen maar groter worden als ik weer ongesteld word. Om 22.30 was me ovulatietest heel iets lichter dan de controle streep, kan nu alleen niet meer testen omdat ik,als ik uit me nachtdienst kom, tot zondag avond niet meer thuis ben. Zondag avond dan maar weer testen en hopelijk is die dan een stuk lichter!
♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (6) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 2: (6) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, ? jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (9) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje 4: (6) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (3) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje 6 : (5) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * 8: (3) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Datumloos: (3) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 45 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Teletubbie en Suusd; ik heb jullie toegevoegd, welkom! Suusd; je leeftijd stond er niet bij, als je wil kan ik die er nog wel bijzetten. Teletubbie: we hebben dezelfde NOD, spannend!