Bij mij is het ook heel vroeg begonnen, rond mijn 14-15 jaar; daarvoor een halfjaar opgenomen geweest in een psychiatrisch ziekenhuis (na lang traject bij een psycholoog). Rond mijn 17 jaar nog eens hervallen in een ander soort probleem; angsten en opnieuw depressie, dus opnieuw naar een psychiatrisch centrum voor een half jaar... Na mijn vorige relatie; een 4-tal jaar geleden (waarbij ik van de ene op de andere dag op straat werd gezet; die ex-vriend met zijn dochtertje waar ik het hier eerder over had) ook in een zware depressie gesukkeld, ik dacht dat ik niemand meer had om voor te leven en daar na een klein jaar ook weer bovenop geraakt door de hulp van een therapeut... Toen leerde ik mijn huidige vriend kennen en ik heb het gevoel dat het geluk me nu wel toelacht; alhoewel ik nog redelijk emotioneel kan reageren en soms ook ineens een grote dip kan hebben... Maar ik weet ook dat ik er sterker uitgekomen ben. Voor mij geld hetzelfde hoor, als iemand nood heeft, stuur me een berichtje of spreek me aan. Ik ben er graag voor iedereen, want ik weet dat dat belangrijk kan zijn in moeilijke situaties!
Hier een verschrikkelijke nacht gehad... Geen oog dichtgedaan, was vreemd, elk gewricht in mijn lichaam deed zo'n pijn dat ik niet kon liggen of slapen... Nu ook verschrikkelijk moe opgestaan, nog steeds wat pijn, maar toch niet meer zoals deze nacht. Ook wat misselijk, lage rugpijn, last van mijn darmen... Mijn lichaam is echt vreemd aan het doen! Niet dat ik daardoor uitga van een zwangerschap... Maar het staat wat op zijn kop, geloof ik Op de lichamelijke kwaaltjes ga ik niet teveel meer af, was de vorige keren ook gewoon vals alarm... Vraag me ook wel af of er ondertussen al dames zijn die bijna gaan testen... Zo spannend!
Wow, wat een verhalen allemaal. Wat ik altijd fijn vindt is dat er bijna altijd op dit forum respectvol met elkaar wordt omgegaan en het is fijn dit soort dingen met elkaar te kunnen delen, zonder dat je veroordeelt wordt!
Ook hier een raar lichaam. Had ik het 2 weken terug over dat ik voor zl een sterke intuïtie had. Nu is mijn intuïtie in de war. En ik heb enorme testdrang. Is zit nu op 9 of 10 dpo en kan me bijna niet inhouden, haha. Ik heb nog niet geplast en heb erg de neiging om naar de kv te gaan om testen te halen, of om over oude negatieve testen te piesen😅, terwijl ik over dat laatste vind dat dat echt niet kan. Maar ik wil gewoon iets weten, hahaha. Dit ken ik helemaal niet van mezelf.... rare ikke.
De testdrang herken ik wel Lieflief, ik heb ook de drang om testen te kopen en morgen (onze trouwdag) te gaan testen... Maar ik denk dat het echt te vroeg is (zit vandaag, morgen of overmorgen op 10DPO, schat ik). Hopelijk kan ik mezelf nog even inhouden!
Zo jullie hebben al flink wat meegemaakt. Ik hoop dat jullie snel nog meer geluk krijgen door zwanger te worden. ik zou van het weekend mijn ei moeten krijgen, ik hoop het zo.
hier begint het te lijken op korte LF en korte cyclus. Sinds vanochtend die ongesteldheids krampjes. Wel wat misselijk maar wil op zwangerschaps symptomen niet echt reageren want verleden maand was is ook misselijk, rugpijn, gevoelige borsten maar ongesteldheid kwam toch gewoon . Als ik vorige 3 cyclussen de langste aanhou kan ik zaterdag testen ( nod) maar als ik van LF van 14 dagen aanhou dinsdag "pas" nod. Ivm feest van vrienden waar aardig word gedronken ( en ik zelf ook niet vies ben van borreltje) test ik zaterdag alvast voor zekerheid. Ookal heb in gevoel ivm krampjes dat ongesteldheid er al aan komt. Zijn er nig meer mensen die zaterdag gaan testen? Liefs Maaike
Oh meiden ik voel me echt even .... Ik had net bij het afvegen een heel klein stipje rood bloed op het wc-papier zitten. Misschien ga ik dan toch al ongesteld worden (CD 26), het zou alleen wel erg vroeg zijn? Normaal gesproken begint mijn menstruatie ook niet met rood bloedverlies, dat komt pas na een paar dagen. Heb ik mezelf dan toch weer voor de gek zitten houden ?
Lace, innesteling misschien? Maaike: ik test zaterdag ook iig. Ik heb dan een vrijgezellenfeest, waar ik (een hele tijd geleden) al met een vriendin had afgesproken wat borreltjes te drinken.....
Lace: Kan idd innesteling zijn! Positief proberen te denken.. Ookal is dat niet altijd makelijk .. I know Lieflief: spannend he. Hoe voelt het voor jou? Heb je goed gevoel erover of niet. Ik niet maar ondanks dat toch erg spannend
Ook hier moe wakker geworden.... Kreeg beetje last van opvlieger geloof ik hihi. Zweet stond op me voorhoofd. Temp was 37.2 tegenover afgelopen dagen 37.1 dus is geen extreem verschil. Vannacht wel weer even een soort van kramp gehad in mijn onderbuik maar die is nu ook al weer weg. Ben blij als volgende week is, zodat ik meer duidelijkheid heb. Word hier echt gek van. Vanmorgen bijna letterlijk mijn vriend bed uit geschopt toen hij moest gaan werken.... Was zoooo moe en wilde gewoon verder slapen maar ging nog half uur snoozen. Was een beetje chagrijnig geloof ik, oeps ☺️ Nu maar weer gaan werken. Kijk nu al weer uit naar volgend weekend want deze was veel te kort!!!
Oh Lace wat spannend! Maar ik zou vooralsnog van het positieve uitgaan denk ik hoor. Misschien vanmiddag even testen met zo'n nieuwe predictor test. Die schijnen wel goed te zijn en daar kun je 6 dagen voor je nod al mee testen. Hier laat mijn temperatuur me in de steek. Heb ook bijna geen zin om deze cyclus nog te tempen. Klopt toch geen hout van naar mijn idee. Ik wacht gewoon tot zondag met testen als ik intussen niet ongi word in ieder geval... vandaag voel ik een stuk minder krampen maar nog wel dat strakke broeken gevoel en druk in m'n buik als ik buk. ook nog geen tekens van een naderende menstruatie dus vooralsnog is het naar mijn idee nog 50/50.
@lieflief hihi over een oude test heen piesen moest zo lachen. Hier is de Testdrang Nog niet heeeeeeel groot vandaag 10 dpo vorige maand kon ik me nu niet meer inhouden @ lace kan inderdaad van innesteling zijn houd moed vanmorgen niemand getest? Netjes hoor hihi @suusd jij ging morgen testen toch?
Lace, ik duim voor een innestelingsbloeding!! Hier ook enorme testdrang.. Ik wil in ieder geval proberen te wachten tot zondag (1dag voor nod, ivm partner die een aantal dagen van huis is na het weekend) maar ik betwijfel of ik het volhoud, hihi
Ik kon me toch niet inhouden. Naar de kv gegaan, testje gehaald en dit is het resultaat😮. ik zit pas op 9 of 10 dpo, ben helemaal van slag, haha
@ lace hoop ook voor je dat het een innestelingsbloeding is! Ik heb nog helemaal geen test drang, maar komt misschien ook ondat me ei laat was. Vanaf wanneer kan ik me dpo rekenen? Vanaf de eerste of laatste positieve ovulatietest? Als ik uit ga van laatste vandaag 5dpo en anders 6 dpo
Wow Lieflief, had je het verwacht? Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik ga denk ik straks voor de zekerheid testen kopen, alleen heb ik toch het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden. Waarschijnlijk gewoon wat eerder dan normaal... Thanks voor alle steun meiden!