@ kat80 vervelend dat je niet goed geslapen hebt! Ik droom ook al een aantal maanden dat ik een positieve test heb of dat ik al zwanger ben enzo. Hoop dat die dromen voor ons snel uitkomen ( dat we een positieve test hebben)! Zo te lezen gaan er vanavond meer bbqen, wij gaan ook bbqen vanavond. Maar straks eerst nog even naar de dierentuin
Ik denk dat ik de kans verschoten heb... vriendlief is vrijdag op vak gegaan met vrienden en volgens de berekening heb ik vandaag of morgen mn eisprong.. Donderdagavond gezellig gemaakt en verder geen kans meer gehad.. Ik wacht af! Hij komt morgenavond terug..
Ik snap je stress Bella, maar als ik overal lees kan sperma wel 3 dagen overleven, dan was je nog precies op tijd!
Op sommige plaatsen lees je zelfs dat het sterkste zaad tot 5 dagen kan overleven... Maar dat lijkt me persoonlijk ook wel lang... Ik hoop dat je er nog iets van kan maken en anders dat de beste zaadjes toch nog aanwezig zijn en hun werk kunnen doen! Ik ben vanmorgen wat ziekjes opgestaan; keelpijn, koud, lichtjes hoesten en snuiten... Overgenomen van mijn vriend die vorige week ziek was denk ik Heb echt schrik om iets in te nemen... Gewoon wat warms drinken om de keelpijn te verzachten? En Vicks smeren tegen het hoesten en snuiten? Wat doen jullie als jullie je niet lekker voelen? Iets innemen of sowieso niet? We waren van plan om deze namiddag op stap te gaan, misschien moet ik me waar wat te rusten leggen op de zetel bij een filmpje... Jammer wel want het is zo'n stralend weer... Toch zit ik te bibberen van de kou
Oh vervelend dora. Bah. Ook als je zwanger bent mag je gewoon paracetamol nemen. 3 x 2 per 24 uur. Kamillethee verzacht, beetje honing erdoor. Beterschap!
Bedankt trouwens voor de 'twelve points' gisteren! België was trots op zijn rapapap! Heeft hij goed gedaan
Paracetamol wist ik... Maar ook zoveel per dag? Mijn huisarts heeft me gezegd om het enkel in uiterste nood in te nemen... Sebiet dan maar lekker op de zetel onder een dekentje met iets warms.
Hoi allemaal, Ik lees altijd mee en zie veel herkenning en ben blij dat we dit zo samen kunnen delen. Inmiddels ga ik ook op het wachtbankje en de hele week goed geklust behalve vrijdag en toen was volgens mij mijn eisprong. Ik zit nu op cyclusdag 15 en heb een cyclus van ongeveer 24 dgn.
Beterschap dora! Mss idd jezelf maar even wat rust gunnen. Goed voor jezelf zorgen! Heeft er hier iemand een idee hoelang na je ei je temp gaat stijgen? Mijn gevoel zegt dat maandag mijn ei is geweest omdat ik toen in een keer hele zere tepels had, wat ik herken van afgelopen twee maanden. Tot en met dinsdag zat mijn temp rond de 36,8 en vanaf woensdag is mijn temp tot nu elke keer 37,1 ongeveer. Mijn ei is dus zeker weten wel geweest. Helaas hebben we niet veel geklust alleen vorige week zondag omdat ik me helemaal niet lekker voelde door al de spanningen maar als ik geluk heb zou zondag dus wel mijn meest vruchtbare dag geweest kunnen zijn als ik maandag of dinsdag heb gehad. Ben benieuwd of er iemand ervaring mee heeft en mss antwoord heeft. Thanx alvast
♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (6) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 2: (7) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 3: (9) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (6) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (3) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje 6 : (5) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 8: (3) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Datumloos: (3) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 47 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@dora Beterschap Ik neem zelf bijna nooit Paracetamol maar vind die pillen Ik verschrikkelijk om in te nemen @mariposi sorry geen verstand van temperaturen welkom nieuwe dames wel iemand mij op de lijst naar 2 juni zetten ipv 3 iedere dag is er een Haha
Hoeveel dpo testen jullie ongeveer? Ik vind dat het lastigste. Ik heb m'n nod hier op 6 juni staan maar dat is bij een cyclus van 29 dgn (wat het vorige keer was). Eisprong was vrijdag/zaterdag.
Ohhh wat wordt hier lekker gekletst, kan het net bijhouden haha Welkom nieuwe dames!!! @ dora beterschap en paracetamol mag best hoor 3x 2 tabl alleen niet 365 dagen per jaar ff lekker ontspannen zorgt ervoor dat het sneller over is en ik heb wel eens gehoord dat het een voorteken kan zijn van innesteling! Dus wie weet is het nog ergens goed voor @ Mariposa vervelend dat je ouders je niet steunen. Probeer positief te blijven en het los te laten.... ik temp ook en normaal gesproken na een paar dagen gaat je temp omhoog. Alleen klopt mijn theorie niet bij mezelf haha Heb vorige week zondag een smiley gehad op mijn cb ovu test en mijn temperatuur is sindsdien 36.2 (elke dag ??) normaal schommelt hij tussen 36.2-36.4 en na eisprong naar 36.7 Ik snap er niets meer van ..... Herkent iemand dit?? Hoop dat het hier nu ook een x raak mag zijn anders gaan we ook volgende stappen ondernemen ......pfffffff geen zin in.......
Sorry hier ook geen ervaringen met temperaturen. Wefly ik test niet voor mn nod om teleurstelling te voorkomen dus echt pas na 14 dpo hier. Een witte test vind ik erg, ongesteld worden ook, maar eerst een witte test en daarna ongesteld worden vind ik echt vreselijk. Dus bespaar mezelf zo de dubbele teleurstelling