NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Dus mijn theorie zou kunnen kloppen dat maandag eisprong is geweest en zondag mijn meest vruchtbare dag geweest zou kunnen zijn... Niet dat ik er van overtuigd ben dat het met één keer klussen raak is maar in theorie kan het wel, hihi.
    Vraag het ook beetje omdat ik met vlagen beetje een trekkerig gevoel in mijn onderbuik heb, tenminste ik denk dat ik het voel. Hopelijk praat ik het mezelf niet aan. We gaan het over anderhalve week zien 😚

2. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej hallo
    Ik ben geswitcht Van lijst ivm posi ovulatietest verleden week.
    Verwacht aan hand Van Ovu test ong 2 juni mijn nod.

Maaike. 2de ronde 2de kindje :) ohja ben 27

Veel liefs maaike

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Welkom nieuwe meiden.

Mariposa kan met 1x raak zijn hoor. You never know.
    Ik heb hetzelfde gevoel. Trekkerige en drukkend gevoel in onderbuik. Hoop idd dat het niet tussen de oren zit. Wacht rustig af.

Inmiddels vrij van het werk en ik heb een enorme blunder gemaakt. Bij het ophangen bedankte iemand mij voor de hulp. Dit was een engelsman en ik wilde zeggen: youre welcome en no problem. Je raadt het al, dat ging niet lekker en ik zei: your problem.

Iedereen om me heen had de tranen in de ogen van het lachen en de persoon aan de andere kant van de telefoon had niets in de gate. Gelukkig maar :)

Wij gaan nu naar onze vrienden. Lekker gezellig bbq-en :)
    Fijne avond allemaal. Ookh wat maakt dit weer me vrolijk!!! :)

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#824 rianne2985, 24 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2015
    Bij mij gaat mijn temperatuur de dag na de eisprong stijgen, zie het kaartje bij mijn handtekening. Echter kan het 1-2 dagen duren voor je ei springt na een positieve ovulatietest. Maar dat is weer iets heel anders en niet jouw vraag denk ik.
    Ik zit nu op 3 dpo en een fallbackrise (temperatuurdip ivm corpus luteum ) vandaag gehad. Hopelijk morgen weer op schema...:)
    Ik heb deze cyclus nagenoeg geen klachten, zere borsten, pijnlijke tepels of wat dan ook. Vorige cycli van alles gevoeld en niet zwanger. Wellicht is het nu wel raak?! :D
    Ik weet zeker dat we goed geklust hebben en ik kreeg vrijdag een gevoel over me heen dat het goed zat, maar toch twijfel je weer na elk dingetje. Fijn die onzekerheid hè meiden...;)

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @mariposa Thanks :)

@ Wefly Ik hoop te wachten tot NOD maar vorige ronde 10 dpo al getest :) dus ben benieuwd of ik me nu in kan houden

6. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Wat een super weertje!! Genieten jullie ook? Hier wordt een mens blij van!

Hier ook trekkerig en steekjes gevoel gehad 2/3 dagen geleden. Dus denk ook m'n eisprong eerder gehad te hebben dan m'n banner aangeeft. Voor de zekerheid vanavond (na gisterochtend) weer even klussen hihi....

7. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Pff wat een gezellige drukte. Moeilijk om het allemaal bij te houden. Zag zelfs als een mogelijke positieve test voorbij komen!

Hier heel druk bezig, moet veel werken. Woensdag weer een vrije dag.
    Afgelopen week veel buikpijn, en ja hoor een blaasontsteking. Dat is nu niet echt handig. Heb nu ook geen zin om het gezellig te maken:(

Alle meiden die lekker gaan bbq'en. Veel plezier en eet smakelijk.

8. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heerlijk dit weer! Dora, veel beterschap! Hopelijk voel je je snel weer fit!

Welkom alle nieuwe meiden!

Ik heb deze week ook veel last van mijn buik gehad, eigenlijk heeft het na de eisprong nog lang aangehouden...

Rondom deze dagen (gisteren-overmorgen) zou een eventuele innesteling plaats kunnen vinden... Ik ben van plan om niet voor NOD te testen, om net als LauraZoey teleurstellingen te voorkomen. Alhoewel het natuurlijk altijd een teleurstelling is en ook lastig om mezelf in te houden 😉

9. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Hoi meiden,

Ik denk dat mijn eisprong vanacht of vandaag was. Eergisteren positieve ovulatie test en vanochtend was mijn temperatuur laag dua ik hoop dat ie morgen omhoog schiet!

Succes allemaal! Ik wil sowieso niet voor 4 juni testen! Ben benieuwd of ik dat volhou!

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Heb deze middag lekker even aan het rusten geweest, filmpje gekeken en voel me al ietsje beter... Ben gewoon ook ontzettend moe, spierpijnen, gewoon een heel voos gevoel! Hopelijk na een nachtje slapen weer wat opgeknapt! Bedankt trouwens dames!

Met een innesteling zal het niet te maken hebben denk ik... Mijn vriend had het in het begin van de week zitten, dus zal het wel overgenomen hebben gedurende het klussen ofzo ;)
    Op welke manier zou dat trouwens een voorbode kunnen zijn? Ben wel benieuwd! Heeft dat met hormonen te maken ofzo? Laten we hopen dat het toch zo moet zijn :D

Voor de rest neem ik mezelf ook voor om deze keer niet voor mijn nod te testen... De vorige keren was dat erg lastig, dus duimen dat ik het deze keer zo lang kan volhouden!

11. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    je mag gewoon paracetamol hoor. Ik gebruikte dat ook tijdens mijn zwangerschap voor de buikpijn. Sterkte Dora ik hoop dat je snel op knap.

12. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan zal denk ik maandag je eitje gesprongen zijn dus dan lagen er zaadjes klaar;)

13. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan is je eitje waarschijnlijk niet gesprongen:(. Ik hoop dat he nog een eisprong krijgt deze maand.

14. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden en terwijl ok terug scrollde zag ik al een mogelijk positieve test voorbij komen, hoe is het daarmee?

Heeft iedereen van het weer genoten? Ik wel enorm en zit daarom niet veel op internet.

Ik heb ook een trekkerig gevoel onder in mijn buik, met name links. Terwijl mij eisprong toch al donderdag was. Geen idee dat je er zo lang nog wat kan voelen.
    Ik hoop ook echt dat ik dit keer pas test op NOD, alleen heb ik altijd een LF van ongeveer 10 dagen, dus weet dan nooit zo goed wat ik als NOD aan moet houden. Ik denk dat als ik 12 dpo nog niet ongesteld ben, dat ik dan ga testen.

15. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eitje is niet gesprongen dus het word weer een lange cyclus. Vorige maand dag 21/ 22 als nog een eisprong dus volgende week. Dus deze maand ga ik niet redden maar ik blijf wel mee lezen en hoop dat er veel zwanger gaan worden.

16. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi jozefien,

dan lopen we ongeveer gelijk. Ik heb ook een LF van ongeveer 10 dagen. Ik ga 1 juni testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben ;)

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @ willemieke Nog getest? Ben Heeeel benieuwd

@jozefien als je lf 10 dagen is zou je dus 10 dagen na je ei ongesteld worden en is dat dus je nod :)

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @trotsema, wat zonde... hopelijk volgende week alsnog een goede eisprong!

@willemieke: nog getest? Ben idd ook wel benieuwd...spannend!

19. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

O nou ja, ik heb voor de lijst 14 dagen aangehouden, dus dan valt 10 dagen wel weer mee haha. Had ik dat nou maar niet geweten, dan heb ik nu nog eerder testdrang!

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier weer serieuse dip deze avond...ben gewoon super-emo en heb al tranen met tuiten geweend... eventjes alle moed verloren...
    Vriendlief is geen prater en heeft geen idee hoe hij mij moet troosten... blijf ik maar verdrietig zijn tot morgen ofzo...tot ik erover ben... hij weet echt niet wat te doen of zeggen :(

Deel Deze Pagina