Meid, laat je lekker gaan op het forum. We kunnen je steunen en veel digi-knuffels geven. Ik denk dat iedereen wel eens dipdagen / dipmomenten of zelfs een depressie heeft meegemaakt. Knuffel voor jou!! Hier is alles rustig. Hormonen gieren wel door mijn lijf, heb lekker wat pukkels op mijn gezicht en heb al drie dagen spanningshoofdpijn. Lekker als je wat van de grond wilt pakken... Hebben hier rondom de vermoedelijke eisprong ( afgelopen zaterdag ) niet veel geklust. Donderdag en daarna gisteren pas weer. Wie weet is het genoeg, maar het voelt als een gemiste ronde deze keer.
Hier niets geks onder de zon. Ben wel heel chragrijnig van tijd en wat emotioneler maar verder voel ik me vrij ok. Nichtje op loge gehad en vandaag mee naar de zoo geweest Ach Dora: kom es hier dat ik je es goed vastpak!!*knuf*
Nog even en de werkweek gaat weer beginnen! Voor alle meiden die het kunnen gebruiken een dikke digitale knuffel!! Hopelijk komen jullie allemaal deze 'wachtweek' een beetje goed door! Wie zijn de eerste die gaan testen?
Ik ga proberen vol te houden tot 31 mei om te testen , Vandaag al hele dag last van steken in mijn onderbuik net alsof ik ongesteld ga worden. Maar dat is nog te vroeg . Dat deze week maar snel om gaat
Ik denk dat ik 31 mei ga testen spannend al dat wachten. Betrapte mezelf erop dat ik al aan het koken was wanneer ik 10 dpo ben Haha
Wachten is inderdaad slopend... En ik herken je gevoel wel hoor, de angst om misschien ooit te hervallen... Alhoewel, als ik voor mezelf kan spreken, ik geloof dat ik het nooit meer zover zou laten komen. Ik heb uit mijn vorige grote 'downs' heel erg veel geleerd, ben er nadien telkens sterker uitgekomen en uiteindelijk ben ik nu de mens die ik altijd had willen zijn. Ik denk dat er sneller een alarmbelletje zou gaan rinkelen, moest het met mij weer de slechte kant op gaan. En dat ik sneller weer hulp zou gaan zoeken, moest het niet goed lopen. Maar dat weet je natuurlijk nooit op voorhand! Soms heb ik ook wel schrik om bijvoorbeeld een postnatale depressie te krijgen... Sommige mensen zijn daar veel meer vatbaar voor dan anderen (voor depressie bedoel ik), maar dat weet je ook nooit op voorhand. Het enige dat we kunnen doen is op tijd aan de alarmbel trekken als we hulp nodig hebben en het de slechte kant dreigt uit te gaan... En natuurlijk zou het fijn zijn om elkaar hier wat op te volgen, moest er iemand zwanger worden. Ik heb ook het idee dat ik hier veel steun krijg en veel bijleer van andere dames. Dat laatste geldt trouwens ook voor jou hoor NicoleAM! Als ik iets voor iemand kan betekenen, dan graag!
Hier voel ik voorlopig ook nog niet veel... Heb wel wat klachten, maar zou ook nog wat vroeg zijn, denk ik. Anderzijds was ik gisteren al niet 100%, maar echt ziek ben ik toch niet geworden, allemaal heel vaag... Last van nekpijn, schouders, rug (gespannen spieren), last van mijn darmen en maag, 'voos' gevoel in mijn hoofd, precies altijd moe... Maar het zijn zware dagen op het werk, daarbij nog eens een vermoeiend weekend gehad, dus ik reken er niet op dat het met een zwangerschap te maken heeft... De ene dag voel ik me trouwens ook heel rustig en denk ik; 'het komt allemaal wel op zijn plooi', de andere dag denk ik dan weer dat het misschien nooit zal lukken. Ach ja, onszelf druk maken is voor niets goed! Bedankt trouwens nog dames voor alle digi-knuffels! Ben er weer wat bovenop. Vandaag nog steeds niet langs mijn vriendin kunnen gaan, ze ligt ziek in bed en heeft dan liever geen bezoek... Vanavond nog wat rustig op de zetel en dan weer een drukke werkweek die van start gaat! Kijk trouwens al vol met spanning uit naar de eerste dames die gaan testen! Ik probeer voorlopig ook nog te wachten tot mijn nod (4 juni).
Inderdaad, gelukkig een drukke week voor mij dan gaan de dagen snel voorbij, maar om niet te testen tot zondag gaat heel moeilijk zijn
Hoi! Mag ik ook op het lijstje? Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar dat was vast over het hoofd gezien (of moet ik hier zelf iets voor doen?) Dus hier nogmaals: Goldsword, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde, nod onbekend (waarschijnlijk rond 4 juni).