Dora, vaak is de weerstand van de vrouw laag als een eitje gaat innestelen, dit om ervoor te zorgen dat het lichaam het vruchtje niet afstoot. Wat betreft de pcm, ik had in de zwangerschap van zl de eerste weken enorm veel hoofdpijn en de verloskundigen gaven aan dat je rustig pcm kon gebruiken. GEEN ibuprofen. ik lees veel trekkerige buikjes. Dit is hier ook het geval. Ook heb ik soms een tinteling in mijn borsten. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen nooit. Wel zere borsten, maar dat heb ik nu niet.
Oh nee Dora!! Heb je ook geen vriendinnen die je kan bellen, die je steunen? Hoop dat je je snel beter voelt
Dora, ik had je laatste berichtje niet gelezen. Bah, een echte baaldag dus. Je kan hier altijd ff spuien en misschien idd bij een vriendin ofzo?
Hey dames, Spannend he allemaal dat wachtbankje.. Ik heb sinds vandaag de hele dag al een zeurderige buikpijn. Onderin me buik. En super veel witte vloed Woensdag me eisprong gehad kan dit een innesteling zijn? He bah dora! Heel veel sterkte. Hou de moed erin! Hopelijk heb je snel een klein wondertje in je buik. Knuffel!
Hoi dames, Wat duurd het toch lang op het wachtbankje , sinds gisteren een trekkerig gevoel rechts in mijn onderbuik, veel witte vloed en borsten beginnen ook zwaarder te worden. Ben aan het aftellen om te kunnen testen , zal nog een weekje geduld moeten hebben. Dora veel sterkte
Dankjewel meiden... gaat weer wat beter ondertussen, weet niet goed vanwaar het ineens kwam. Emoties gaan serieus op en af de laatste dagen. Heb daarstraks even met een vriendin gebeld die op de hoogte is, morgen ga ik er waarschijnlijk nog even langs, ze was zelf ook niet 100% ze voelde zich ook ziekjes. Lichamelijk gaat het ook weer wat beter na een dagje rust, we komen er wel weer bovenop. Bedankt voor de lieve reacties hier, sorry voor mijn emo-buien... heb ik normaal nooit!
Geen ibuprofen wist ik ook, bedankt voor de uitleg! Zit momenteel nog maar 3 of 4 dpo, dus zou wel wat vroeg zijn voor een innesteling... Laten we natuurlijk hopen van wel!
Het duurt lang he Ik hoop voor je dat het op een innesteling kan duiden, heb geen idee of witte afscheiding daarmee te maken heeft. Ik hoop voor jou (en alle andere dames natuurlijk ook) dat het snel raak is!
Hier kwam er vanavond vocht uit mijn tepels. Nu weet ik dat dit vaker voorkomt, ook zonder zwangerschap, ik had het een paar maanden geleden ook al, maar het zet me toch aan het denken/hopen.
Lieve dora, heel veel knuffels vanuit hier. Weet helaas als geen ander hoe intens verdrietig je soms kunt zijn, zonder reden (in het verleden zwaar depressief geweest). Wat mij heel erg hielp is om het van me af te schrijven. Hopelijk doet een goede nachtrust je goed en heb je morgen weer wat rust in je koppie. Eerste wat ik dacht is, komt het niet door de eventuele hormonen? Mss ben je wel gewoon zwanger? Ik gun het je van harte. Doe rustig aan! Hier inmiddels weer net thuis van me werk. Heb het helemaal gehad voor deze week. Al vanaf donderdag elke avond gewerkt tot 10 uur en morgen ook nog. Dan 1 dagje vrij en dan weer volle week werken waarvan ook weer vier avonden. Ben beetje aan einde van me latijn na alle spanningen rondom onderzoeken, mega druk met werken en nu ook maar weer 1 dag weekend. Sorry voor me geklaag maar ook hier beetje een dipje.
Wat is er veel getypt vandaag! Duurde even voor ik alles terug gelezen had! Vanavond bij thuiskomst ovulatietest gedaan en hij was weer heel licht! Kan dus officieel op het wachtbankje Ik lees dat veel steekjes of trekkerig gevoel in de buik hebben. Ik heb nog helemaal nergens last van.. Geeft me wel minder hoop, denk dus dat het deze maand weer niet raak is, omdat ik niks voel en voel me ook niet anders. Behalve dat ik vandaag snel saggereinig ben!
Hey dames wat is het toch spannend he? Als ik lees wat sommigen allemaal doormaken aan onderzoeken of teleurstellingen met vorige zwangerschappen of gewoon eindeloos wachten.....Pff respect dat iedereen toch zo positief verder gaat met een nieuwe ronde! Ik duiim dat het snel mag lukken! Gun het iedereen zo Lieflief wat jij beschrijft over steekjes in borsten en trekkerig gevoelin buik had ik dus ook. Af en toe een gekke vage steek in tepelsen bij het uitrekken in bed voelde ik het trekken linksonderin mn buik. Vandaardie zwangerschapstest die ik gedaan heb. Ik denk dat ik toch opeens een kortere cyclus heb met een vroege eisprong want ik heb inmiddels een tweede positieve test in handengehad zo onwerkelijk!! Eind deze week de clearblue doen denk ik. Heb wel ook enorm last van constipatie en met vlagen misselijk dus de symptomen beginnen te komen Met de eerste duurde het ruim een half jaar. Dat is nog niet lang dat weet ikmaar toen waren we er superintensief mee bezig. Tempen, cervixslijm methode, hele maand om de dag seks haha En nu eigenlijk net de tweedemaand dat we denken ach we zien wel en dan zou hetmeteen raak zijn..? Vind het nog moeilijk te geloven Geniet van deze vrije dag dames? Probeer lekker afleiding te zoeken.. Lekker naar buiten ofzo
Clarajilla geef de moed voor deze maand nog niet op hoor. Er zijn meiden die elke maand dachten dat het raak kon zijn en juist de maand dat ze niks voelden was het raak. Het is echt bij iedereen verschillend dus de een zn ervaring is niet die van een ander. Dat maakt het ook wel vervelend want er is geen pijl op te trekken. Ik heb ook elke maand wel wat kleine dingetjes. Ik probeer ze te negeren omdat ik tot nu toe ook nog niet positief heb getest
Hopelijk eisprong gehad.... temp loopt niet extreem op, met 0.2 toegenomen. Ik had 23/5 een positieve test. Die nacht gevreeën. Helaas nu geen gelegen om vaker te klussen. Zou het genoeg zijn? Vind het zo spannend. Ben benieuwd hoe deze ronde gaat. Na de gecompliceerde bbz (27 maart jl.) ben je toch onzekerder over alles. Gek is dat maar je hebt nu angst dat het niet lukt en als het wel lukt dat het misschien weer fout zit. Na de mk en bbz is er veel verandert, ook al probeer je door te gaan zoalz het was. Ergens in je hoofd zit een bang stemmetje. Toi toi toi meiden! Lieve groet ♡
Vorige week bij de gynaecoloog geweest en die zei dat 0.2 al genoeg kon zeggen over of je een eisprong hebt gehad. Bij mij is hij ook maar 0.2 gestegen maar weet zo goed als zeker dat ik heb hem gehad want voor mijn ei had ik steeds 36.9 en nu continu 37.1 Willemientje gefeliciteerd. Hoop dat er snel meer roze volgt 😀