♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (6) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 2: (7) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 3: (9) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (6) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (3) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje 6 : (5) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 8: (3) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Datumloos: (3) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 47 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Doetje, leef met je mee. In maart ook een bbz gehad. Vind het nu extra spannend. En hoop zo dat het volgende keer wel goed zit, en na een positieve test moet je nog zo lang wachten voordat ze dat kunnen zien. Morgen mag ik nog een keer naar de gyn voor een controle echo of alles er weer goed uit ziet. Willemientje gefeliciteerd! Hoop dat we allemaal mogen volgen.
@laurazoey, Ja dat is wel zo maar vorige maand voelde ik dus ook niks en toen was het ook niet raak.. Ik ben nu wel iedere keer saggereinig dat was de vorige x niet. En voor de rest geen symptomen voor een zwangerschap in mijn ogen. Misschien omdat ik darmproblemen heb, dat ik de symptomen eerder daar aan link dan aan een zwangerschap
Proficiat Willemientje! Geniet ervan! @Clarajilla: Ik voel ook nog altijd niks... Maar ik durf ook niet teveel te 'voelen' omdat dat vorige rondes vaak vals alarm gaf, teleurstelling wil ik zoveel mogelijk proberen te vermijden deze maand. Geef de moed zeker nog niet op hoor, zoals Willemientje zegt; veel dames voelden vanalles en toen was het niet raak, toen ze een ronde niks voelden en dachten: 'het zal wel niks zijn deze keer' en toen was het wel zo!
Hé, dankjewel voor de mooie en bemoedigende woorden, vandaag ben ik iets beter opgestaan... Deze namiddag ook familiefeest, dus daar kan ik mijn gedachten ook wel wat verzetten... Alleen zullen er ongelofelijk veel kindjes zijn, wat langs de ene kant leuk is, langs de andere kant ook confronterend. We maken er het beste van! Ik heb vroeger trouwens ook enkele keren een depressie doorgemaakt, dat gun je niemand hé... Nu was het gewoon een serieuse dip, maar echt bedankt voor je begrip! Ik hoop voor jou dat je ook wat rust kan vinden, want die onderzoeken, stress op het werk, hopen op een zwangerschap... Alles bij elkaar, ik kan geloven dat je er een beetje moedeloos van wordt. Voor jou hetzelfde hoor! Probeer wat tijd voor jezelf te maken en hopelijk komt het snel weer allemaal op zijn pootjes terecht! Dikke knuf!
één zaadje dat overleeft zou genoeg kunnen zijn hé, zeker de moed nog niet opgeven hoor! Alles kan! Wat je temperatuur betreft kan ik helaas weinig vertellen, maar ik heb ook al gelezen/gehoord dat 0.2 of 0.3 als steiging voldoende kan zijn om te weten of je ei gesprongen is... Ik begrijp ook je angst, natuurlijk wil je dat het lukt en nog meer dat het goed verloopt ook! Probeer je niet teveel te focussen op het negatieve of op je angst (hoe moeilijk dat misschien ook is), probeer je gedachten vrij te houden en te hopen op goed nieuws, dat verdien je ook!
Als ik de banners en de datum voorbij zie komen, besef ik het pas... Voor velen onder ons begint de wachtperiode al te korten... Hoe gaat het bij jullie dames? Voelen jullie al iets? Of weten jullie al wanneer jullie willen gaan testen? Begin het zelf ook alweer spannend te vinden, alhoewel het voor mij toch nog een 10-tal dagen duurt
Een depressie gun je inderdaad niemand toe! Soms bekruipt me ook wel is de angst, wat als ik zwanger ben en ik krijg door de hormonenen een terugval? Probeer dat altijd maar snel naast me neer te leggen want die hormonen zullen niet alleen voor mij het moeilijk maken. Hoop Stiekem dat ik jullie ga blijven spreken tijdens een eventuele zwangerschap hier op het forum om zo nu en dan ff verhaal kwijt te kunnen aangezien de steun vanuit mijn omgeving beetje te wensen over laat. Hier gaat het verder wel redelijk... Een slapeloze nacht achter de rug. Veel wakker gelegen en echt niet in slaap kunnen komen. Vanmorgen ook weer erg onrustig in mijn onderbuik maar dat is nu weer weg. Ben beetje bang dat ik het me inbeeld. Heb wel weer afscheiding terwijl dat juist een paar dagen weg is geweest maar weet niet zo goed hoe ik die moet plaatsen. Pff wat heb ik een hekel aan wachten 😊
Kan nog lang niet zo'n 3dagen dpo, maar misselijk net en ook steken bij m'n linkerlies (heb nog maar een eierstok, links). Deze ronde stiekem toch enorm het gevoel dat het raak is. Alhoewel je er niets van kunt zeggen. Dat weet ik.
Hoi Dora en Mariposa, hier ook lange geschiedenis depressies etc. Fijn dat ik niet alleen ben hier. Ik hoop ook dat we elkaar blijven spreken mochten we zwanger raken (en ook als het niet lukt!!) Lange dagen in het vooruitzicht, hopen dat ze snel voorbij gaan!
Ik voel deze ronde bijna niks. Geen zere borsten/tepels zoals voorgaande cycli. Alleen af en toe kleine krampjes in m'n baarmoeder en af en toe een beetje moe maar dat is alles. Op de dag van de eisprong overviel een heel euforisch gevoel over me heen toen ik aan het werk was, alsof ik wist dat het gelukt was...hopen dat dat ook over een week blijkt als ik ga testen, maar durf niet te veel te hopen Vorige rondes voelde ik dus heel veel en toen was het vals alarm en nu juist heel weinig klachten, dus hoop dat dat goed uitpakt. Zit inmiddels iedereen al op het wachtbankje??
Ik had vandaag ook een soort euforisch gevoel, herkenbaar Rianne! Ik voel vandaag ook wat steekjes in buik en lies. Als ik hoest of mijn buik intrek voel ik ook iets... Nog een week wachten! Vind lastig wat NOD zou zijn, kan ook 31 mei of 1 juni zijn bij gemiddelde van 29/30 dagen.
lace Ja is heel moeilijk uit te leggen aan iemand anders. Voelde ook een kriebelend gevoel daarbinnen, alsof je ooglid trilt (spiertje), heel gek maar voelde goed op de een of andere manier. Ook wordt gezegd dat je niks kunt merken van de bevruchting zelf, en ik zeg ook niet dat dat kan hoor, maar ik kreeg echt een bepaald gevoel over me heen. Nog een weekje wachten tot ik kan testen. Heb jij al klachten of ook nagenoeg niks? Ja buik inhouden of als is buk en de rand van m'n broek komt in m'n buik voelt dat niet zo fijn...
Ik heb vanacht gedroomd dat het raak was. Normaal wel eens dromen over de toekomst dat er kindjes zijn, maar dit was anders. Werd ook anders wakker. Ik heb ontzettend veel last van mn onderrug en hoofdpijn in combinatie met duizeligheid. Dit had ik vorige ronde ook maar toen pas vlak voor mn nod. Nu is het pas 5 dpo. Wij zijn vandaag (samen met een heeeeleboel anderen) naar de intratuin geweest. Mn vriend had nog een cadeaubon liggen dus die hebben we even opgemaakt. Ik moest echt het wagentje duwen vanwege de rugpijn. Mariposa je kan altijd je verhaal bij ons kwijt. Welk forum we dan ook zitten. Geld voor mij in ieder geval. Vond het echt sneu dat je ongeving je niet steunt terwijl je dat juist zo nodig hebt. En wie weet komen we gezellig met zn allen in een uitgerekend lijstje kunnen we tips en ervaringen delen
Vandaag ( vanacht ) nog gezegt dat ik geen klachten had, maar rond 12 uur kreeg ik ineens erge krampen in buik. Was er voor wel naar de wc geweest, dus misschien ligt het daaraan. Maar heb dit nog niet eerder gehad sinds we zwanger proberen te worden! Wel heb ik lat van constipatie maar dat hoeft bij mij niks te Zeggen. Alleen dat saggereinige kan ik van me zelf niet zo haha!
Gefeliciteerd Willemientje!! Ik ben vandaag echt onwijs moe! Misschien is het alleen omdat we een extra vrije dag hebben maar vanmiddag even een dutje gedaan maar dat heeft totaal niet geholpen!
Die lopen mooi op Willemientje!! Nogmaals gefeliciteerd! @Rianne: ik heb best wat steken sinds vanmiddag in mijn buik en lies.... Voelt nu sinds zonet eigenlijk alsof mijn menstruatie binnenkort begint... Rug begint nu ook wat te zeuren. Borsten tintelen af en toe, maar dat had ik vorige ronde ook, dus ja! Ik vind het lastig! Ik voel deze ronde ook opeens een soort van kalmte en gevoel dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar doe dat dan toch ! @Mariposa: je kunt je hart hier altijd luchten! Zou leuk zijn om met zijn allen door te stromen naar een Zwanger topic!