NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussion in 'NOD forum' started by lindaatje22, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coekie

Coekie Actief lid

Dec 8, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je staat er bij Willemientje :)

Leuk, nog iemand die voor een 2e gaat.
    Hoe oud is jullie eerste?

2. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Welkom dames Hoe gaat het hier? Hier is de ongi Nog niet over maar wel op zijn einde moet zo ff kijken volgens mij is mijn nod en dagje eerder als hij tenminste stabiel blijft een weer 32 dagen is
    Coekie van wanneer is jou eerste? Jongen of meisje?

3. Coekie

Coekie Actief lid

Dec 8, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh fijn besjes! Elke dag eerder is er eentje minder om te wachten :D

Wij hebben een dochter van bijna 7 maanden

4. Jackelien

Jackelien Actief lid

Dec 1, 2008
    112
    0
    0
    apothekersassistente
    friesland
    Hallo Willemientje
    Dacht dat ik een lange cyclus had met mijn 35 dagen, maar het kan dus nog langer, vervelend want dan moet je nog langer wachten voordat je pas een zwangerschapstest kan doen...

5. Jackelien

Jackelien Actief lid

Dec 1, 2008
    112
    0
    0
    apothekersassistente
    friesland
    Yes mijn ongie is weer voorbij!
    Dus we kunnen weer beginnen met klussen voor ons 3e wondertje.
    Ook al heb ik waarschijnlijk nog lang geen eisprong.... (cyclus 35 dagen)
    Toch maar vast begonnen met ovulatietesten.
    Het is pas de 2e ronde dus mag niet klagen.
    Ben wat dat betreft verwend, want ik was bij mijn vorige 2 kids meteen de eerste maand al zwanger vanaf het moment dat we er voor wilden gaan.
    Dus echt veel respect voor de dames die al langer wachten of in een
    IVF etc traject zitten

Allemaal veel succes! Dat we maar een mooie roze lijst mogen hebben met elkaar.

6. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Haha ja toch Coekie elke dag is er een Haha
    leuk ook een dochter :-D

@jackelien spannend hoor hier ook verwend bij mijn eerste meteen na de pil stop raak vind het nu maar lang duren al is het al een keer raak geweest

7. Coekie

Coekie Actief lid

Dec 8, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Ik baalde ook echt dat m'n menstruatie op zich liet wachten, zijn toch weer extra dagen he, hihi..

ik ben heel benieuwd naar hoe het gaat. Bij onze eerste hebben we er anderhalf jaar over gedaan.

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Bij mijn 1e duurde her 3 maanden na gestopt zijn met de pil
    De 2e werd geschoten in 1 keer terwijl we t 1x gedaan hadden toen hihi
    De 3e (Mk) was 3e maand na spiraal te laten verwijderen

Nu voor 2x ongesteld te zijn geworden na m'n mk... Dus ik ben benieuwd.

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ik zat net te berekenen wanneer mijn nod zal zijn. Met tarwekiemolie was me cyclus 29 dagen en zonder 27 dagen.
    Nu ga ik deze maand geen tarwekiemolie slikken om te kijken of ik weer op 27 dagen kom. Alleen zit ik tussen 2 lijsten in! Dus ik ga wel met beide mee schrijven!

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben ook aan het twijfelen of ik ze nog wel ga nemen deze cyclus... Bij mij was het ook de 1ste cyclus die zo lang duurde...

Ik nam 2 tabletten per dag na mijn eisprong, hoeveel nam jij Clarajilla?
    Misschien toch eerder vitamine E innemen, dat zit ook in die tarwekiemolie en zou goed zijn voor alles wat betreft menstruatie, vruchtbaarheid en zwangerschap... Zouden ze die trouwens bij kruidvat verkopen?

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ik nam de eerste maand 2 op een dag in, en afgelopen maand 1 per dag omdat ik de 2de iedere x vergat XD
    Ik test nu 3 rondes met ovulatietesten, waarvan er dus 2 met tarwekiemolie. En is me opgevallen dat me eisprong dan 1 dag later is en me lf ook 1 dag langer is.
    Ik zit ook te denken aan vitamine e te slikken alleen ben ik bang dat dit me cyclus weer bbeïnvloed, of kan dat niet?

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik was eerst aan het denken om het de komende maand is met eentje per dag te doen en desnoods daarna enkel foliumzuur en vitamine E te nemen (als mijn cyclus weer langer duurt).

Ik gebruik ook ovu-testjes, maar mijn eisprong was op dezelfde dag, luteale fase duurde nu toch zeker een dag langer. was de 1ste keer dat ik zo'n lange cyclus had, dus was toch wat in de war.

Ik denk dat ik het misschien nog maar een kans geef met eentje per dag na mijn eisprong... Duurt mijn cyclus dan ook zo lang, ga ik toch maar overschakelen op vitamine E.
    Voor zover ik weet heeft dat geen nadelen, het zou enkel voordelen hebben; ook wat menstruatieklachten en dergelijke betreft!

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ik slik alleen foliumzuur. Afgelopen maand preseed gekocht en dat gaan we deze maand proberen. Kijken of dat het schot in de roos gaat worden! Fingers crossed in ieder geval. Lees daar erg positieve dingen over dus we gaan het zien. Maar omdat ik onregelmatig ben moet ik dat doen icm ovulatie testen :) we zullen zien

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Daar heb ik inderdaad ook al veel goeds over gehoord! Hopelijk een schot in de roos :D

Ik had vandaag trouwens iets raars voor... Zit nu op de 3de dag van mijn menstruatie (zo goed als gedaan eigenlijk, enkel nog wat bruinverlies en af en toe een rood veegje).
    Daarstraks kreeg ik ineens kei harde steken in mijn buik, voelde eigenlijk net hetzelfde als de pijn die ik enkele dagen voor mijn eisprong voel...

Een eisprong zo vroeg, is toch niet mogelijk hé?
    Ik heb vanavond even een ovu-testje gedaan (voor de zekerheid), maar nu bleek dat er toch een redelijk duidelijk streepje op kwam te staan... Ik heb dat normaal nooit! Enkele dagen voor mijn eisprong begint er een licht streepje te komen en dat loopt dan op 2 dagen op naar een knaller... Maar nu ook een licht (geen knaller, maar wel duidelijk) streepje zichtbaar...
    Iemand een idee vanwaar dit zou kunnen komen?

Mijn vorige cyclus duurde 32 dagen, normaal heb ik dagen op voorhand en tijdens mijn menstruatie constant klachten van hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, rugpijn, constipatie... Nu amper iets!
    Vind het raar... Mijn eisprong is normaal trouwens pas op cd17 of cd18!

Iemand een idee?

15. Coekie

Coekie Actief lid

Dec 8, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dora een ovutest kan ook positief aangeven als je zwanger bent....
    bestaat die kans in jouw geval??

(Duimt heel hard voor roze!!)

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ja wel raar dat je nu geen klachten hebt!
    Lijkt me wel erg vroeg dat je ovulatietesten nu zullen gaan oplopen. Het zou kunnen maar dan is je cyclus wel heeeel kort, voor de zekerheid anders even door testen zodat je kan zien of ze op af aflopen.

Ik zit nu ook op cd 3, en nu ook alleen maar bruin verlies en bijna alleen maar met afvegen. Vind voor mij doen wel.kort normaal zeker wel.3 tot 5 dagen rood bloed. Maar ik verwacht me ei pas 18 mei

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ik verwacht ook 18 mei mn ei. Maar nu al is wel heel erg kort. Hou het in de gaten. Misschien was je menstruatie geen echte maar een bloeding tijdens zwangerschap? Je hoort het wel eens. Hadden we maar allemaal zulke korte cyclussen. Gewoon 3 dagen ongesteld, dan direct je ei erna en qlsnhet mis is gewoon weer ongesteld en een nieuwe kans. Oh ja zonder de bijkomende krampen en humeurtjes enzo he :) een vrouw mag dromen

18. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wat gek dora misschien heb je meer lh hormoon in je Door de tarwekiemolie of kan dat niet? Dat wat Kelly zegt kan ook je hoort het wel eens over bloeding wat geen menstruatie is.

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ik weet dat mijn oma tijdens haar zwangerschappen altijd 'ongesteld' was. Zo legde mijn moeder me dat toen der tijd uit XD ik weet niet of die bloedingen even veel, lang en erg waren als haar echte menstruatie. Maar hoop niet dat ik dat ook zal krijgen. Paar maanden zonder zou ik helemaal niet erg vinden ;)

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hmmm, ik had me inderdaad al voorgenomen om vanavond toch nog eens terug een ovu-testje te doen... dan zien we wel weer.

Aan de tarwekiemolie zou het normaal niet mogen liggen denk ik, die nam ik enkel voor de eisprong en daar ben ik dus enkele dagen geleden (1ste dag van mijn menstruatie) mee gestopt.

Een zwangerschap zou me ook bizar lijken... 2dagen voor nod heb ik negatief getest en 2 dagen later is de bloeding (ik neem aan mijn menstruatie) begonnen. 'k Had eigenlijk wel de indruk dat het bloedverlies anders was dan mijn eerdere menstruaties. Veel lichter en nog korter! Ik zal straks nog eens een ovu-testje doen voor de zekerheid... Vind het ook wel vreemd in elkaar zitten.

Hopelijk komt dat eitje niet te snel, want vriendlief is volgende week enkele dagen naar het buitenland... Net tegen dat hij terug komt zou mijn eitje er gaan zijn, ik wil liever geen kansen verspelen deze ronde ;)

Share This Page